- Waardering
- 21.437
Zoals bij R1?ik heb dat zelf met motoren , liter fietsen met een drag swingarm zijn in mijn mening sloopwaardig .
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals bij R1?ik heb dat zelf met motoren , liter fietsen met een drag swingarm zijn in mijn mening sloopwaardig .
ik heb het met name over custom werk
tergend is dat

Dat is jouw voet. Kijk naar de praktische eigenschappen. Je kunt ook een klasse minder nemen. Maar Focus is een prima auto.Je lult me trouwens wel weer snel de onverstandige hoek in.
Dat is wel lekker, om te zwelgen als je eenmaal een proefrit maakt en nog meer twijfels krijgt.Nog even de bonus bekendmaking afwachten en dan eens wat proefritjes proberen te maken.
Al is dit natuurlijk een onderdeel van de hele routine om een auto te kopen. De voorpret, het denken aan, misschien zelfs de muziek al weten die je gaat afspelen. De schoenen die je wilt dragen. De broek die het lekkerste zit aan doen. Je ziet het al bijna voor je. Hoe zal de auto ruiken.point taken
Dat is ook een prachtige fiets. Lijkt ook nog behoorlijk comfortabel.
Zal behoorlijk verschil maken qua bochten en wendbaarheid. Ook qua wielbasis meer stabiel?
Autofiets.