Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Dan heb je een redelijk gave wagen met een dikke V8 en dan ben je zo zielig om er V12 op te plakken.
Doen er meer dan je denkt. Merk je meestal gauw genoeg als je in een vergelijkbare auto rijdt en zulke lieden willen nooit een stukje oprijden. Vallen ze namelijk door de mand. Trekt het ego niet. Bij BMW M zie je het ook veel, en sommigen zijn echt heel bedreven in het namaken. Dat je het bijna niet kan zien. Bijna.

En de V8 rijdt echt stukken fijner en soepeler dan de V12, tenzij je op en neer naar DLD moet een paar keer per week. Bovendien is de V8 een stuk sneller op bepaalde acceleraties. Een V12 komt pas echt op gang na pakweg 230-240 km/u. Helemaal die blokken uit '07.

Vanmiddag weer laten opnaaien door 2 (andere) sjonnies in een Golf GTI en een Leon Cupra, eenmaal aangekomen op het werk besefte ik dat ik toch eigenlijk niet meer voor een snelle auto moet kiezen, mijn rijbewijs is me nu te kostbaar en dan is ruim 2 maal de maximale snelheid op een 80km weg niet slim.

Natuurlijk kan je dat met een Volvo V40 T3 met 150 pk ook rijden, maar op de een of andere manier laat ik me dan niet opnaaien/verleiden.

is ruim 2 maal de maximale snelheid op een 80km weg niet slim
Als je dan door een radar/laser wordt gemeten mag je een EMG doen. Tref je een coulante agent die niet zwart op wit jouw snelheid heeft gemeten, kom je er nog onderuit. Zelf een keer in een auto gezeten waarbij de agent letterlijk zei, dit kun je beter doen in de avond als het rustiger is op de ring. Stak nog de hand op ook bij wegrijden. Geeneens rijbewijs mee.

Als je dan door een radar/laser wordt gemeten mag je een EMG doen. Tref je een coulante agent die niet zwart op wit jouw snelheid heeft gemeten, kom je er nog onderuit. Zelf een keer in een auto gezeten waarbij de agent letterlijk zei, dit kun je beter doen in de avond als het rustiger is op de ring. Stak nog de hand op ook bij wegrijden. Geeneens rijbewijs mee.

Klopt, ik ben in het verleden 2 maal met de motor staande gehouden door een motoragent (die zijn dan volgens mij altijd wel iets relaxter als je ten minste zelf ook normaal doet), beide keren hebben ze geen (goede) meting kunnen doen en na een goed gesprek mocht ik weer verder rijden. Mijn hoogste boete heb ik trouwens ooit gereden in een 206 1.4 met 75pk, dus het ligt niet aan het voertuig, maar aan de bestuurder. Ik rijd niet gevaarlijk en ook niet te snel als het druk ik op de weg, maar op doordeweekse dagen om 23:00 na een middagdienst, of in de weekenden om 6:30 voor een ochtenddienst rijd ik weleens te hard. Vroeger voordat we kinderen hadden had ik altijd zoiets van, als ik de Sjaak ben ga ik wel een tijdje op de fiets naar het werk, maar nu heb ik mijn pasje toch echt iets harder nodig.

ik ben in het verleden 2 maal met de motor staande gehouden door een motoragent.
Voorbeeld dat ik gaf was ook met een motoragent. Hebben ook persoonlijke interesse in hetgeen waarmee gereden wordt. Hoeveel pk etc. Wist die aardig goed. Je moet ook normaal doen, zonnebril afzetten zodat hij je in de ogen kan aankijken en sympathiek doen. Is iets anders als slijmen.
heb ik mijn pasje toch echt iets harder nodig.
Ja is beter. Al die snelheid is nergens goed voor.

Weet niet wat er aan de hand is maar ontwerpen gaat ze goed af laatste tijd.

:roflol:

Ik kan me niet voorstellen dat de autolobby dit laat gebeuren.

Natuurlijk moet iedereen zich aan de vooropgestelde snelheden houden. Denk alleen dat veel merken, en duurdere modellen, hun allure dan zullen verliezen.
Ja waars ook wel ja... Beetje het zelfde effect als zo'n begrenst invalidewagentje.. Ik rijd overigens niet te hard.

Alleen een gek zou nog een begrensde wagen met meer dan 200 pk kopen.

Alleen een gek zou nog een begrensde wagen met meer dan 200 pk kopen.
Veel auto's zijn nu ook begrensd. Afgeregeld op 250km/u. Kan je tegen betaling omzeilen. Maar idd, benieuwd wat er gaat gebeuren als ze dat begrenzen naar pakweg 150 gaan brengen.

En dan deze kleurstelling

ford-focus-st-177085_01.jpg

Erg mooie kleur. Let wel op dat deze in de zon gemaakt is. Zou de kleur wel in bewolkt weer willen zien als ik jou was, regen etc. Ziet er wel gangster uit.

Klopt, maar ik denk toch dat het weer zwart wordt, ik haat het om mijn auto te wassen. :D

Klopt, maar ik denk toch dat het weer zwart wordt, ik haat het om mijn auto te wassen. :D
Dan is zwart ook niet de beste kleur. Je ziet er ook elk stofje op. Wel beter dan de grijze die je gepost hebt, daar word je knettergek van. Sowieso elke week wassen.

Ik heb ooit een Astra A in een zwart metallic lak gehad waar je alleen qua glans verschil zag tussen gewassen en vies, maar je hebt gelijk echt mooi zwart wordt ook snel smoezig.

Terug
Naar boven