Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

En......

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.307
Ik zou niet weten naar welke garage ik m moet brengen. Doet Mopar service tegenwoordig? Dus Stern. Laten ze er zo een broekie aan sleutelen. Kan hun het schelen. toch genoeg leasecontracten

Ik zou niet weten naar welke garage ik m moet brengen Doet Mopar service tegenwoordig? Dus Stern. Laten ze er zo een broekie aan sleutelen. Kan hun het schelen. toch genoeg leasecontracten
Die weten niks als het niet op de computer is uit te lezen. Ideaal is naar een of andere dude gaan die met pensioen is en zijn werk nooit als werk zag maar als hobby en verdomd veel kennis heeft. En gereedschap. En onderdelen kan regelen.

Kennen we deze nog?
http://www.gallery-aaldering.com/co...lta-alfa-ever-made-top-original-condition-nl/
Heeft een mooie voorraad btw.

• #12.309
Die weten niks als het niet op de computer is uit te lezen. Ideaal is naar een of andere dude gaan die met pensioen is en zijn werk nooit als werk zag maar als hobby en verdomd veel kennis heeft. En gereedschap. En onderdelen kan regelen.
Beste is jarenlang lid zijn van een lancia club en in het netwerk zo een knakkertje kennen. Anders met je handjes van af blijven imo

• #12.311
Jezza's lievelingetje

Laatst nog gespot een Duitser met zo eentje bij het strand

Van een heel andere orde. Zag vandaag zo'n bmw 325 serie hatch. Vroeger kon ik er bijna niet naar kijken maar nu vond ik m vrij aardig opgedroogd. Was puntgaaf qua velgen en lak. 6 cilinder op 17 inch. En origineel geen petjes auto van gemaakt. Zal ook wel bekant 20jr oud zijn. Niet te geloven.

Van een heel andere orde. Zag vandaag zo'n bmw 325 serie hatch. Vroeger kon ik er bijna niet naar kijken maar nu vond ik m vrij aardig opgedroogd. Was puntgaaf qua velgen en lak. 6 cilinder op 17 inch. En origineel geen petjes auto van gemaakt. Zal ook wel bekant 20jr oud zijn. Niet te geloven.

Zo’n compact? Dat heb ik altijd wel een leuk model gevonden, maar velen zagen het niet als een serieuze BMW. Ik denk dat een 325 ook de zwaarste motorisering was.

Zo’n compact? Dat heb ik altijd wel een leuk model gevonden, maar velen zagen het niet als een serieuze BMW. Ik denk dat een 325 ook de zwaarste motorisering was.
Ja klopt die compact.

Deze maar er zaten wel andere velgen onder 17". Met een M sportpakket, maakt het altijd wat dikker om te zien.

Zijn er tips te geven over waaraan te denken bij aankoop/ gebruik van een handgeschakelde benzine Alfa Giulietta? Denk aan bekende euvels of zaken te vermijden qua opties. @Punjab en anderen.

Lees alleen zaken over vervuilde BDP-sensor bij een benzine motor die onregelmatig loopt -> kwestie van schoonmaken. Dat de Multi-Air-motor zichzelf uitschakelt bij te weinig olie en bij de snelste versie, waarbij de nokkenasverstelling geregeld wordt onder oliedruk, de afdichting van deze olie-aanzuigbuis kapot kan gaan. Verder lijkt het allemaal vrij betrouwbaar. In de TCT halfautomatische is geen interesse dus dat wordt buiten beschouwing gelaten.

* Levert het D.N.A. systeem merkbare verschillen op?
* Past er een hond in de kofferbak, formaat labrador?

Laatst bewerkt:
Let goed op de ruimte bij je rechterknie, ik vond de middenconsole daar irritant breed en kon daardoor niet lekker zitten. Verder viel me op dat de tekst/verf op de knoppen schakelaars veel slijtage vertoonde voor de leeftijd en km-stand. Buiten dat een prima wagen.

En de DNA knop deed imo weinig tot niets bij de 2 QV’s die ik gereden heb. In elk geval een stuk minder dan bij andere auto’s.

Let goed op de ruimte bij je rechterknie, ik vond de middenconsole daar irritant breed en kon daardoor niet lekker zitten.
Dat euvel met de knie hebben wel meer merken, helaas.
Over die DNA lees ik mensen die weinig merken en anderen weer die aan een bepaalde stand toch de voorkeur gaven.

* Blijft het scherm weleens hangen of dat als je snel wilt navigeren door het scherm de beelden langzamer zijn en je moet wachten? Of werkt het vlotjes over het algemeen.
* Klopt het dat de distributieriem (+ waterpomp/ lagers/ spanners) sowieso om de 4-5 jaar vervangen dient te worden of <120.000km?

Laatst bewerkt:
Wat je knieën betreft heeft denk ik vooral met mijn zitpositie te maken, ik zit graag ver naar voren en heb dus automatisch meer ruimte nodig op de plek.

Wat de DNA knop betreft zou ik zeggen probeer het gewoon. Het kan natuurlijk per motorisering verschillen. En het ligt er aan wat je prettig vind.

Ik zet de Mini wel eens op Sport als mijn vrouw rijdt en stilstaat bij het stoplicht. Die schrikt zich dan altijd wezenloos omdat hij echt stukken feller reageert.

En het kan exemplarisch zijn, maar ik had het idee dat het stuur niet exact centraal t.o.v. de stoel gepositioneerd was, maar iets te veel naar rechts.

Terug
Naar boven