- Waardering
- 21.437
Bac Mono. Gezeten. Niet gereden. Wat ik ervan begrepen heb is het wel echt super tof.Heb je ooit weleens in een Ariël Aton, KTM X-BOW, Bac Mono oid gereden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bac Mono. Gezeten. Niet gereden. Wat ik ervan begrepen heb is het wel echt super tof.Heb je ooit weleens in een Ariël Aton, KTM X-BOW, Bac Mono oid gereden?
SLR Stirling Moss is meer Pr0n.
Zonder gekheid, of je nou een Bac of een ariel of KTM zou hebben het is allemaal even gaaf en beangstigend denk ik. Volgens mij heb ik Capirossi er weleens in zien scheuren.Was een Spada Codatronca Monza. 710 PK/ 950 Nm (Corvette C6).Volgens mij heb ik Capirossi er weleens in zien scheuren.
Je zou 'm bijna kopen. Na een wel erg grondige inspectie. Punt is wel dat het je een droom gaat kosten. Jammer dat dergelijke auto's zelden meer worden gereden. Begrijpelijk maar toch jammer.
Die weten niks als het niet op de computer is uit te lezen. Ideaal is naar een of andere dude gaan die met pensioen is en zijn werk nooit als werk zag maar als hobby en verdomd veel kennis heeft. En gereedschap. En onderdelen kan regelen.Ik zou niet weten naar welke garage ik m moet brengen Doet Mopar service tegenwoordig? Dus Stern. Laten ze er zo een broekie aan sleutelen. Kan hun het schelen. toch genoeg leasecontracten
Beste is jarenlang lid zijn van een lancia club en in het netwerk zo een knakkertje kennen. Anders met je handjes van af blijven imoDie weten niks als het niet op de computer is uit te lezen. Ideaal is naar een of andere dude gaan die met pensioen is en zijn werk nooit als werk zag maar als hobby en verdomd veel kennis heeft. En gereedschap. En onderdelen kan regelen.
Van een heel andere orde. Zag vandaag zo'n bmw 325 serie hatch. Vroeger kon ik er bijna niet naar kijken maar nu vond ik m vrij aardig opgedroogd. Was puntgaaf qua velgen en lak. 6 cilinder op 17 inch. En origineel geen petjes auto van gemaakt. Zal ook wel bekant 20jr oud zijn. Niet te geloven.
Ja klopt die compact.Zo’n compact? Dat heb ik altijd wel een leuk model gevonden, maar velen zagen het niet als een serieuze BMW. Ik denk dat een 325 ook de zwaarste motorisering was.
Ik ben boos.. Ontzettend boos. Zit jij mij nu gewoon te negeRen?
Dat euvel met de knie hebben wel meer merken, helaas.Let goed op de ruimte bij je rechterknie, ik vond de middenconsole daar irritant breed en kon daardoor niet lekker zitten.