Ik zou dan eerder voor de BMW Z4 kiezen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou dan eerder voor de BMW Z4 kiezen.
Is een cabrio en dat wordt een wokkel met dat bochtenwerk van ons.
Eens maar naar huidige maatstaven is het een prima karretje met een inmiddels beproefd motorblok en bak.Dat vind ik geen supra. Dat is een BMW samenwerking met Toyoto en daar hebben ze een supra logo opgeplakt.
Een echte supra heeft een 2JZ-GTE.
Ja klopt maar ik twijfel nog te hard. 4wd staat altijd hoog op het lijstje.Is het een mogelijke volgende voor jou? Ik dacht mij te herinneren dat jij ook kijkende was.
En een F-type coupe? Of is dat weer een prijsklasse hoger?Is een cabrio en dat wordt een wokkel met dat bochtenwerk van ons.
Dan eerder de Mercedes SLC AMG.
Eens maar naar huidige maatstaven is het een prima karretje met een inmiddels beproefd motorblok en bak.
Budget op t moment ligt rond de ton maar hoeft natuurlijk niet als ik nog wat geld over houd voor een pijpkabouter is dat natuurlijk mooi meegenomen.En een F-type coupe? Of is dat weer een prijsklasse hoger?
Lees ik dat goed?Budget op t moment ligt rond de ton maar hoeft natuurlijk niet als ik nog wat geld over houd voor een pijpkabouter is dat natuurlijk mooi meegenomen.
F type R coupe facelift kom ik volgens mij al tegen vanaf ca 70k maar het gewicht staat me tegen (op papier, daarom proefrijden)
OF account openen....Betekend lid zijn van DBB dat ik in de toekomst ook genoeg geld heb om een dikke bak te kopen?
Uit dat lijstje moet het toch bijna een RS5 worden. 😍 Er staat een, wat mij betreft prachtige, Nardo grijze te koop in Renswoude... Haha!Ja klopt maar ik twijfel nog te hard. 4wd staat altijd hoog op het lijstje.
In de vakantie mogenlijk dagje naar de oosterburen en dan proefrijden in de TTRS en RS5 coupe en mischien een Jag F Typer R als het uitkomt.
I wishBetekend lid zijn van DBB dat ik in de toekomst ook genoeg geld heb om een dikke bak te kopen?

Dat kan veel geld schelen, inderdaad. Gek genoeg zelf nog nooit gedaan.koop mn jong gebruikte altijd zelf in Duisland
Voordeel van die Audi's is dat ze zo makkelijk naar een hoger vermogen te tillen zijn. TTRS met stage2 gaat al naar 525pk![]()
Dat kan veel geld schelen, inderdaad. Gek genoeg zelf nog nooit gedaan.
De TTRS heb ik als model zelf weinig mee. Was het nou het DAZA blok waarmee men echt gekke cijfers behaald na tuning?
Waren ze dat niet altijd al? Toen ik een jaar of 25 was kocht ik een Ibiza Cupra. Was wel een snel ding.
Waren ze dat niet altijd al? Toen ik een jaar of 25 was kocht ik een Ibiza Cupra. Was wel een snel ding.
![]()
Voor de grap ben ik even aan het kijken, maar inderdaad. Zelfs een M8 Competition coupe zoals ik heb/had met acceptabele tellerstand is er voor minder dan een ton op te pikken. Er komt nog wat bij die prijs op, natuurlijk. Maar toch.Ja vind dat leuk om te doen joh, sinds mn 25e geen auto meer in Holland gekocht. Veel keuze ook in Duitsland en vaak vol met opties.
Klopt tegenhanger van de gti maar iets minder duur dus iets goedkoper petje.Waren ze dat niet altijd al? Toen ik een jaar of 25 was kocht ik een Ibiza Cupra. Was wel een snel ding.
![]()
Fors minder idd, Ben fan geworden door iemand van mn gym die rijdt een mooi gespecte 840. Moest kenteken intikken om uit te vinden wat het was want dacht dat een 8 veel groter was. Baal echt van dat gewicht anders had ie zeker in mn top 3 gestaan.Voor de grap ben ik even aan het kijken, maar inderdaad. Zelfs een M8 Competition coupe zoals ik heb/had met acceptabele tellerstand is er voor minder dan een ton op te pikken. Er komt nog wat bij die prijs op, natuurlijk. Maar toch.
Dat is een vereiste om in de Innercircle toe te tredenBetekend lid zijn van DBB dat ik in de toekomst ook genoeg geld heb om een dikke bak te kopen?
Jij rijdt 'm toch in de prak.