MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Ik bedoelde het uiterlijk. Zijkant voorkant etc.
Nou @Henk123456, speciaal voor jou:

IMG_1682.jpg

In mijn aygo,Yaris,Corolla en Chr die ik heb geleased was ook geen reserveband aanwezig

Enkel een kitje om een band op te blazen.
Ja ook sinds kort een spiksplinternieuwe occasie wagen (sportief pookje), maar ook geen reserve band, dan sta je daar wel mooi mee langst de kant in Frankrijk in het holst van de nacht als je over een nagel rijdt.

Krijg deze melding sinds 2 dagen. Geen zichtbare schade aan de sensoren, ook geen vuil erop (nog langs car wash geweest). Iemand ideeën (BMW 745e, 2020)? Heb vanzelfsprekend alvast een afspraak ingepland bij de werkplaats, maar kan op z'n vroegst 25 juni terecht.

1748777968593.png
Eén van de parkeersensoren bleek defect. Hebben ze gefixed binnen anderhalf uur en het viel onder de garantie. Ik blij.

Heb ik
Ja ook sinds kort een spiksplinternieuwe occasie wagen (sportief pookje), maar ook geen reserve band, dan sta je daar wel mooi mee langst de kant in Frankrijk in het holst van de nacht als je over een nagel rijdt.

Yep heb ik ook gehad midden in de nacht op de snelweg.

Ik had nog geluk dat ik de takkel kosten niet moest betalen.

Binnenkort met zo'n woeste GMC dus?

sierra-gmc.gif

Yeeha!

Haha! Nee, dat is een Carrera S. Mijne een Turbo S. Wel heb ik even getwijfeld over de Carrera S omdat ik in eerste instantie dacht de spoiler op de achterkant van de Turbo S wat minder te vinden. In het echt stond het echter fantastisch dus de keuze was snel gemaakt.

Ook nog een paar seconden over de specifieke Cayenne die Danny heeft staan getwijfeld, maar ik wil ( nog ) geen SUV.

Haha! Nee, dat is een Carrera S. Mijne een Turbo S. Wel heb ik even getwijfeld over de Carrera S omdat ik in eerste instantie dacht de spoiler op de achterkant van de Turbo S wat minder te vinden. In het echt stond het echter fantastisch dus de keuze was snel gemaakt.

Ook nog een paar seconden over de specifieke Cayenne die Danny heeft staan getwijfeld, maar ik wil ( nog ) geen SUV.
Wel bij HOC?

Is 10 minuten te vroeg om te zeggen dat ik m'n eigen auto weer terug wil? :o Hopelijk einde dag weer inleveren.

3E1A1A39-1990-4418-8A5F-80268C87026E.JPG

Nochtans zo'n JCW stuurt wel aardig hoor. Maar is volgens mij minder comfortabel dan de jouwe.
Moest wel lachen, een van de verkopers vroeg of ik wist hoe de auto werkte waarop ik zei 'Nee, geen idee want ik rijd jullie andere merk'. Korte walk-through gekregen en vervolgens zegt 'ie - vol trots - dat er ook een 'coole setting' op de auto zit. Toch maar niet gebruikt want ik heb het sterke vermoeden dat ik anders mogelijk wel een boete of twee had gereden :roflol: Bijzondere auto, vond 'm erg vierkant van binnen en dat voelde heel raar als je van een Gran Coupé komt.

IMG_1734.jpg

Terug
Naar boven