- Waardering
- 4.291
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 61kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ook sinds kort een spiksplinternieuwe occasie wagen (sportief pookje), maar ook geen reserve band, dan sta je daar wel mooi mee langst de kant in Frankrijk in het holst van de nacht als je over een nagel rijdt.In mijn aygo,Yaris,Corolla en Chr die ik heb geleased was ook geen reserveband aanwezig
Enkel een kitje om een band op te blazen.
Alles is al dechrome dan is zwarte velgen inderdaad wel mooi. Leuke kleur Ook.
Eén van de parkeersensoren bleek defect. Hebben ze gefixed binnen anderhalf uur en het viel onder de garantie. Ik blij.Krijg deze melding sinds 2 dagen. Geen zichtbare schade aan de sensoren, ook geen vuil erop (nog langs car wash geweest). Iemand ideeën (BMW 745e, 2020)? Heb vanzelfsprekend alvast een afspraak ingepland bij de werkplaats, maar kan op z'n vroegst 25 juni terecht.
![]()
Ja ook sinds kort een spiksplinternieuwe occasie wagen (sportief pookje), maar ook geen reserve band, dan sta je daar wel mooi mee langst de kant in Frankrijk in het holst van de nacht als je over een nagel rijdt.
Jij wisselt nog sneller dan ik, haha. Heel wat anders dan de RS en R. Vanwaar de ommezwaai?
Vriendin zwanger gemaakt?
Hij is off steroids. Duidelijk.Jij wisselt nog sneller dan ik, haha. Heel wat anders dan de RS en R. Vanwaar de ommezwaai?
Mooi ding!
Haha neej man hoe groter je wordt hoe ruimer je je auto wil. Was een lage auto instappen zat wou wat hogere instapVriendin zwanger gemaakt?
Kinderwagen past wel achterin.
Wel bij HOC?Haha! Nee, dat is een Carrera S. Mijne een Turbo S. Wel heb ik even getwijfeld over de Carrera S omdat ik in eerste instantie dacht de spoiler op de achterkant van de Turbo S wat minder te vinden. In het echt stond het echter fantastisch dus de keuze was snel gemaakt.
Ook nog een paar seconden over de specifieke Cayenne die Danny heeft staan getwijfeld, maar ik wil ( nog ) geen SUV.
Nee, ook niet. Hij heeft wel een prachtige verzameling staan!
Nochtans zo'n JCW stuurt wel aardig hoor. Maar is volgens mij minder comfortabel dan de jouwe.Is 10 minuten te vroeg om te zeggen dat ik m'n eigen auto weer terug wil?Hopelijk einde dag weer inleveren.
![]()
Moest wel lachen, een van de verkopers vroeg of ik wist hoe de auto werkte waarop ik zei 'Nee, geen idee want ik rijd jullie andere merk'. Korte walk-through gekregen en vervolgens zegt 'ie - vol trots - dat er ook een 'coole setting' op de auto zit. Toch maar niet gebruikt want ik heb het sterke vermoeden dat ik anders mogelijk wel een boete of twee had geredenNochtans zo'n JCW stuurt wel aardig hoor. Maar is volgens mij minder comfortabel dan de jouwe.
Bijzondere auto, vond 'm erg vierkant van binnen en dat voelde heel raar als je van een Gran Coupé komt.