Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je geld gewonnen/ georven? Of fantasietje reeds weer?

Jawel. Hangt af van welke referentie je hebt maar de meeste Ferrari en Lambo's pas je wel in. Ken iemand die langer is dan jij en heeft beiden. McLaren ben ik niet zeker van, vond ik al krap. Al die sportstoelen, met name carbon seats van Ferrari, zijn niet voor buffe gasten. Met de standaardstoelen kom je doorgaans een heel eind.@Roethof ,welke supersport / exotische auto's zijn eigenlijk geschikt voor lange mensen (vanaf 1.90 )
lijkt mij niet dat ik comfortabel in een Lambo kan rijden
nee ,gewoon een oprechte vraag ,ik hoorde van iemand dat exotische auto's alleen voor manlets geschikt waren ,
van die paar lullige huizen die ik zal erven op de Antillen kan ik misschien een Opel Astra 2016 kopen
dat sowieso ,keeping the dream alive![]()
Hoe heb jij al die leuke auto’s kunnen rijden?Ik zat misschien nog het best in een F40, en de F12tdf. Urus laat ik buiten beschouwing, dat past bijna altijd lijkt me. Wil je testen kan je dat doen in een Q8 heeft het veel van weg.
Huracan/ scuderia/ aventador/ 720s/ 911 turbo s/ 812 superfast/ f type svr/ 458/ 488 moeten zeker lukken met jouw lengte.
Ga je naar sportwagens jaren 80 en ook nog 90 wordt het denk ik gauw een ander verhaal.
Of iets een Pagani, dat is allemaal zo delicaat en smal. Een Koenigsegg lukte mij dan weer prima.
Familie en vrienden/ kennissen van hen, buiten NL. Ga je met veel mensen ritten maken en wissel je auto's af. Je bent tenslotte allemaal liefhebber.

Moet je ook meer zien dat wanneer je lekkere fun km hebt gereden met de Exige je comfortabel in een q7 andere km maakt. Bent minder snel moe dan in een heel lage auto. Of met een stampvolle auto op vakantie gaat/ weekendjes weg. Of als je een hond hebt.
Familie en vrienden/ kennissen van hen, buiten NL. Ga je met veel mensen ritten maken en wissel je auto's af. Je bent tenslotte allemaal liefhebber.