- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het kenteken dermate scheef hangt kan een camera wellicht geen goede foto ervan maken?Waarom hangen bij audis de nummerborden altijd scheef?
![]()
Rijden vast van die lultjes in. Herken ze meestal wel. Kwamen vroeger de showroom niet binnen bij de zgn. premium merken nu rijden ze met petje en polo de parkeerplaats af.
't Schijnt dat Gordon Ramsey doorzichtige folie op het kenteken van z'n Ferrari's (etc.) doet om niet beboet te worden.
![]()
Je moet niet alles geloven. Zijn collectie weleens gezien? Kan je amper geheim houden en lijkt mij dat hem een of andere boete niets uit zal maken. Is een beetje pauper. Bovendien is hij vrij bekend waar die ook rijdt.Vaag verhaal. Alsof hij alleen in de avond rijdt, dat is aantoonbaar gewauwel. In de UK dan. Maar goed het staat in de krant, zal wel waar zijn dan.
Vooral die uitklappende spoiler doet het 'm, samen met dat heeeerlijke geluid. Alleen voor ekte kenners.In Wognum stond er altijd eentje. Als ik m zag staan moest ik als ik thuis kwam meteen me onderbroek verschonen
IK ben 20 en zelfs ik ken Knightrider.... Heb er laatst in Duitsland een zien staan, SupervetDoet me denken aan de Knightrider.......... godver......ik ben oud![]()

Er bestaat of bestond ook een Thema 8.32 station met dezelfde Ferrari motor, die was speciaal voor de toenmalige Fiat baas gemaakt. Handig voor o.a. de kratjes!
Vooral die uitklappende spoiler doet het 'm, samen met dat heeeerlijke geluid. Alleen voor ekte kenners.
Harry legt het even uit.
Vast niet heel betaalbaar, als je er überhaupt 1 weet te vinden.