Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

:roflol: Ik wist dat je met zoiets zou komen.

giphy.gif

Nog even de bonus bekendmaking afwachten en dan eens wat proefritjes proberen te maken.

Nog even de bonus bekendmaking afwachten en dan eens wat proefritjes proberen te maken.
Dat is wel lekker, om te zwelgen als je eenmaal een proefrit maakt en nog meer twijfels krijgt. :D Al is dit natuurlijk een onderdeel van de hele routine om een auto te kopen. De voorpret, het denken aan, misschien zelfs de muziek al weten die je gaat afspelen. De schoenen die je wilt dragen. De broek die het lekkerste zit aan doen. Je ziet het al bijna voor je. Hoe zal de auto ruiken.

Het is voor mij vaak een route langs tegenvallende auto's totdat er opeens eentje die op de reservelijst stond bijna perfect aanvoelt. Ik heb dat ook altijd met motoren gehad, 1 dag met proefritjes kan ik me nog goed herinneren, als mijn favorieten al gehad, maar allemaal net niet, dan toch maar die ander en na 5 meter stond het kippenvel op mijn hele lijf en toen mijn helm afging wist mijn vrouw (die mee was en zat te wachten) dat dit hem ging worden.

Morini Veloce White.jpg

Dat is ook een prachtige fiets. Lijkt ook nog behoorlijk comfortabel. Is dat een 2 cilinder?

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.271
Subaru Legacy?

Jongens een auto heeft 4 wielen :rolleyes:

:)

Dat is ook een prachtige fiets. Lijkt ook nog behoorlijk comfortabel.

Ja, is prima mee te rijden, in die periode was het het beste V-twin blok op de markt in mijn ogen (1200cc met 140pk en 120Nm), alleen de fiets zelf was niet super vandaar toch snel ingeruild voor een KTM Super Duke, dat was een beter totaal plaatje.
IMG_0479.JPG

Is geen auto

Autoped_1919_Ever_Ready_engine.jpg

Met Joe. :thumbup:

Terug
Naar boven