- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hiervoor had hij een Volvo echt zo'n oldskool model. Een gele.
480. Was een fijne auto.Wil m opzoeken maar hoe heet die ene met die koplampen die wegzakken? Is hatchbackie
Rebadge, dit was een DAF 66 (daarvoor had opa DAF). Volvo kocht in de jaren 70 een derde van de aandelen van DAF en later nog meer dat uiteindelijk zou leiden tot Volvo NL of zoiets.
onderhuidse DaF ^^ ,Je grootvader had een hart voor de Nederlandse maak industrie ( waarschijnlijk niet bewust )
rolde ook van de zefde lijn in Born af , meeste modellen die we besproken hebben vandaag btw
Waarschijnlijk wel. Haha. Woonde in het Zuiden. En daar is het allemaal begonnen met DAF. Zowel Eindhoven als Tilburg lag naast de deur bij wijze van.
ik word er altijd een beetje heimweeig van en tegelijkertijd trots .Waarschijnlijk wel. Haha. Woonde in het Zuiden. En daar is het allemaal begonnen met DAF. Zowel Eindhoven als Tilburg lag naast de deur bij wijze van.
In die tijd in die omgeving was het Phillips en DAF.ik word er altijd een beetje heimweeig van en tegelijkertijd trots .
mijn natuurlijke moeder heeft nog beeldbuizen gemaakt bij philipsIn die tijd in die omgeving was het Phillips en DAF.
Blond en groene ogen is eerder mijn type.