XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Daar komt jammer genoeg bij kijken dat de A4, A6 en A8 nu nog meer op elkaar lijken, zoals Audi-haters vaak aanhalen.
A8 is toch echt wel te onderscheiden van A4 en A6 hoor. Mja zo valt er ook genoeg over andere merken te zeggen. Ik heb vaak ook moeite om een bmw 3 en 5 serie uit elkaar te houden.

ben je ook ex skyline rijder? zo ja tof haha ik had r33 best wel veel turbolag ja met te grote turbo erop:D:D

Had je een gtr of gtst? Wat voor tubie had je er op dan? :p

---------- Post added at 20:48 ---------- Previous post was at 20:48 ----------

A8 is toch echt wel te onderscheiden van A4 en A6 hoor. Mja zo valt er ook genoeg over andere merken te zeggen. Ik heb vaak ook moeite om een bmw 3 en 5 serie uit elkaar te houden.

Nieuwe 5 en 7 serie snap ik helemaal niet.

Vond het al sterk dat hier zo veel 7 series rond reden..

****in hell, 25 jaar en je zuurverdiende 335 kapot rijden door 'n achterlijk figuur.

nogmaals bewezen dat ze in belgie niet weten waar die knipperlichten voor dienen, vooral bij rotondes is dit hatelijk.. meermaals me aan geërgerd.

suc6 verder man.

Pls België is 1 groot mong*len land wat weggebruikers betreft. Ik rij er t liefst midden in de nacht met 200 km/h door heen zei het niet dat de wegen op een maan landschap lijken :roflol:

Eerst naar links gaan, dan richting aangeven en dan kijken of er toch niets rijd, welkom in België.

---------- Post added at 21:20 ---------- Previous post was at 21:20 ----------

BMW 5 is stuk groter dan 3 serie, lampen zijn anders enz..

---------- Post added at 21:26 ---------- Previous post was at 21:20 ----------

Nieuw speeltje binnen gekregen op het werk.

4hv47n.jpg

Epische auto, mag er binnenkort weer mee door Duitsland rijden als t mee zit. Mtm komt binnenkort met een 700+ pk upgrade voor de motor dus moet die weer daar langs.

T is alleen jammer dat Polen Audi rs auto's van ver af kunnen ruiken, ze hebben andere grille er op gedaan en nog wat andere uiterlijke kenmerken waardoor t net een a6 geworden is. Enkel een kenner zou zien dat er iets niet klopt :sad:

Pls België is 1 groot mong*len land wat weggebruikers betreft. Ik rij er t liefst midden in de nacht met 200 km/h door heen zei het niet dat de wegen op een maan landschap lijken :roflol:

Eerst naar links gaan, dan richting aangeven en dan kijken of er toch niets rijd, welkom in België.

Ja, is natuurlijk wat anders dan die Nederlanders die alleen maar links plakken...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.207
Stoer hoor, X. Heb je weleens gehoord van een EMG?

Stoer hoor, X. Heb je weleens gehoord van een EMG?

Ik heb al 150.000 km afgelegd met maar 3 ongelukken, 1x geramd door een nazi, 1x achteruit tegen een boom aan gereden en 1x achterop iemand gereden toen die opeens in de ankers ging terwijl t glad was.

Ik denk dat dat een beter gemiddelde is dan de meeste bestuurders, zowel bij t achter uit rijden als t achterop rijden geen schade. In tegenstelling tot paupers die zich dood rijden heb ik volledige controle over de auto en zorg ik altijd voor redundantie.

Ik heb al 150.000 km afgelegd met maar 3 ongelukken, 1x geramd door een nazi, 1x achteruit tegen een boom aan gereden en 1x achterop iemand gereden toen die opeens in de ankers ging terwijl t glad was.

Ik denk dat dat een beter gemiddelde is dan de meeste bestuurders, zowel bij t achter uit rijden als t achterop rijden geen schade. In tegenstelling tot paupers die zich dood rijden heb ik volledige controle over de auto en zorg ik altijd voor redundantie.

No offense, maar als je bij iemand achterop rijd heb je alles behalve controle. En gladheid is geen excuus, dit had je kunnen weten.
En 150k rijden met al 3 ongelukken (wel of niet jou fout) vind ik toch veel :o (als ik vergelijk met mijn omgeving dan he ;))

No offense, maar als je bij iemand achterop rijd heb je alles behalve controle. En gladheid is geen excuus, dit had je kunnen weten.
En 150k rijden met al 3 ongelukken (wel of niet jou fout) vind ik toch veel :o (als ik vergelijk met mijn omgeving dan he ;))

Vind het ook nog best veel.

Hier nog 0 gelukkig.

T was echt een inimini tikje, als die 5 cm verder stond was er niets gebeurd. Maar ik erken inderdaad dat ik niet geanticipeerd had op t feit dat ze letterlijk 10 meter voor een rotonde stil wilde gaan staan terwijl er geen ander verkeer was. Kerel die achter mij reed kon nog net links er langs, helemaal schreeuwen tegen die vrouw omdat er geen enkele logische verklaring was waarom ze daar stil ging staan.

En die achteruit tegen een boom was ook zonder schade, kon niets zien dus reed maar voorzichtig achteruit. Boem is ho gevalletje :o

En die Duitsers haalde we in en toen besloten ze terwijl we er naast reden dat zij op t midden van de weg wilde rijden.

Ik vind t ieder geval wel mee vallen, 3 incidentje waarvan 1x schade.. Verder is er nooit contact geweest tussen mijn voertuig en andere voorwerpen.

Ja, is natuurlijk wat anders dan die Nederlanders die alleen maar links plakken...

maar, daar proberen ze iemand die 80km/u rijdt op de rechterbaan, niet in te halen met toch welgeteld zo'n 83km/u. feit is gewoon dat 80% van het volk hier niet ken rijden.

ooit gehoord hoeveel spookrijders er zijn op de SNELWEG in belgie? hoe doe je zoiets..

maar, daar proberen ze iemand die 80km/u rijdt op de rechterbaan, niet in te halen met toch welgeteld zo'n 83km/u. feit is gewoon dat 80% van het volk hier niet ken rijden.

ooit gehoord hoeveel spookrijders er zijn op de SNELWEG in belgie? hoe doe je zoiets..

Haha ja dat vraag ik mij ook altijd af.

Je hebt het wel heel erg verpest wil je op de andere kant van de snelweg uitkomen. :roflol:

Ik zag dat ook een keer in Nederland hoor, die bleven gewoon naast elkaar rijden op de dijk omdat de persoon doe aan t inhalen was niet harder dan 60 wilde.

T is dat er een parkeerplaats was aan rechter kamt van de dijk waar de tegenligger kon uitwijken anders was t een dik ongeluk geweest.

Als ik geen tentamen had gehad had ik dat wijf klem gereden en de politie gebeld, gewoon compleet achterlijk dat figuur.

Dat zijn meestal oudere mensen of mensen met een doodswens. Ik was ooit om 2 uur 's nachts aan het rijden op de autostrade toen opeens iedereen vol in de remmen ging. Alles moeten dichtgooien aan 150 km/u. Ik zag een vrachtwagen staan op de linkerrijstrook en de chauffeur kwam mij tegemoet gelopen met een blik van pure waanzin in zijn ogen.

Toen ik wat verder keek zag ik de overblijfselen van een auto staan in de omgekeerde richting. De bestuurder lag er naast. De volgende ochtend hoorde ik dat het een persoon was die met gedoofde lichten aan het spookrijden was. Hij had gemikt op de vrachtwagen. Klootzakken die mensen meenemen in hun zelfmoord :mad:

Hang jezelf dan op ofzo...

Foto van in het nieuws. Zwarte vlek op de grond is de bestuurder.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja idd net als mensen die zich voor de trein gooien.

Zou beter zijn als er gewoon zelfmoord kitjes te koop waren in de winkel, bespaar je een hele boel leed mee.

Engine bay dump:

Om te beginnen, mijn eigen motortje.. Volgend jaar wordt het gespoten en hier was het nog niet klaar:

Motor-02.jpg

P1050610.jpg

34487d1344967332-wire-tuck-pics-418472_267149413397696_2002961085_n.jpg

4892653414_e8aeefde74_b.jpg

28a.jpg

woodbaysossc2tourmiamileg-76.jpg

Topmount twins :D

xpx7om.jpg

RB26 op ITB's.. :heart:

p2.jpg

blabla

Laatst bewerkt:
Epische auto, mag er binnenkort weer mee door Duitsland rijden als t mee zit. Mtm komt binnenkort met een 700+ pk upgrade voor de motor dus moet die weer daar langs.

T is alleen jammer dat Polen Audi rs auto's van ver af kunnen ruiken, ze hebben andere grille er op gedaan en nog wat andere uiterlijke kenmerken waardoor t net een a6 geworden is. Enkel een kenner zou zien dat er iets niet klopt :sad:

Cool! Dacht dat de RS6 niet meer gemaakt zou worden?!

Terug
Naar boven