AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

:heart: :heart:

1752677710545.png

Vind die TTRS echt mooie auto’s, ik zou persoonlijk wel continue hebben dat het het net niet is zeg maar… had dan echt wel n R8 gewild.

Vind die TTRS echt mooie auto’s, ik zou persoonlijk wel continue hebben dat het het net niet is zeg maar… had dan echt wel n R8 gewild.
Mja zit echt in dubio. M'n TTS heeft 'groot' onderhoud nodig: 4 banden, walnootstralen vd cylinders, haldex olie + filter vervangen en dsg olie verversen en bak eventueel spoelen. Ben je ook zo 2k verder. Als ik dit laat doen blijf ik er nog 2 jaar mee rijden wat daarna ook weer voor hele ander opties qua nieuwe auto gaat zorgen.

fucking eerste wereld problemen :joint:

Die TT's rijden trouwens echt heel leuk, onderschatte auto imo. Nieuwe auto moet in de eerste plaats een grijns op mn gezicht geven. Ik vind deze zo gaaf

1752678213514.png
1752678227779.png

Fors minder idd, Ben fan geworden door iemand van mn gym die rijdt een mooi gespecte 840. Moest kenteken intikken om uit te vinden wat het was want dacht dat een 8 veel groter was. Baal echt van dat gewicht anders had ie zeker in mn top 3 gestaan.
In mijn ogen is de 8 en zeker de M één van de mooiste ooit gebouwd. Maar alles went, helaas. Zwaar is 'ie wel, relatief in ieder geval. Al moet ik zeggen dat dat absoluut niet storend is.

DB11. 😍

Bij de verkoper waar ik voor een Turbo S heb gekeken recent stond een DBS Volante Superleggera cabrio. Schitterend. Maar in onderhoud zo duur.

Ooit word ik eigenaar van een Bentley Continental GT zoals onderstaande. Op de één of andere manier voel ik mij daar nu nog te jong voor. Ook al klinkt dat vast ontzettend dom.

Screenshot-20250716-172842.png

Vond je het gewicht van de 8 niet storend in de bochten? M'n maat hoorde ik klagen dat zijn M4 snel ging glijden, dat snapte ik toen ik zag dat dat apparaat 1800kg weegt :eek:

Dat soort GT's zijn imo ook idd leuk vanaf een jaar of 60 hoewel ik denk dat ik er nooit aan toe kom. V8 Vantage vind ik zo gaaf

1752680000090.png

Vond je het gewicht van de 8 niet storend in de bochten? M'n maat hoorde ik klagen dat zijn M4 snel ging glijden, dat snapte ik toen ik zag dat dat apparaat 1800kg weegt :eek:
Absoluut niet, eigenlijk. Een beetje powersliden is juist leuk. Maar eerlijk is eerlijk, de Turbo S brengt de rijbeleving wel naar een uitzonderlijk niveau. De M8 is gekeken naar het hele plaatje toch iets meer op comfort gericht en inderdaad minder een bochtenvreter.

Ik kan het financieel niet goedpraten nu wij ook willen verhuizen anders had ik beide wagens wel willen hebben. 😂
Dat soort GT's zijn imo ook idd leuk vanaf een jaar of 60 hoewel ik denk dat ik er nooit aan toe kom. V8 Vantage vind ik zo gaaf

1752680000090.png
Schitterend gewoon. En zo exclusief.

Een 911 991, niet? De dubbele uitlaat stukken staan mij wel aan, in vergelijking met de 992.

"Aventurin Red II zie je echt super weinig, dat maakt het zo leuk!"

Meanwhile in a random parking garage in a mid-sized city :sad:

Je ziet altijd maar weinig kleur op
De weg jammer genoeg, dit is mijn beestje Melbourne rood.

Bijlagen

• IMG_3191.jpeg
    IMG_3191.jpeg
    247,7 KB · Weergaven: 41
Je ziet altijd maar weinig kleur op
De weg jammer genoeg, dit is mijn beestje Melbourne rood.
Die velgen kom ik even van je lenen, capisch? :grinny: Melbourne is volgens mij het fellere zusje van mijn kleur, ook een mooie tint voor beemers!

Dit is d'r voluit, komen nog andere velgen onder:

Laatst bewerkt:
Grappig, mn zus rijd een m340 maar dacht dat de kleur sunset orange heet.

Die velgen kom ik even van je lenen, capisch? :grinny: Melbourne is volgens mij het fellere zusje van mijn kleur, ook een mooie tint voor beemers!

Bekijk bijlage 680518
Kom ze maar halen 🙌🏻 ja ik vind jou kleur ook erg mooi, ik hou van rood 🤷‍♀️
Hebben we nu een date ?
Dit is mijn schatje bij daglicht.

Bijlagen

• IMG_3449.jpeg
    IMG_3449.jpeg
    371,8 KB · Weergaven: 36
Klopt inderdaad, 330e is het b48b motor ligt er in 4 cilinders maar ☹️ m340 kan ik nog niet betalen..
Met een goede stage 1 trek jij die 330e ook naar bijna 400 paarden! Tussen mijn F30 340i en de M8C heb ik een aantal weken een geleende stage 2 330e gereden. Dat was verrassend snel.

RS5 Competition coupe, in de perfecte kleur :heart:

1752694754706.png

1752694797060.png
Die stoelen. 😍 Heel mooi met die stiksels. Ook in de matten.

Als jij voor zo een wagen gaat moeten wij een keer een car meet doen! Haha.

Afgesproken.

Terug
Naar boven