MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Ik vind het in zijn algemeenheid een verschrikking, maar onvermijdelijke gang van zaken gezien alle hippe werkende moedertjes en de vergrijzende samenleving die graag wat hoger zit. En eerlijk gezegd wel een verbetering t.o.v. een Touran of een Golf Plus. Maar wat een drama al die hoge auto's tegenwoordig, lelijke hokken :(

Het zijn op mijn werk ook precies die kansloze heikeneuters die dan aankomen met de zin: "Ja nou ik zou toch graag wat hoger zitten" :barf:

Dat SNAP ik! :rolleyes:

Hij ziet er leuk uit, een leuke opvolger van de Golf carbrio, maar in mijn ogen is dit haast geen cross-over meer te noemen. Ik heb wel eens een T-Roc in het echt gezien, maar niet echt gelet op zijn afmetingen.
Al die benamingen - suv/hatchback/sedan/crossover - ik heb het jaren terug allemaal losgelaten. Kijk sindsdien naar een auto en als de lijnen bevallen dan bevallen die. Bevallen ze niet, bevallen ze niet. Ik zie weleens topics op auto fora en gaan alleen over wat voor type auto het dan is en krijg je voor- en tegenstanders. Puur en alleen omdat het een hatchback is, een crossover of wat dan ook. Zo'n gewauwel in de marge vind ik dat. We leven bijna in 2020. Jaren '80 en '90 liggen ver achter ons. Mijn neefjes tekenen een auto in de vorm van een suv. Ik vroeger een sedan. Wie weet wat er over 20 jaar allemaal rondrijdt. Tijden veranderen.

Ik vind het in zijn algemeenheid een verschrikking, maar onvermijdelijke gang van zaken gezien alle hippe werkende moedertjes en de vergrijzende samenleving die graag wat hoger zit. En eerlijk gezegd wel een verbetering t.o.v. een Touran of een Golf Plus. Maar wat een drama al die hoge auto's tegenwoordig, lelijke hokken :(

Het zijn op mijn werk ook precies die kansloze heikeneuters die dan aankomen met de zin: "Ja nou ik zou toch graag wat hoger zitten" :barf:

Dat SNAP ik! :rolleyes:

Ja en nee, ik heb beiden voor de deur staan, een hoge instap, hoge zitpositie en wat extra ruimte zijn echt wel prettig als je alleen maar van A naar B moet.

Al die benamingen - suv/hatchback/sedan/crossover - ik heb het jaren terug allemaal losgelaten. Kijk sindsdien naar een auto en als de lijnen bevallen dan bevallen die. Bevallen ze niet, bevallen ze niet. Ik zie weleens topics op auto fora en gaan alleen over wat voor type auto het dan is en krijg je voor- en tegenstanders. Puur en alleen omdat het een hatchback is, een crossover of wat dan ook. Zo'n gewauwel in de marge vind ik dat. We leven bijna in 2020. Jaren '80 en '90 liggen ver achter ons. Mijn neefjes tekenen een auto in de vorm van een suv. Ik vroeger een sedan. Wie weet wat er over 20 jaar allemaal rondrijdt. Tijden veranderen.

Helemaal mee eens, ik werd alleen getriggerd door de vergelijking met de Evoque cabrio

Ja en nee, ik heb beiden voor de deur staan, een hoge instap, hoge zitpositie en wat extra ruimte zijn echt wel prettig als je alleen maar van A naar B moet.

Tuurlijk praktisch is het zeker! Maar ik vind het geen mooie auto's om te zien over het algemeen.

Ook een Mazda CX-5 niet?

De huidige cros-over modellen van Opel vind ik nog wel het slechtst geluk van dat segment.

Ik vind de SQ5 een veredeld zure wijven voiture. De 7 vind ik mwoah en de 8 vind ik de enige die goed gelukt is en impressive oogt :)

Audi niet? Vind ik zelf erg geslaagd met de Sq5/Sq7/Sq8.
Volvo met de XC90, een van de mooiste.

Die Audi vind ik echt niet mooi, ik snap dan ook echt niet dat die veel verkocht worden, geef mij maar het BMW of Mercedes equivalent.
De XC90 ziet er super uit.

• Like
Waarderingen: Vonk
Die Audi vind ik echt niet mooi, ik snap dan ook echt niet dat die veel verkocht worden, geef mij maar het BMW of Mercedes equivalent.
De XC90 ziet er super uit.

Vind de XC60 zelfs een beetje beter smoelen dan de XC90. De S90 vind ik verschrikkelijk met die achterkant, de V90 is daarentegen wel weer goed gelukt. Verder helemaal eens, Audi is te rond... Dat zoek ik meer in vrouwen dan in auto's :p

Waarom dan. Wat heb je tegen Audi.

Niks tegen het merk, maar weinig innovatief (terwijl ze zelf anders pretenderen) en designs zijn te rond van vorm, vooral bij die hoge hokken.

Maar een RS3/6 kom maar hoor :D

:roflol:

Ook dan liever een M5 of E63 AMG.

Ja duhh :roflol: S63/65 is ook :heart: Maargoed /lekkerdromen

m1mymiqbbhsk_480.jpg

nieuwprijs
€ 339.051

En collega van mijn heeft trouwens een Q3RS, matgrijs met oranje accenten. :kots:

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven