XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Meer toeren meer beter, tot vorig jaar dagelijks de 14k aangetikt. Dat mis ik soms echt nog wel.

Hoogtoerige NA blokken met veel cylinders blijven speciaal, echt jammer dat die uitsterven.

Handafdrukken van zonnebrand op lak, kunststof panelen en leren bekleding is ook erg fijn.
Zonnebrand smeren geeft een schijnveiligheid en al helemaal bij kinderen.

Als je je kinderen wil beschermen tegen de zon laat je ze er niet in of doe je ze een full body tenue aan.

Zonnebrand smeren geeft een schijnveiligheid en al helemaal bij kinderen.

Als je je kinderen wil beschermen tegen de zon laat je ze er niet in of doe je ze een full body tenue aan.
Confused Britney Spears GIF

Ik heb niks met kinderen(al zal ik er uiteindelijk aan moeten geloven) maar het lijkt me geweldig als je een mooie auto hebt en je dat dan met zo'n enthousiaste kruimel kan delen.
Die van mij zijn 7en 9 en het enige dat hun boeit is ruimte om te zitten en om veel zooi mee te kunnen nemen, een iPad houder en het liefst een wat straffer afgeveerd model zodat ze minder snel wagenziek worden.

Een Kia staat ook niet bovenaan mijn lijstje. Net als jij later aangeeft gaat mijn voorkeur ook uit naar Ford, maar of dat nou echt veel beter is betwijfel ik.
Ik koos Ford omdat die er al is, alhoewel in die 4,5 jaar dat ze hem nu heeft er niks mee aan de hand is geweest. Prima auto’s.

Als ik een Kia zie rijden denk ik aan oude mensen of een geitenwollensok, niet aan een bodybuilder met een jong gezin..
Niet mee eens?

Ik koos Ford omdat die er al is, alhoewel in die 4,5 jaar dat ze hem nu heeft er niks mee aan de hand is geweest. Prima auto’s.

Als ik een Kia zie rijden denk ik aan oude mensen of een geitenwollensok, niet aan een bodybuilder met een jong gezin..
Ik vind de Rio, en de Ceed station ook wel aardig, maar ik denk dat ik dan toch liever een Fiesta en Focus station rijdt.
Nee, om het simpele feit dat je kinderen niet volledig uit de zon kan houden. En met warm weer trek je ze ook geen lange mouwen en lange pijpen aan en hoe wil je hun nek, hals en gezicht bedekken?

Sommige modellen van Kia zijn zelfs best te pruimen in tegenstelling tot sommige modellen van bv BMW

Totdat alles in die Kia kraakt en rammelt. Alles vanaf de 3 serie is qua afwerking wel een treetje hoger dan met alle respect een Kia. Wat niets af doet aan Kia want bij mijn weten zijn het prima wagens.

Daarom: Altijd een goede geluidset

Terug
Naar boven