Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha true. BMW heeft ook zo'n prachtige kleur blauw (estoril blue -verkrijgbaar vanaf bepaald vermogen/uitvoering).
estoril blauw is ontzettend mooi , al mocht die wel een paar tonen donkerderHaha true. BMW heeft ook zo'n prachtige kleur blauw (estoril blue -verkrijgbaar vanaf bepaald vermogen/uitvoering).
![]()
Zou me er zelf niet in zien rijden maar de kleur is wel mooi. Het probleem alleen met deze kleur is als het typisch NL weer is, minimaal 6mnd per jaar, de kleur helemaal op niks slaat.
This is blasphemy! This is madness!estoril blauw is ontzettend mooi, al mocht die wel een paar tonen donkerder
Niet meer in zonlicht rijden. Zonder gekheid, heeft echt veel gezichten deze kleur. Er is een blauwe kleur geweest op de E46 M3 en die is perfect (interlagos).estoril blauw is ontzettend mooi , al mocht die wel een paar tonen donkerder
Niet meer in zonlicht rijden. Zonder gekheid, heeft echt veel gezichten deze kleur. Er is een blauwe kleur geweest op de E46 M3 en die is perfect (interlagos).
om te watertanden ^^ mooi tintje op de ruiten erbij : perfectie!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je zien hoe die eerste glanst. Is gewoon heeeeeeerlijk. En als het bewolkt is of de schemering valt wordt die donkerder.
Sowieso donker achter, niet te overigens dan wordt het turk. En voorruit moet groen getint zijn, bij het oude model.om te watertanden ^^ mooi tintje op de ruiten erbij : perfectie!
jawel eensSowieso donker achter, niet te overigens dan wordt het turk. En voorruit moet groen getint zijn, bij het oude model.
moet bekennen dat ik een e46 m3 csl in modelvorm heb , kan mijn liefhebberij voor deze Beierse Dame niet echt verklaren .![]()
![]()
![]()
![]()
Ken iemand die verder vrij behoorlijke auto's rijdt maar dit nog steeds een van de meest lekker rijdende auto's vindt. En na al die jaren niet eens vervelend traag. Daar komt ook emotie bij kijken maar toch zegt het wel iets vind ik.
Prachtig idd. Helaas kent dit model (E46) ook vrij veel eigenaren die er dan zelf van alles aan menen te moeten veranderen, 99% niet positief.moet bekennen dat ik een e46 m3 csl in modelvorm heb , kan mijn liefhebberij voor deze Beierse Dame niet echt verklaren .
De m divisie doet dat goed
als ik de tijd had was een e46 een leuke sleutel hobby geweest , opzich kan ik een goeie engine tune en passende wielen wel waarderen . Aub geen bodykits van autostylePrachtig idd. Helaas kent dit model (E46) ook vrij veel eigenaren die er dan zelf van alles aan menen te moeten veranderen, 99% niet positief.
CSL staat op menig "bucket"lijstje. Vindt maar eens een goede. Die niet 200% afgeragd is, altijd goed onderhoud heeft gehad, geen problemen kent, originele onderdelen en het liefst <80k op de teller.

Kan er niks aan doen , O.Z racing supertismo gt staat er best goed op . Mensen zetten vaak zoals clarkson zegt "drug dealer'' wielen onder . Onder een voelbloed sport coupe mogen er wel wielen met pedigree onderIk ben daarin heel rigide. Ik vond de M6 (E63) velgen op de M5 (E60), zoals je vaak zag, al niet fijn. Al zijn die velgen wel een beauty, maar ze horen bij de 6.