Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Oh Please, rijd nu een 1.3i fiesta met 70pk. Mijn volgende auto zal toch wel wat meer pk's dan deze krijgen.:rolleyes: (no e-hero)

Deze is wel lekker cheap te rijden natuurlijk ;)

Het is geen racemonster, dat klopt. Maar omdat het zo licht is, kun je prima meekomen met het verkeer.

Ja heel herkenbaar man, je wilt toch steeds meer vermogen haha.
Ben zelf begonnen met een Civic ej9 met 90 pk, toen een mx5 (stanced) met 116pk, toen de golf met stock 130pk en nu met 190-200 dan. Tussendoor als daily nog een Civic eg gehad met 75 pk en dat voelde gewoon gevaarlijk langzaam haha. (Nee ook niet e-Hero achtig bedoeld)

Het is geen racemonster, dat klopt. Maar omdat het zo licht is, kun je prima meekomen met het verkeer.

Ben zelf begonnen met een Civic ej9 met 90 pk, toen een mx5 (stanced) met 116pk, toen de golf met stock 130pk en nu met 190-200 dan. Tussendoor als daily nog een Civic eg gehad met 75 pk en dat voelde gewoon gevaarlijk langzaam haha. (Nee ook niet e-Hero achtig bedoeld)

Leuke evolutie.

1 tip voor iedereen: langzaam opbouwen :D
Power went. Altijd.

Als je lang met 50pk rijdt is 150pk plots een bom. Daar wen je aan, gaat ook 'traag' voelen na een tijd.
Idem met 300 of 400pk, na een tijd went het ook.

Leuke evolutie.

Power went. Altijd.

Als je lang met 50pk rijdt is 150pk plots een bom. Daar wen je aan, gaat ook 'traag' voelen na een tijd.

Nou altijd niet, maar wel met normale waardes haha.

Maat van me had een skyline met 700+ pk en hij zei dat dat nog steeds inmens hard ging.
Heb er toen keer naast gezeten en Jezus, is echt niet gezond meer.

Je voelt een trap in je rug, maar je ziet niet meer dat je harder gaat want je hersenen kunnen het niet zo snel waarnemen.

Van welk bouwjaar was die mx5? Lijkt me echt een superleuk wagentje!

Van welk bouwjaar was die mx5? Lijkt me echt een superleuk wagentje!

Dat was een NA uit '93. Tot nu toe de leukste auto die ik heb gehad.
Die van mij lag plat op de grond en ik had er rota flashback velgen onder liggen, heel gaaf vond ik zelf.

Ik vond het zelf echt bijzonder leuk rijden, ik ga er deze winter denk ik weer 1 bij kopen naast de golf.
Aangezien mijn vriendin nu ook een auto heb die we dagelijks kunnen gebruiken kan ik weer een 2e fun auto erbij kopen hhehe.

---------- Post toegevoegd 18 August 2013 om 20:01 ----------

Superleuke auto als je een vrouw of dameskapper bent.

Dat vind ik ook als ze origineel zijn, zodra je ze extreem verlaagd en brede wielen onder doet vind ik het meteen een totaal andere auto.

Maar ieder zijn smaak.

• Like
Waarderingen: kane
Nou altijd niet, maar wel met normale waardes haha.

Maat van me had een skyline met 700+ pk en hij zei dat dat nog steeds inmens hard ging.
Heb er toen keer naast gezeten en Jezus, is echt niet gezond meer.

Je voelt een trap in je rug, maar je ziet niet meer dat je harder gaat want je hersenen kunnen het niet zo snel waarnemen.

True, vanaf een bepaald punt is het wat anders.
E61 Alpina B5 Touring bleef hard gaan bv (500pk). Supercharger deed ook wel iets aan het gevoel van 'duw in je rug'
Daar had ik het ook dat je hoofd en ogen het niet bij kunnen houden. Is wel beter als je twee auto's hebt. Een daily voor de saaie kilometers, dan raak je minder snel gewend aan het speeltje. De fun factor blijft telkens hoog zo.

True, vanaf een bepaald punt is het wat anders.
E61 Alpina B5 Touring bleef hard gaan bv (500pk). Supercharger deed ook wel iets aan het gevoel van 'duw in je rug'
Daar had ik het ook dat je hoofd en ogen het niet bij kunnen houden. Is wel beter als je twee auto's hebt. Een daily voor de saaie kilometers, dan raak je minder snel gewend aan het speeltje. De fun factor blijft telkens hoog zo.

Zeker! Helemaal mee eens, ook beter voor de motor aangezien die van mij niet is gebouwd op korte stukjes zacht rijden.

Over de mx, dit vind ik persoonlijk erg dik:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: is dat een Mazda cabrio met voor 2x de waarde aan tupperware er op?

een auto optisch tunen kan de auto mooier maken, maar dan vind ik, dat je het moet aanpassen, alsof fabrikant de auto zo zou kunnen leveren ;)

dus fatsoenlijke achterlichten, bumpers, velgen... niks overdreven en nep ;)

Vind deze mooier

Crusin%27_lightning_mcqueen_cars.png

:roflol: is dat een Mazda cabrio met voor 2x de waarde aan tupperware er op?

Gast ik weet niet maar enige wat "tupperware" zou kunnen zijn, zijn de flares em de voorlip.
Zoals ik al zei, ieder zijn smaak.

Sommigen vinden het leuk om iets te hebben wat bijna niemand heeft ipv een Audi gekocht door pappie.

Btw, ik wil de golf er best naast zetten hoor, kijken of hij dan nog zo snel is.

Leuke evolutie.

Power went. Altijd.

:roflol: true, vaak ook als je ff doorgebeukt hebt op de snelweg is je snelheidsgevoel compleet weg. Betrapte me laatst nog dat ik 120 reed waar je 50 mocht zonder dat ik door had dat t zo hard was

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 20:52 ----------

Gast ik weet niet maar enige wat "tupperware" zou kunnen zijn, zijn de flares em de voorlip.
Zoals ik al zei, ieder zijn smaak.

Sommigen vinden het leuk om iets te hebben wat bijna niemand heeft ipv een Audi gekocht door pappie.

Btw, ik wil de golf er best naast zetten hoor, kijken of hij dan nog zo snel is.

Ik heb mijn Audi zelf gekocht en ik heb hem niet gekocht omdat hij zo snel is. Anders zou ik geen diesel nemen denk je niet?

En vorige golf die probeerde me bij te houden reed dwars door een heg de dijk af :roflol:

:roflol: true, vaak ook als je ff doorgebeukt hebt op de snelweg is je snelheidsgevoel compleet weg. Betrapte me laatst nog dat ik 120 reed waar je 50 mocht zonder dat ik door had dat t zo hard was

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 20:52 ----------

Ik heb mijn Audi zelf gekocht en ik heb hem niet gekocht omdat hij zo snel is. Anders zou ik geen diesel nemen denk je niet?

En vorige golf die probeerde me bij te houden reed dwars door een heg de dijk af :roflol:

Je moet ook niet op de weg zo hard rijden, bovendien kan iedereen hard rijden rechtdoor.
Kom naar circuit en laat zien wat je Audi kan. ;)

Als je er zelf voor hebt gewerkt dan neem ik mijn woorden terug.

Kan gewoon echt niet tegen die gastjes die wijs lopen te doen met auto die ze van pappie hebben gekregen terwijl ik me de pl**ris in werk om de motor van die golf te kunnen herbouwen.

Je moet ook niet op de weg zo hard rijden, bovendien kan iedereen hard rijden rechtdoor.
Kom naar circuit en laat zien wat je Audi kan. ;)

Als je er zelf voor hebt gewerkt dan neem ik mijn woorden terug.

Kan gewoon echt niet tegen die gastjes die wijs lopen te doen met auto die ze van pappie hebben gekregen terwijl ik me de pl**ris in werk om de motor van die golf te kunnen herbouwen.

Ik heb er ook niet voor gewerkt, maar loop ik er ook niet echt wijs mee te doen. Vergeleken met wat ik allemaal gereden heb is t ook maar een gewone auto.

Heb de auto onder voorbehoud verkocht dus ga niet meer op het circuit rijden met dat ding.

En de dijk is geen rechtdoor weg maar een overzichtelijke slingerweg, vandaar dat die van de dijk af ging omdat een A4 Quattro nou eenmaal beter op de weg ligt dan een golf 4 gti :o

---------- Post toegevoegd 19 August 2013 om 22:01 ----------

Jij hebt volgens mij zo'n spannend leven, jij 'maakt echt van alles mee... :o

:roflol:

Valt wel mee, zal misschien overwegen een compilatie van alle beelden die we hebben te maken.

Ik heb er ook niet voor gewerkt, maar loop ik er ook niet echt wijs mee te doen. Vergeleken met wat ik allemaal gereden heb is t ook maar een gewone auto.

Heb de auto onder voorbehoud verkocht dus ga niet meer op het circuit rijden met dat ding.

En de dijk is geen rechtdoor weg maar een overzichtelijke slingerweg, vandaar dat die van de dijk af ging omdat een A4 Quattro nou eenmaal beter op de weg ligt dan een golf 4 gti :o

Op de dijk zo hard rijden is buitengewoon gevaarlijk.
Buiten dat kan het niet anders zijn dat diegene te hoog denkt van zichzelf en waarschijnlijk gewoon een origineel onderstel had.
Geloof me, een dijk is zoveel anders dan een circuit.

Er is nogal een verschil tussen 100 op de dijk en met 180 door een bocht op het circuit.
Als je dat met een originele auto zou doen, lijkt het net of je uit het raam vliegt zo hard moet je tegenwerken.
Bovendien is de kans dat je gaat spinnen vele malen groter dan wanneer je een stijf onderstel hebt.

Conclusie:

Wil je hard rijden? Koop een auto die er voor gemaakt is en ga het circuit op.
Op straat is het risico veel te groot en nog onnodig ook.

wat kost een dagje zandvoort met de auto?? Gewoon 5x 20 minuten vrij rijden?? Met de motor is het 150-200 op zandvoort, auto ook zoiets?

Terug
Naar boven