MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

`Ik ben Nederlander he, dus zwart of grijs. :)

`Ik ben Nederlander he, dus zwart of grijs. :)
Haha true. BMW heeft ook zo'n prachtige kleur blauw (estoril blue -verkrijgbaar vanaf bepaald vermogen/uitvoering).

Er is ook een soort geel/ brons kleur.
K1NHzgWl.jpg

Zou me er zelf niet in zien rijden maar de kleur is wel mooi. Het probleem alleen met deze kleur is als het typisch NL weer is, minimaal 6mnd per jaar, de kleur helemaal op niks slaat. Met een mooi ondergaande zon en/of vol zonlicht popt deze kleur wel. Je vindt je auto wel gauw terug op een drukke parkeerplaats. Maar je voelt je denk ik erg bekeken, dan passen de "normale" kleuren beter.

Klopt, er zijn echt wel mooie kleuren maar vaak kies ik voor safe/sober/saai.

Haha true. BMW heeft ook zo'n prachtige kleur blauw (estoril blue -verkrijgbaar vanaf bepaald vermogen/uitvoering).

K1NHzgWl.jpg

Zou me er zelf niet in zien rijden maar de kleur is wel mooi. Het probleem alleen met deze kleur is als het typisch NL weer is, minimaal 6mnd per jaar, de kleur helemaal op niks slaat.
estoril blauw is ontzettend mooi , al mocht die wel een paar tonen donkerder

estoril blauw is ontzettend mooi , al mocht die wel een paar tonen donkerder
Niet meer in zonlicht rijden. Zonder gekheid, heeft echt veel gezichten deze kleur. Er is een blauwe kleur geweest op de E46 M3 en die is perfect (interlagos).

en die had ik dus in mijn hoofd
WoNAk5Rl.jpg
ev6auLal.jpg
EFpgxuwl.jpg
LHOvIqZl.jpg
30JZAoEl.jpg
YChfuJTl.jpg

Moet je zien hoe die eerste glanst. Is gewoon heeeeeeerlijk. En als het bewolkt is of de schemering valt wordt die donkerder. En nog is deze kleur in het echt veel mooier. Het liefst dan professioneel gewassen en gepoetst zodat er geen oneffenheden te zien zijn.

kpVFjdll.jpg
zzGkeBsl.jpg
EQnAZB1l.jpg
g0ErGqDl.jpg

Ken iemand die verder vrij behoorlijke auto's rijdt maar dit nog steeds een van de meest lekker rijdende auto's vindt. En na al die jaren niet eens vervelend traag. Daar komt ook emotie bij kijken maar toch zegt het wel iets vind ik.
moet bekennen dat ik een e46 m3 csl in modelvorm heb , kan mijn liefhebberij voor deze Beierse Dame niet echt verklaren .
De m divisie doet dat goed

moet bekennen dat ik een e46 m3 csl in modelvorm heb , kan mijn liefhebberij voor deze Beierse Dame niet echt verklaren .
De m divisie doet dat goed
Prachtig idd. Helaas kent dit model (E46) ook vrij veel eigenaren die er dan zelf van alles aan menen te moeten veranderen, 99% niet positief.
CSL staat op menig "bucket"lijstje. Vindt maar eens een goede. Die niet 200% afgeragd is, altijd goed onderhoud heeft gehad, geen problemen kent, originele onderdelen en het liefst <80k op de teller.

Prachtig idd. Helaas kent dit model (E46) ook vrij veel eigenaren die er dan zelf van alles aan menen te moeten veranderen, 99% niet positief.
CSL staat op menig "bucket"lijstje. Vindt maar eens een goede. Die niet 200% afgeragd is, altijd goed onderhoud heeft gehad, geen problemen kent, originele onderdelen en het liefst <80k op de teller.
als ik de tijd had was een e46 een leuke sleutel hobby geweest , opzich kan ik een goeie engine tune en passende wielen wel waarderen . Aub geen bodykits van autostyle :P

Ik ben daarin heel rigide. Ik vond de M6 (E63) velgen op de M5 (E60), zoals je vaak zag, al niet fijn. Al zijn die velgen wel een beauty, maar ze horen bij de 6.

Ik ben daarin heel rigide. Ik vond de M6 (E63) velgen op de M5 (E60), zoals je vaak zag, al niet fijn. Al zijn die velgen wel een beauty, maar ze horen bij de 6.
Kan er niks aan doen , O.Z racing supertismo gt staat er best goed op . Mensen zetten vaak zoals clarkson zegt "drug dealer'' wielen onder . Onder een voelbloed sport coupe mogen er wel wielen met pedigree onder

Prima toch, ieder zo zijn smaak en voorkeuren. Daarover valt in principe niet te twisten. De enige esthetische niet OEM aanpassing die ik te pruimen vindt, is een mooie exhaust. In het geval van de E60/E63 een Eisenmann bv. Wel met de juiste tips. Ik denk vaak een automerk heeft tig miljoen aan R&D gedaan, die weten dat (meestal) beter.

waar ik begrip voor kan opbrengen

ik heb dat zelf met motoren , liter fietsen met een drag swingarm zijn in mijn mening sloopwaardig .

Terug
Naar boven