Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat is met de meeste "goekopere" auto's sinds 2010 a 15 een ding. Voornamelijk door alle goedkope kunststof interieur delen. Volvo heeft hier ook een flink handje van al sinds jaar en dag.
Tesla's zijn hier ook verschrikkelijk in. Bizar goedkope afwerking en slecht plaatwerk van losse casco dat als hij nieuw is je aan de spleten er tussen zou denken dat hij in mekaar heeft gezeten.
Geen idee niet bekend mee. Focal levert ook de standaard audio voor veel luxe auto's/ uitvoeringen van bijvoorbeeld mercedes, alpine en rimac. De luxere speakers van hun worden allemaal handgemaakt en getest. Had in een vorige auto net geen 5 k aan speakers versterkers en woofers er in zitten. Echt spat zuiver geluid.
Nee, om het simpele feit dat je kinderen niet volledig uit de zon kan houden. En met warm weer trek je ze ook geen lange mouwen en lange pijpen aan en hoe wil je hun nek, hals en gezicht bedekken?
Hoezo niet? je kan ze toch in de middag uit de zon (proberen) te houden?
Je hebt van die mooie swimsuits tegenwoordig. Ik zie mensen die hun kinderen(en zichzelf) een keer insmeren en denken dat het dan prima is. Zonnebrand moet om de twee uur goed gesmeerd worden om effectief te zijn. Voornamelijk met zwemmen.
Gewoon zorgen dat je kinderen (en jijzelf) in de ochtend en avond wat zonuren pakken zodat je een tan hebt. Daarna kan je altijd zonder zonnebrand. Behalve dan als het echt mega heet is.
En ja ik snap wel dat het lastig is voor kinderen, maar daarom zeg ik ook dat zonnebrand schijnveiligheid is.
Tesla beschrijf ik niet als auto's. Dat is voor mij rijdende poep op wielen. Bij de vroegere Audi modellen had ik het idee dat de ontwerpers simpelweg de navigatie waren vergeten te plaatsen en deze dus maar midden op het dashboard hebben gezet. In de huidige modellen vind ik ze erg mooi met de twee schermen onder elkaar. Mercedes is met de invoer van die tablet ook niet beter geworden, nog niet gesproken over de C63S met de vierpitter.
Vind de kia stonic interieur eigenlijk niet slecht. Lederen stoelen “mis” ik, maar of dat nou zon ramp is.
Heb ook de sportpakket uitvoering en sportmodus, maar daar maak je toch nooit gebruik van. Had liever een grotere bekerhouder gehad voor mijn shake.
De c63 coupe voor 2012 met de echte 6.3 staat nog wel op mijn verlanglijstje maar allemaal door achmed kapot gereden. Had een clk63, vond dit ook een erg mooie auto, vooral zonder de raamstijlen oogde die erg chique. Toch wat sensatie meegemaakt met mijn jongere jaren in die auto toen ik net mijn rijbewijs had. Rijbewijs kwijtgeraakt was wel het toppunt 😂
Tesla beschrijf ik niet als auto's. Dat is voor mij rijdende poep op wielen. Bij de vroegere Audi modellen had ik het idee dat de ontwerpers simpelweg de navigatie waren vergeten te plaatsen en deze dus maar midden op het dashboard hebben gezet. In de huidige modellen vind ik ze erg mooi met de twee schermen onder elkaar. Mercedes is met de invoer van die tablet ook niet beter geworden, nog niet gesproken over de C63S met de vierpitter.
Hoezo niet? je kan ze toch in de middag uit de zon (proberen) te houden?
Je hebt van die mooie swimsuits tegenwoordig. Ik zie mensen die hun kinderen(en zichzelf) een keer insmeren en denken dat het dan prima is. Zonnebrand moet om de twee uur goed gesmeerd worden om effectief te zijn. Voornamelijk met zwemmen.
Gewoon zorgen dat je kinderen (en jijzelf) in de ochtend en avond wat zonuren pakken zodat je een tan hebt. Daarna kan je altijd zonder zonnebrand. Behalve dan als het echt mega heet is.
En ja ik snap wel dat het lastig is voor kinderen, maar daarom zeg ik ook dat zonnebrand schijnveiligheid is.
Mijn kinderen zijn gewoon erg gevoelig voor de zon, zeker mijn dochter die wat rossig haar heeft. Op schooldagen smeren ze zich vanaf de zonnige dagen in de lente 's ochtends al in, beiden hebben eigen zonnebrand bij zich in hun schooltas die ze ook echt gebruiken, mijn dochter gebruik ook een sun-block stick (voor surfen of skiën) voor onder haar ogen (je hebt ze gelukkig ook kleurloos) en dan nog zie je dat ze op echt zonnige dagen eigenlijk te veel in de zon is geweest terwijl er boven het schoolplein schaduw doeken hangen. Verder dragen ze 9/10 keer zo'n uv-schirt als ze gaan zwemmen, ook in het zwembad in de tuin waar ook nog een parasol boven hangt.
Ik zie zonnebrand crème ook niet als een middel om te gebruiken om urenlang te bakken in de zon, ik zie het als een middel om de momenten dat ik en mijn kinderen in de zon komen ons tot op zekere hoogte te beschermen.
Uiteindelijk komt het allemaal aan op smaak. In ieder geval voor degenen die een auto uitkiezen op uiterlijk. En over smaak valt bijna niet te twisten. Zo zou ik van mijn leven geen Lamborghini kopen omdat ik daar echt niets mee heb. Zelfs geen Revuelto.
Uiteindelijk komt het allemaal aan op smaak. In ieder geval voor degenen die een auto uitkiezen op uiterlijk. En over smaak valt bijna niet te twisten. Zo zou ik van mijn leven geen Lamborghini kopen omdat ik daar echt niets mee heb. Zelfs geen Revuelto.
Mijn eerste wagen was een helemaal afgetrapte Suzuki Alto van €500,- waarvoor ik het geld nog moest lenen ook. Twee jaren in gereden, werkelijk nooit ook maar één probleem gehad terwijl ik maandelijks meerdere malen vanuit Twente naar Roosendaal reed of andersom.
Mijn kinderen zijn gewoon erg gevoelig voor de zon, zeker mijn dochter die wat rossig haar heeft. Op schooldagen smeren ze zich vanaf de zonnige dagen in de lente 's ochtends al in, beiden hebben eigen zonnebrand bij zich in hun schooltas die ze ook echt gebruiken, mijn dochter gebruik ook een sun-block stick (voor surfen of skiën) voor onder haar ogen (je hebt ze gelukkig ook kleurloos) en dan nog zie je dat ze op echt zonnige dagen eigenlijk te veel in de zon is geweest terwijl er boven het schoolplein schaduw doeken hangen. Verder dragen ze 9/10 keer zo'n uv-schirt als ze gaan zwemmen, ook in het zwembad in de tuin waar ook nog een parasol boven hangt.
Ik zie zonnebrand crème ook niet als een middel om te gebruiken om urenlang te bakken in de zon, ik zie het als een middel om de momenten dat ik en mijn kinderen in de zon komen ons tot op zekere hoogte te beschermen.
Dan zijn jouw kinderen de uitzondering op de regel, mede omdat jij ook weet hoe het gebruikt moet worden en dat je je kinderen daadwerkelijk afgetraind hebt om het ook te doen.
Toevallig vandaag met mijn vrouw hierover gesproken en zeer waarschijnlijk zat het combinatie van een Fiesta en Fous station worden. Als ik dan een voorzichtige schatting doe dat dat zeker €35k minder gaat kosten dan de opties waar we een half jaar geleden over nadachten schrik ik wel van de bedragen die je/men soms achteloos aan auto's uit kunt geven.
Dan zijn jouw kinderen de uitzondering op de regel, mede omdat jij ook weet hoe het gebruikt moet worden en dat je je kinderen daadwerkelijk afgetraind hebt om het ook te doen.
Het komt ook mede door school en de BSO, op zonnige dagen moeten de kinderen zich insmeren voor ze naar buiten gaan, of met zonnebrand uit zo'n grote dispenser, of met eigen zonnebrand.
eigenlijk moet je hier niet eens naar kijken, maar ik heb Grok eens gevraagd wat te rekenen.
Situatie: ETF portefeuille van 200k, 80k verkopen en auto van kopen, rest laat je erin vs. Er van afblijven. Periode van 20 jaar en maandelijks 500 bijkopen.
eigenlijk moet je hier niet eens naar kijken, maar ik heb Grok eens gevraagd wat te rekenen.
Situatie: ETF portefeuille van 200k, 80k verkopen en auto van kopen, rest laat je erin vs. Er van afblijven. Periode van 20 jaar en maandelijks 500 bijkopen.
Zo heb ik er ook een beetje naar gekeken, €35K is over 16 jaar (met compound interrest) bijna voldoende om de dan nog openstaande hypotheek volledig af te lossen.