AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Ik denk dat motorrijden dan nog veiliger is voor mij :p

Als een wagen maar 5,5 seconden nodig heeft op de 200 meter sprint, dan weet ik niet of dat veel uitmaakt. :emo: Genoeg filmpjes op YT van mensen die vreemde capriolen uithalen met wagens die een stuk minder vermogen hebben.

Je ziet wel vaak dezelfde fout. Veel gas geven en vervolgens beginnen zwalken.

Als een wagen maar 5,5 seconden nodig heeft op de 200 meter sprint, dan weet ik niet of dat veel uitmaakt. :emo: Genoeg filmpjes op YT van mensen die vreemde capriolen uithalen met wagens die een stuk minder vermogen hebben.

Je ziet wel vaak dezelfde fout. Veel gas geven en vervolgens beginnen zwalken.

Gewoon een rustig muziekje en launch control niet uitzetten. En niet meteen 'track'of 'race' mode selecteren, er zit vast ook 'urban' op.

Dat is dood gaan ook.

• Like
Waarderingen: Bubs
Voorraam en neus oogt een beetje gek vanaf het beeldscherm. Kudos dat Tesla blijft ontwikkelen. De dag dat snelladen mogelijk is op grote schaal en binnen verschillende segmenten het aanbod divers is, zal het omslagpunt kunnen zijn. Ken best wel wat "patrolheads" die gerust een elektrische auto zouden overwegen mits er aan een aantal voorwaarden wordt voldaan. Bijvoorbeeld minimaal laden met 350kW.

En een realistische prijs, de allergoedkoopste (bruikbare) elektrische auto is nu dacht ik de Hyundai Ioniq, het instap
model kost 25k, met wat extra’s zit je tegen de 30k. Dat is voor veel mensen gewoon te duur.

En er moeten meer laadpalen komen, als ik morgen een elektrische auto koop dan kan ik hem opladen 100 of 250 meter van mijn huis vandaan en voorlopig komen er hier geen laadpalen bij, want daarvoor zijn er te weinig elektrische auto’s.

• Like
Waarderingen: Bubs
@Bubs

Vond ik vroeger prachtig.

Zolang we niet massaal investering in geothermal of thorium reactors is ook electrisch rijden niet de oplossing.

Gemiddelde aanschafprijs

• Elektrisch: € 79.166
:roflol:

Fucking out.

SVR rijdt veel beter.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.860
https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/ford-f-series-super-duty-in-nieuw-jasje/
fv7ya3gbbv03_800.jpg
:fapn:

fifth wheel

Terug
Naar boven