AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.021
Dieseltjes van fiat zijn prima :thumbup:

Vroeger eens proefgereden in zo een oud doblootje. Kreng ging als de brandweer.

• #12.022
Waarom hangen bij audis de nummerborden altijd scheef?

:thinking:

Is dat zo?

thinking.png

• #12.024
Al 4 gezien deze week

• #12.026
Of desinteresse.

't Schijnt dat Gordon Ramsey doorzichtige folie op het kenteken van z'n Ferrari's (etc.) doet om niet beboet te worden.

thinking.png

• #12.029
Als je je kont brandt moet je ook op de blaren zitten

't Schijnt dat Gordon Ramsey doorzichtige folie op het kenteken van z'n Ferrari's (etc.) doet om niet beboet te worden.

thinking.png
:roflol: Je moet niet alles geloven. Zijn collectie weleens gezien? Kan je amper geheim houden en lijkt mij dat hem een of andere boete niets uit zal maken. Is een beetje pauper. Bovendien is hij vrij bekend waar die ook rijdt.

Vaag verhaal. Alsof hij alleen in de avond rijdt, dat is aantoonbaar gewauwel. In de UK dan. Maar goed het staat in de krant, zal wel waar zijn dan.
Kan je beter een radar systeem in laten bouwen. Kost tegen de 3k maar dan ben je bijna onfeilbaar. Ben even het merk kwijt, mn zwager had dat in laten bouwen na de zoveelste boete door een of andere dikke truus. Helpt ook tegen systemen die de politie in biobak achtige containers plaatst langs industrieterreinen enz.

edit. Stinger was het.

Laatst bewerkt:

• #12.035

Lekker 80's sfeertje.

Doet me denken aan de Knightrider.......... godver......ik ben oud:(

• #12.037
In Wognum stond er altijd eentje. Als ik m zag staan moest ik als ik thuis kwam meteen me onderbroek verschonen

Er bestaat of bestond ook een Thema 8.32 station met dezelfde Ferrari motor, die was speciaal voor de toenmalige Fiat baas gemaakt. Handig voor o.a. de kratjes!
In Wognum stond er altijd eentje. Als ik m zag staan moest ik als ik thuis kwam meteen me onderbroek verschonen
Vooral die uitklappende spoiler doet het 'm, samen met dat heeeerlijke geluid. Alleen voor ekte kenners.

Harry legt het even uit.

Er bestaat of bestond ook een Thema 8.32 station met dezelfde Ferrari motor, die was speciaal voor de toenmalige Fiat baas gemaakt. Handig voor o.a. de kratjes!

Vooral die uitklappende spoiler doet het 'm, samen met dat heeeerlijke geluid. Alleen voor ekte kenners.

Harry legt het even uit.

Zo'n schaap zou volgens mij elke dag weer een brede glimlach op het gezicht toveren :) Vast niet heel betaalbaar, als je er überhaupt 1 weet te vinden.

Terug
Naar boven