De originele 1.6 liter motor is vervangen voor een 2 liter turboblok, welke wat gekieteld is.
Het hele onderstel is aangepast, grotere remmen voor en achter, achteras met wat camber, andere versnellingsbak met kortere overbrengingen in de 1ste 2 versnellingen, sportkoppeling, FMIC, mechanische boostcontroller, veerpootbrug.
Het enigste originele nog aan de auto is het carroserie

Uiteraard ook een RDW keuring laten ondergaan, zodat de auto legaal de weg op kan.
Grappig is het als er dan iemand bij het verkeerslicht je wil gaan uitdagen, die ziet enkel een normale auto
Ook leuk is dat de auto doet vermoeden alsof ik dus wel houd van hard rijden, echter daar geef ik dan weer weinig om
Ik heb de auto een jaar of 7/8 nu in bezit en het is op 1 hand te tellen waarbij ik het vermogen van de auto echt heb gebruikt.
Ik heb zelfs nog geen een snelheidsbekeuring ermee gekregen.

Bij mij is het echt pure liefhebberij om zo'n soort auto te rijden, je zult me dan ook echt niet op het circuit ermee aantreffen.
En tijdens de gladde wintermaanden staat de auto braaf op stal en voor de booschappen of andere standaard ritjes heb ik een 2de auto als daily driver.
Op dit moment zelfs een 3de auto omdat ik nog een 309 heb gekocht en daarvan het dashboard wil laten overzetten, ik kreeg geen losse dashboard gevonden dus dan maar een complete gekocht