AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Heel nice! :D

Een alfa 8c, blijft prachtig imo

Een van de ziekste geluiden die ik van dichtbij heb meegemaakt, zo een 8C

Nieuw speeltje binnen gekregen op het werk.

4hv47n.jpg

Estoril blauw op die RS6? Heerlijk kleurtje alleszins voor die wagen.

Ik weet niet precies hoe die kleur heet.. Maar wel hele mooie kleur.

Gister avond trouwens ook nieuwe type A8 binnen gekregen.. Stuk minder lomp dan het vorige type.

De D4 is inderdaad wat eleganter qua lijn dan zijn voorganger.
Mijn vorige werkgever had er een. De lange versie, Havanna Schwarz, comfortzetels, tv-schermen achteraan voor de kinderen. Ben zelf regelmatig met die kar op weg geweest, rijdt gewoon heerlijk (al gaat er nog steeds niets boven een S-Klasse :p)

Daar komt jammer genoeg bij kijken dat de A4, A6 en A8 nu nog meer op elkaar lijken, zoals Audi-haters vaak aanhalen.

De D4 is inderdaad wat eleganter qua lijn dan zijn voorganger.
Mijn vorige werkgever had er een. De lange versie, Havanna Schwarz, comfortzetels, tv-schermen achteraan voor de kinderen. Ben zelf regelmatig met die kar op weg geweest, rijdt gewoon heerlijk (al gaat er nog steeds niets boven een S-Klasse :p)

Daar komt jammer genoeg bij kijken dat de A4, A6 en A8 nu nog meer op elkaar lijken, zoals Audi-haters vaak aanhalen.

Ik heb het over het 2014 model nu he. :p
2013 model vind ik te lomp, 2014 model is net wat eleganter inderdaad.

Ja rijdt zeker heerlijk, zelf ook vaak zat met (ook de verlengde versie) weg geweest.

Ik heb het over het 2014 model nu he. :p
2013 model vind ik te lomp, 2014 model is net wat eleganter inderdaad.

Ja rijdt zeker heerlijk, zelf ook vaak zat met (ook de verlengde versie) weg geweest.

Facelift D4 of een compleet nieuw model dan? Ik heb wat gemist :D

Het gevolg als een vrachtwagenchauffeur niet kijkt voor ie afdraait..
http://forum.dutchbodybuilding.com/[ATTACH=full]329567[/ATTACH][Afbeelding niet meer beschikbaar]
en
[ATTACH=full]329568[/ATTACH]

even verduidelijken eerst stond de vrachtwagen stil, ik sta er achter, geen beweging (had geen pinker enz opstaan) dus ik pink en steek hem voorbij, dus ik was bezig hem in te halen, vervolgens draait hij af en ramt ie me van de baan in de weide.

Echt om ziek van te worden!

Bijlagen

• s5h3ya.jpg
    s5h3ya.jpg
    74,1 KB · Weergaven: 20
  • 2ngsyf8.jpg
    2ngsyf8.jpg
    25,3 KB · Weergaven: 12
Het gevolg als een vrachtwagenchauffeur niet kijkt voor ie afdraait..
http://forum.dutchbodybuilding.com/[ATTACH=full]329569[/ATTACH][Afbeelding niet meer beschikbaar]
en
[ATTACH=full]329570[/ATTACH]

even verduidelijken eerst stond de vrachtwagen stil, ik sta er achter, geen beweging (had geen pinker enz opstaan) dus ik pink en steek hem voorbij, dus ik was bezig hem in te halen, vervolgens draait hij af en ramt ie me van de baan in de weide.

Echt om ziek van te worden![/QUOTE]

Zo dan! Zelf niks aan over gehouden?

Zonde man.. Balen.

Bijlagen

• s5h3ya.jpg
    s5h3ya.jpg
    74,1 KB · Weergaven: 22
  • 2ngsyf8.jpg
    2ngsyf8.jpg
    25,1 KB · Weergaven: 14
Zo dan! Zelf niks aan over gehouden?

Zonde man.. Balen.

heb zelf gelukkig niks, nu alleen het ganse gedoe ivm verzekeringen enz.
Ben zelf wel blij dat ik die chauffeurs niet vastgepakt heb, want ze waren echt het bloed onder m'n nagels aan het halen.
ze wouden de auto ook zelf wegslepen met een jeep etc.

Achja het belangrijkste is dat ik zelf niks heb, al hoop ik dat de gym vanavond verzekerd is want dit voorval zorgt ervoor dat ik geen preworkout nodig heb om opgenaaid te zijn.

heb zelf gelukkig niks, nu alleen het ganse gedoe ivm verzekeringen enz.
Ben zelf wel blij dat ik die chauffeurs niet vastgepakt heb, want ze waren echt het bloed onder m'n nagels aan het halen.
ze wouden de auto ook zelf wegslepen met een jeep etc.

Achja het belangrijkste is dat ik zelf niks heb, al hoop ik dat de gym vanavond verzekerd is want dit voorval zorgt ervoor dat ik geen preworkout nodig heb om opgenaaid te zijn.

Heel begrijpelijk.. Zonde van zo'n prachtwagen.

Maar inderdaad gelukkig dat je zelf niks hebt, dat is toch het belangrijkste.
Succes vanavond in de gym en met de verzekering man.

****in hell, 25 jaar en je zuurverdiende 335 kapot rijden door 'n achterlijk figuur.

nogmaals bewezen dat ze in belgie niet weten waar die knipperlichten voor dienen, vooral bij rotondes is dit hatelijk.. meermaals me aan geërgerd.

suc6 verder man.

Nee man, 600whp is prima. :p

Kun je onderin de toeren ook nog rustig rijden.

Was met de sky ook, tot 4,5k rpm geen boost en opeens knalt het er in.

ben je ook ex skyline rijder? zo ja tof haha ik had r33 best wel veel turbolag ja met te grote turbo erop:D:D

Terug
Naar boven