- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niet echt een familie auto he
Hier past over het algemeen prima een familie in; https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
The dream! Volvo 850T - 5R .
Die gaat er ooit nog 1 komen, wat een bak![]()
de automaatjes wel , de wel bekende daf varioIk vind de 360 ook mooi. Zo opvallend. Altijd al een apart wagentje gevonden. En kan geloof ik net zo hard achteruit als vooruit. Net als oude dafjes. /memorylane

Mijn opa had er eentje. Vuurrood. Bestond er ook een 460, want dan had hij die. Vond ik altijd wel apart een 75 plusser in een auto met spoiler.
zwart met leer , en tuurlijk had pa gele koni's eronder liggen en voor die tijd mooi licht metaal
Deze had hij daarvoor. Valt me nu pas op dat hier ook een spoiler aanwezig was. Vroeger nooit opgevallen kennelijk. Hiervoor had hij een Volvo echt zo'n oldskool model. Een gele.

zo old school dat het gaaf isDeze had hij daarvoor. Valt me nu pas op dat hier ook een spoiler aanwezig was. Vroeger nooit opgevallen kennelijk.
![]()