XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

[Link niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #12.002

Intrigerend kontje vond ik vroeger altijd

@Roethof

beide zijn na invoer ruim boven de miljoen euro ,

van die Brabus 6X6 snap ik dat wel ,maar wat is er zo speciaal aan die Landaulet ?

en welke van de 2 zou DBB kopen? ik 100% de Brabus G63 AMG 6X6 700

640x480.jpg

Mercedes-Benz G 65 AMGMercedes Maybach G650 Landaulet
SUV/Geländewagen/Pickup

640x480.jpg

Mercedes-Benz G 63 AMG6x6 BRABUS 700
SUV/Geländewagen/Pickup
€ 987.700

Ga je naar de Maan ofzo? :roflol:

Wat een afschuwelijke apparaten. Voor dat geld kun je een eigen garage beginnen met daarin;

Een M3 voor dagelijks gebruik 150K
Een M4 cabrio voor de vrouw 150K
Een M5 voor in de weekenden 200K
Een M8 competition cabrio voor flaneren langs de boulevard 200K

Hou je 300K over voor onderhoud en tanken voor 5 jaar..

Wat een afschuwelijke apparaten. Voor dat geld kun je een eigen garage beginnen met daarin;

die Landaulet zou ik never nooit kopen ,dit model komt uit op ongeveer 1,4 miljoen na invoer :eek:

die G63 AMG Brabus 6X6 700 is bij voldoende saldo het overwegen waard ,lekker cruisen met een harem hoerige golddiggers

die later op de avond vakkundig een voor een uitgewoond worden drool:

voor het cruisen op de boulevard verkies is dit snoepje

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
  • #12.006

Ja, maar die auto's heb je natuurlijk al pas als je zo een brabus slash landaulet koopt.

• #12.008
Denk dat dat het Monaco niveau is. Daar zie je amper beamers. Is te gewoontjes.

Nee als je op wilt vallen kun je idd beter zo'n Maanlander kopen :roflol:

...

Laatst bewerkt:
Is vast ook om op te vallen maar ook omdat het niet saai is. Verveling tegenaan kost nou eenmaal centen. Als je het kunt missen waarom niet. Of het praktisch is, mooi of patserig is - is een 2e. Al hoor je dat meestal van mensen die het niet kunnen missen, en zodra ze het in het echt zien of in mogen zitten ze als een klein meisje willen huppelen die 2 bolletjes krijgt op haar hoorntje.

Ja ik ben nu eenmaal van mening dat hoge instappers voor oude mensen zijn :D Vaak hebben die ook regelmatiger het geld ervoor om zoiets daadwerkelijk te kopen, dus het past wel bij de juiste doelgroep :p

maar wel indrukwekkend en buitengewoon extreem- dat het prachtig is.

Laatst bewerkt:
  • Like
Haha ik doelde meer in het algemeen, niet iemand specifiek. Al durf ik er bijna mijn hand voor in het vuur te steken dat jij het in het echt ook prachtig zou vinden. Misschien niet per se mooi, dat vond ik ook niet, maar wel indrukwekkend en buitengewoon extreem- dat het prachtig is. Denk er even een ritje mee op de ring en dat je dan even gromt naar een voorbij rijdende tesla. Is toch mooi. Leven is niet zo serieus, en al helemaal niet als je in zo'n ding zit. Dat is misschien wel de kern.

Ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen natuurlijk, met glimlach ook nog eens :D

Maar ik ben wel te nuchter en te arm om me te kunnen voorstellen dat ik daar dan die 1mio plus voor over zou hebben. Een dagje huren lijkt me dan leuker en doeltreffender :p

Ja daar kan ik me wel wat bij voorstellen natuurlijk, met glimlach ook nog eens :D

Maar ik ben wel te nuchter en te arm om me te kunnen voorstellen dat ik daar dan die 1mio plus voor over zou hebben. Een dagje huren lijkt me dan leuker en doeltreffender :p

jij moet dan wel als extra optie een traplift laten monteren aan de bijrijderskant ,hihihi

• Like

Geeft goed weer hoe het is in dagelijks leven. [Link niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven