Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Je rijdt alleen in een fucking Kia
Zodra je straks kinderen hebt en je die vette vingers elke auto rit van de ramen moet halen, achterbank die vol ligt met etensresten en bekleding die nog net niet word opgegeten. Praat nog niet over de elektra knopjes waar kinderen liefst 3829x op drukken etcetc.

Tegen die tijd snap je wel waarom ik als familie auto een kia heb, 7 jaar garantie op alles. Maw druk maar 50x op de raam open/knop, kapot -> garantie.

Zodra je straks kinderen hebt en je die vette vingers elke auto rit van de ramen moet halen, achterbank die vol ligt met etensresten en bekleding die nog net niet word opgegeten. Praat nog niet over de elektra knopjes waar kinderen liefst 3829x op drukken etcetc.

Tegen die tijd snap je wel waarom ik als familie auto een kia heb, 7 jaar garantie op alles. Maw druk maar 50x op de raam open/knop, kapot -> garantie.
Kwestie van opvoeden

Financieel een zeer verstandige keuze. Erg goed!
Op zich wel lekker ja, gloednieuwe auto + 5k gekregen😆

Ik hoef er geen man, blijf wel doorkuren. Dacht wellicht aan een hond kan ik tenminste extra mee verdienen als hondengeleider

Bijlagen

• IMG_0869.JPG
    IMG_0869.JPG
    163 KB · Weergaven: 38
😂.

Ik kan mij het wel voorstellen. Zodra vrouw, kind en andere hobby om de hoek komen kijken zijn vier, zes of acht extra cilinders enkel een kostenpost.

Zeer goede optie!
Ja eens. Maar dan nog kocht ik niet zo’n Kia. :p

Die kinderen worden niet vervoerd in mijn auto. M’n vriendin rijdt daar ook niet in tegen die tijd.

Die kinderen worden niet vervoerd in mijn auto. M’n vriendin rijdt daar ook niet in tegen die tijd.
Dat zeg je nu, maar als jou zoontje vraagt of ie mee mag rijden moet je wel bruut hard zijn om dan te zeggen nee mag niet want papa hecht meer waarde aan dat de auto schoon blijft aan je eigen kinds herinneringen dat je wel mee mocht.

Uiteraard kan je tegen je kind zeggen beetje voorzichtig, maar ik zeg ook elke dag tegen hem pies niet in je broek en midden in de albert heijn plast hij liefst in in broek.

Het is één van de vele redenen dat wij geen kinderen hebben. 😂
Zo doen vrienden van ons het ook, inderdaad. De RS6 is van papa en voor speciale uitjes, de oudere Q5 voor het gezin.

Maar ik kan mij dus inbeelden dat prioriteiten veranderen zodra er kinderen in het spel komen. Ik meen mij te herinneren dat @AK voorheen ook wel sportieve wagens reed, niet?

Handafdrukken van zonnebrand op lak, kunststof panelen en leren bekleding is ook erg fijn.

Dat zeg je nu, maar als jou zoontje vraagt of ie mee mag rijden moet je wel bruut hard zijn om dan te zeggen nee mag niet want papa hecht meer waarde aan dat de auto schoon blijft aan je eigen kinds herinneringen dat je wel mee mocht.

Uiteraard kan je tegen je kind zeggen beetje voorzichtig, maar ik zeg ook elke dag tegen hem pies niet in je broek en midden in de albert heijn plast hij liefst in in broek.
Hij kan toch gewoon een keer mee rijden als hij dat graag wil? Het is toch niet zo zwart of wit.
Als je weinig kilometers maakt een een groot deel daarvan ook nog eens met kinderen maakt dat weinig uit.
Dan kocht ik alsnog geen nieuwe Kia :o

Zo doen vrienden van ons het ook, inderdaad. De RS6 is van papa en voor speciale uitjes, de oudere Q5 voor het gezin.

Maar ik kan mij dus inbeelden dat prioriteiten veranderen zodra er kinderen in het spel komen. Ik meen mij te herinneren dat @AK voorheen ook wel sportieve wagens reed, niet?
Precies zoals de situatie zich hier (hopelijk op korte termijn) voor zal doen. Alleen zal die Q5 een Ford zijn.

Waar we een derde auto gaan laten is nog wel een vraagstuk overigens

Handafdrukken van zonnebrand op lak, kunststof panelen en leren bekleding is ook erg fijn.
Jij snapt het en elke dag de auto wassen doe je eerste maand daarna verkoop je hem uit ellende en kiest iets meer praktisch.

Die kleine heeft keer met de schuurspons deel van mijn auto gewassen om te “helpen” dacht ie.

Van gle63 en range rover naar kia stonic en piccanto voor mijn vriendin, beide kia 100% vanwege de 7 jaar garantie en dus 7 jaar stress vrij.
Beide nieuw gekocht en nog nooit zo goedkoop gereden. Als de kleine 5/6 is en meer “luistert” koop ik een cabrio of coupe en rijd mijn vriendin de stonic als familie auto.

Ik heb niks met kinderen(al zal ik er uiteindelijk aan moeten geloven) maar het lijkt me geweldig als je een mooie auto hebt en je dat dan met zo'n enthousiaste kruimel kan delen.

Precies zoals de situatie zich hier (hopelijk op korte termijn) voor zal doen. Alleen zal die Q5 een Ford zijn.

Waar we een derde auto gaan laten is nog wel een vraagstuk overigens
Heel mooi doel!
.
Beide nieuw gekocht en nog nooit zo goedkoop gereden. Als de kleine 5/6 is en meer “luistert” koop ik een cabrio of coupe en rijd mijn vriendin de stonic als familie auto.
Zeker voor wat betreft kosten kan ik mij de stap ook volledig voorstellen. Geld kan maar eenmalig worden uitgegeven.

Ik heb niks met kinderen(al zal ik er uiteindelijk aan moeten geloven) maar het lijkt me geweldig als je een mooie auto hebt en je dat dan met zo'n enthousiaste kruimel kan delen.
Dat lijkt mij ook een mooie zijde. Komende week heeft de zoon van vrienden van ons zijn gala van school. Hem en zijn vrienden breng ik met de wagen van mijn vriendin tot voor de deur, als cadeautje. Prachtig, toch?

Nee idd, zielig man voor een kind als een van de ouders er niet volledig achter staat.

Terug
Naar boven