Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

RS5 Competition coupe, in de perfecte kleur :heart:

1752694754706.png

1752694797060.png
Niet slecht, maar is een TT dan niet een betere keuze? Ik vind zo'n RS5 vrij groot.

Niet slecht, maar is een TT dan niet een betere keuze? Ik vind zo'n RS5 vrij groot.
Ja vind ik ook. Proefrijden moet de doorslag geven maar vind deze RS5 echt prachtig. Ook belangrijk, als je je wagen geparkeerd hebt en ff terugkijkt om te genieten ;)

Met een goede stage 1 trek jij die 330e ook naar bijna 400 paarden! Tussen mijn F30 340i en de M8C heb ik een aantal weken een geleende stage 2 330e gereden. Dat was verrassend snel.
Dit staat op de verlanglijst, ja koppel en snelheid zijn standaard al best wel aardig vind ik zelf. Heb jij suggesties voor een goede tuner ? Ik wil ook de versnellingsbak nog laten fine tunen dat doet een bedrijf hier in de stad. Die doen dan alleen weer geen chip tuning.

Dit staat op de verlanglijst, ja koppel en snelheid zijn standaard al best wel aardig vind ik zelf. Heb jij suggesties voor een goede tuner ? Ik wil ook de versnellingsbak nog laten fine tunen dat doet een bedrijf hier in de stad. Die doen dan alleen weer geen chip tuning.
Van vught mocht je in het noorden wonen.

• Like
Waarderingen: M!ke
Zeker :

Berkay van Berk Performance. Daar was ik zelf heen gegaan als ik mijn M8 was blijven rijden. Niet goedkoop, wel echt een kenner als het om BMW gaat.

Mosselman zijn wij met de G80 van mijn vriendin geweest. Veel kennis, ontzettend leuke mensen.

BR Performance, Tuning service Huizen, Supreme Tuning en Beek Auto Racing zou ik allen ook heen durven gaan met een BMW.

Er zijn er vast meer, maar deze zijn sowieso kundig.

• Bicep
Waarderingen: M!ke
"Aventurin Red II zie je echt super weinig, dat maakt het zo leuk!"

Dat zeggen ze tegen iedereen over elke kleur en elke optie zodat jij daar je portomonnee blijft trekken. En zodra je wegloopt geven ze elkaar een high-five bij de dealer.

En dezelfde foutmelding is weer terug. Ben benieuwd, 31 juli weer afspraak bij de garage.
Ben jij vorige keer bij de dealer geweest? Vreemd dat dezelfde melding zich weer voordoet.

Voor de liefhebbers, jullie mening. Origineel met een enkel uitlaatstuk aan weerszijden of gepimpt met twee stukken aan weerszijden?

Screenshot-20250717-091254-2.jpg

Het rode streepje is een restant van een hartje dat ik er doorheen heb gekrabbeld en niet volledig verwijderd krijg.

Ben jij vorige keer bij de dealer geweest? Vreemd dat dezelfde melding zich weer voordoet.

Voor de liefhebbers, jullie mening. Origineel met een enkel uitlaatstuk aan weerszijden of gepimpt met twee stukken aan weerszijden?

Het rode streepje is een restant van een hartje dat ik er doorheen heb gekrabbeld en niet volledig verwijderd krijg.
Dubbel 🙌🏻

Vind enkel er cleaner uit zien wat zelf mijn voorkeur zou hebbem. Ben sowieso meer fan van ook gecleande bumpers met magneten etc op je platen en dan de bumper uitsparingen van de platen weg laten halen.

Jazeker, bij de dealer. Was de vorige keer een parkeersensor achter die kapot was, dus vraag me af of het nu de achtersensor aan de andere zijde is of dat het weer dezelfde is. Als het weer dezelfde is dan is er kennelijk een onderliggend probleem wat ze doorbrandt oid.?

Dank, heren. Voorlopig blijft 'ie enkele pijpen behouden, inderdaad. Maar wie weet... De 991 had wel de dubbele variant en ik vind het wel erg mooi staan.
Vind enkel er cleaner uit zien wat zelf mijn voorkeur zou hebbem. Ben sowieso meer fan van ook gecleande bumpers met magneten etc op je platen en dan de bumper uitsparingen van de platen weg laten halen.
Dat ben ik met jou eens. Dit gaat ook gebeuren. De wagen is sinds begin deze week terug van de tuner, er worden nog wat kleine dingetjes gedaan door de verkoper en er komt nog een set andere wielen onder en dan kan ik haar ophalen. De bedoeling was morgen maar dit lijkt een paar dagen uit te lopen. Oh well...
Jazeker, bij de dealer. Was de vorige keer een parkeersensor achter die kapot was, dus vraag me af of het nu de achtersensor aan de andere zijde is of dat het weer dezelfde is. Als het weer dezelfde is dan is er kennelijk een onderliggend probleem wat ze doorbrandt oid.?
Dat is nu de vraag, inderdaad. Een wagen als de jouwe heeft natuurlijk nogal wat parkeersensoren dus de keuze is reuze, haha. Het is wel opvallend dat dit in korte tijd tweemaal gebeurt. Laten wij hopen dat de monteur zich er iets meer in verdiept dan enkel uitlezen en vervangen.

Dat ben ik met jou eens. Dit gaat ook gebeuren. De wagen is sinds begin deze week terug van de tuner, er worden nog wat kleine dingetjes gedaan door de verkoper en er komt nog een set andere wielen onder en dan kan ik haar ophalen. De bedoeling was morgen maar dit lijkt een paar dagen uit te lopen. Oh well...
Kijk wel uit in duitsland. Tüv certificaat bij je magneten of niet het is sinds een paar jaar verboden daar.

Origineel

Kijk wel uit in duitsland. Tüv certificaat bij je magneten of niet het is sinds een paar jaar verboden daar.
Is dat echt? Wij bevinden ons regelmatig in Duitsland, wonen vlak aan de grens. Dan zal ik er nog even over nadenken. Ik was hier niet van op de hoogte, dankjewel!

fijn zo’n mazda, hoef ik niet meer druk te maken om de wouten.

Zo'n dubbele uitlaat is een beetje verpest omdat de Golf R dat heeft. Elke Golf R, GTI of 1.6 diesel met een coole boy er in rijdt nu met die 4 pijpen en een scheet tune.

Terug
Naar boven