Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een tijdje wel idd. Van de Nederlanders een paar. Werner een paar maanden al niet meer gezien. Ik vind hem wel een van de meest prettige. Je hebt ook Sjoerd, die weet veel details, moet je soms zin in hebben om naar hem te luisteren. Wel een echte autogek.
Zou eens een lijstje moeten maken van de auto lui die ik het meest bekijk/ lees.
Edit.
Chris Harris
Harry Metcalfe
Jonny Lieberman
Randy Pobst
Jason Plato
Richard Meaden
Ezra Dyer
Matt Farah
JWW (heel aardig ook)
Carlos Lago
Tsja... Das het logische gevolg van het feit dat de suv een mode hype is geworden... Ik vind het helemaal niks, voor mij zijn alleen de echte suv's tof en de rest is wannabee en het gewoon nét niet... De echten zijn naar mijn mening de eersten die in het luxe segment op de markt kwamen zoals de X5, Q7, range rover sport, en al die grote en echte dure jongens...
Daarna is de hype naar mijn mening een beetje ontspoort en noemen sommige een Nissan Juke zelfs een suv![]()
Peugeot zou ik ver bij vandaan blijven, al zijn de nieuwe modellen wel om te smullen qua design. 508 en 208 zijn om door een ringetje te halen.
@Steks zou zich eigenlijk niet zo moeten laten beïnvloeden door zijn wederhelft..
De edge is wel een dikke bak inderdaad, maar wil steks dieselen? Verdomme @Steks waar ben je nou man, het gaat tenslotte over jou![]()
), zolang je het goed aanvult is het niet direct een probleem en gelukkig rijd ik er 4-5k per jaar mee (want als mijn vrouw niet hoeft te werken pak ik 9/10 haar auto) maar blij wordt je er ook niet van. Daarnaast vind mijn vrouw hem niet echt lekker rijden met zijn verlaagde sportonderstel en recaro's die net iets hoger zitten dan de standaard stoelen waardoor je eigenlijk 10m voor een stoplicht boven de weg moet staan stilstaan wil je hem nog normaal kunnen zien en laat zij nu net in het centrum van Rotterdam werken. Dus langzaam aan zit ik wel te denken aan een andere auto. op dit moment heb ik mijn lijstje beperkt tot:Ze hebben het licht gezien.Autofabrikant Tesla heeft donderdag een goedkopere versie van zijn goedkoopste model gelanceerd. De betaalbare Model 3 moet van het Amerikaanse bedrijf een volumefabrikant maken. Tesla zal zijn wagens voortaan ook online verkopen, en niet meer in zijn winkels. Het bedrijf plant dan ook de sluiting van de meeste winkels.
De Model 3 zal voortaan op de website van het bedrijf besteld kunnen worden voor een basisprijs van 35.000 dollar (voor belasting). Daarmee komt Tesla na meer dan twee jaar tegemoet aan zijn initiële belofte: Tesla-topman Elon Musk had in maart 2016 bij de onthulling van Model 3 aangegeven dat de wagen verkocht zou worden voor een basisprijs van 35.000 dollar. Tot donderdag wist Tesla die belofte niet waar te maken, en kostte de goedkoopste versie van Model 3 minstens 42.900 dollar.
Tesla-topman Musk denkt ook niet dat zijn bedrijf tijdens het eerste kwartaal rendabel zal zijn, maar “waarschijnlijk wel in het tweede”. Om aan te knopen met winst gaat Tesla besparen en zijn distributiemodel volledig veranderen.
De autobouwer zal zijn wagens voortaan direct online verkopen en wereldwijd winkels sluiten. Slechts een “klein aantal” winkels wordt behouden en omgevormd tot “galerijen” of infopunten over elektrisch en autonoom rijden. Eind december had Tesla wereldwijd 378 winkels.
yep.
nope.
nope. CL500. Vast van een of andere ordinaire onverlaat die creatief is met plakken en knippen.