- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
M5 zal wel minst betrouwbaar zijn denk ik. En als je station wilt, succes met het vinden van een M5 station.
Ja duhhS63/65 is ook
Maargoed /lekkerdromen
![]()
nieuwprijs
€ 339.051

250K op de teller is me iets te gortig

250K op de teller is me iets te gortig
Ook issues met parkeren denk ik en niet alleen in de stad![]()
Ik ben blijven steken op de A. De CLA betekende teveel consessies om het passend te krijgen en ik wilde full bling gaan. Ook het ontbreken van productieplekken voor de CLA in 2019 heeft me in de keuze gesterkt. Dan maar even doorbijten en iets langer wachten. Verwacht ook dat er veel meer CLA's op de weg zijn straks dan A limousines. Feit blijft wel dat ik de CLA 2020 model een stuk imposanter vind om te zien, maargoed je kunt niet alles hebben!
Een A Limousine dus wel?
Zijn ook héle mooie apparaten!
Q4 2019 / Q1 2020 verwacht je hem dan denk ik?
De Leon FR loopt er in oktober uit, dus ga nog even kijken wat ik voor elkaar kan krijgen qua voorloper. Ben in elk geval toe aan een automaat.
1/80
Paar keer gezien en dan rijd je de capo di tutti capi qua cabrio's. De E36 cabrio is een goede 2e, eveneens zeldzaam.

Tuurlijk praktisch is het zeker! Maar ik vind het geen mooie auto's om te zien over het algemeen.

Moet je ook meer zien dat wanneer je lekkere fun km hebt gereden met de Exige je comfortabel in een q7 andere km maakt. Bent minder snel moe dan in een heel lage auto. Of met een stampvolle auto op vakantie gaat/ weekendjes weg. Of als je een hond hebt.Ik zou me een een bejaarde voelen in zo'n apparaat! Mijn rug kan gelukkig nog een zeer sportieve instap handelen > Lotus Exige![]()