Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Ben jij vorige keer bij de dealer geweest? Vreemd dat dezelfde melding zich weer voordoet.

Voor de liefhebbers, jullie mening. Origineel met een enkel uitlaatstuk aan weerszijden of gepimpt met twee stukken aan weerszijden?

Screenshot-20250717-091254-2.jpg

Het rode streepje is een restant van een hartje dat ik er doorheen heb gekrabbeld en niet volledig verwijderd krijg.
Enkel maar wel met een andere diffuser

Zo'n nep-diffuser voegt 10 pk toe, inderdaad. 🤭

Bij Alpina zijn er niet zo gevoelig voor.

4a762b8fdb2955c8e3b3-bmw-alpina.jpeg

hq720 (1).jpg

Laatst bewerkt:
Ligt het aan mij of is dit blauwe gebakje wel heel matig geparkeerd?
1752763919202.png

1752763942307.png

Ik heb maar uit voorzorg m'n auto ergens anders geparkeerd :roflol:

Zo'n dubbele uitlaat is een beetje verpest omdat de Golf R dat heeft. Elke Golf R, GTI of 1.6 diesel met een coole boy er in rijdt nu met die 4 pijpen en een scheet tune.
Misschien na 5 jaar een tcr:janken: vind het bloedmooi.
Maar voorlopig 5 jaar probleemvrij rijden, wil volgend jaar even aan tafel zitten met een hypotheekadviseur.
IMG_0599.jpeg

Ik hoop dat je die Mazda gewoon van eigen geld gekocht hebt.
Ik kreeg gewoon geld retour van die golf, omdat die golf natuurlijk meer waard was. Heb nu wel een frisse mazda cx30 uit 12/2024 met maar 8000 kms. Dus komende 5 jaar zit ik voor nu goed

Ik kreeg gewoon geld retour van die golf, omdat die golf natuurlijk meer waard was. Heb nu wel een frisse mazda cx30 uit 12/2024 met maar 8000 kms. Dus komende 5 jaar zit ik voor nu goed
Ik doelde erop dat financiering of lease invloed hebben op je hypotheek.

Afbetaalde jonge betrouwbare auto is een niveautje financiele zekerheid die veel mensen onderschatten.

Lijkt me een goede keuze zeker nu je voor een huis gaat kijken.

Er komen vast wel weer nieuwe momenten voor mooie auto's.

Financieel een zeer verstandige keuze. Erg goed!

Ik heb dit ook gedaan en een kia stonic nieuw gekocht. Inmiddels bijna 5 jaar 0 onderhoud als alleen de verplichte jaarlijkse beurten om garantie te behouden. 70k probleemloos gereden en als je kijk wat die gekost heeft 31k vs wat ie nu nog op mp doet 21k heb ik dus 2k pj afgeschreven.

Heb nog nooit zo lekker gereden als nu, zero stress, 1 op 18/19 en alles zit erop wat je wilt. Die paar keer pj dat je sportief rijden mist is dan maar zo, maar momenteel hecht ik meer waarde aan betrouwbaarheid en niet dat ie deger als een kerstboom allerlei lampjes laat branden met foutmeldingen.

Ik heb dit ook gedaan en een kia stonic nieuw gekocht. Inmiddels bijna 5 jaar 0 onderhoud als alleen de verplichte jaarlijkse beurten om garantie te behouden. 70k probleemloos gereden en als je kijk wat die gekost heeft 31k vs wat ie nu nog op mp doet 21k heb ik dus 2k pj afgeschreven.

Heb nog nooit zo lekker gereden als nu, zero stress, 1 op 18/19 en alles zit erop wat je wilt. Die paar keer pj dat je sportief rijden mist is dan maar zo, maar momenteel hecht ik meer waarde aan betrouwbaarheid en niet dat ie deger als een kerstboom allerlei lampjes laat branden met foutmeldingen.
Je rijdt alleen in een fucking Kia

Terug
Naar boven