Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Wat je knieën betreft heeft denk ik vooral met mijn zitpositie te maken,
Kom het vaker tegen. Net als wat je schreef over lak van knoppen/ pook etc. Of dat die pook knop zelfs loslaat. Typisch Italiaans zullen we maar zeggen.

Het geeft wel karakter.

Net kunnen regelen dat ik maandag ook naar de tweede Lancer Ralliart kan kijken die er te koop staat in Nederland. Die staat maar een paar km verderop, dus zou het zonde zijn om daar niet langs te gaan.

Het geeft wel karakter.

Net kunnen regelen dat ik maandag ook naar de tweede Lancer Ralliart kan kijken die er te koop staat in Nederland. Die staat maar een paar km verderop, dus zou het zonde zijn om daar niet langs te gaan.
Is in ieder geval onderscheidend, die zie je amper. Wel leuk.

Ik heb een beetje een zwak voor Mitsubishi ik heb flink wat jaren in deze 1.6 gereden.
755789AB-CE32-4C03-86A5-3EB69188ED47.jpeg

Een maat van me had deze 1.8 met NOS en gesneden slicks :).
D8C45584-E466-48CB-AD87-20AFEAF63C71.jpeg

Toen dit model uitgebracht werd was ik geïnteresseerd in de 1.8, maar daar moest ik ruim een jaar op wachten, dus toen maar een Civic Type-R gekocht.
3C2B6B50-89A1-4493-9A3C-6B8459EAC409.jpeg

Ik heb het (als sedan) wel altijd een mooi model gevonden. Een Evo-X is me net iets te gortig, dus ik ben benieuwd hoe de Ralliart is.

Als toevoeging nog een mooi Mitsubishi model.
40D0D0D1-2FC8-4B38-9976-FD1D99538966.jpeg

Lancer en Galant, altijd mooi gevonden. Ik vind de wagon nog steeds mooi, zijn vrij tijdloos. Ook weleens een Diamante zien rijden - statig.
Vroeger leken er meer Mitsubishi's rond te rijden? Terwijl ze synoniem lijken voor betrouwbaarheid.

# Hoe zou een Lancer Sportback zich verhouden tot een Alfa G?

De Charisma heeft het op de een of andere manier verpest voor Mitsubishi. Die zijn nog best goed verkocht en daarna is het merk zo goed als verdwenen op de Outlander PHEV na.

Ik baal een beetje als ik sportback zie, de voorkant is echt mooi en dan komt ineens die kont voorbij. Maar als het je kan bekoren dan is het wel weer een wat anders, net als die Lancia die je laatst aanhaalde.

De Charisma heeft het op de een of andere manier verpest voor Mitsubishi. Die zijn nog best goed verkocht en daarna is het merk zo goed als verdwenen op de Outlander PHEV na.

Ik baal een beetje als ik sportback zie, de voorkant is echt mooi en dan komt ineens die kont voorbij. Maar als het je kan bekoren dan is het wel weer een wat anders, net als die Lancia die je laatst aanhaalde.
Ik vind die ass wel leuk, gigantisch. De Outlander Phev staat hiervan een in de buurt en ziet er niet onsmakelijk uit. Dikke uitlaten, dacht 19 of 21 inch wielen en luxe opties. Dacht dat Phev speciale editie was zoals M pakket vanwege al deze opties maar kennelijk niet. Lol.

de charisma deelde verrassend veel met de v40 ,oa bodem plaat. Toch is op de charisma niet genoeg verdiend en hebben ze in Japan besloten om dit niet meer in samenwerking met volvo te doen ( er hing een aardig prijskaartje aan het gebruik van de volvo engineering ) vx boys never forget

Sinds ik vanmiddag na het boodschappen doen een Hyundai Genesis Coupe 3.8V6 naast mijn auto zag staan kan ik hem niet uit mijn hoofd zetten. Ik had hem ooit op mijn shortlist staan en weet niet waarom ik hem daar af gehaald heb, misschien alleen maar omdat het een coupe is. Op weg naar huis rijd ik morgen langs een 2.0T, dus ik ga daar in elk geval even naar kijken.

Sinds ik vanmiddag na het boodschappen doen een Hyundai Genesis Coupe 3.8V6 naast mijn auto zag staan kan ik hem niet uit mijn hoofd zetten. Ik had hem ooit op mijn shortlist staan en weet niet waarom ik hem daar af gehaald heb, misschien alleen maar omdat het een coupe is. Op weg naar huis rijd ik morgen langs een 2.0T, dus ik ga daar in elk geval even naar kijken.

mooie auto

Langzaam is het niet, maar ik word altijd zo moe van de extreme gevaarzetting. Als het een rechte overzichtelijke snelweg is zonder (veel) overig verkeer dan is het veiliger om daar 200+ te rijden dan op een circuit.

https://www.ad.nl/binnenland/politi...u-rij-je-op-circuit-niet-op-snelweg~a8558575/
de reacties onder zoiets zijn nog veel mooier altijd; 'hopen dat hij zich om een boom vouwt!!' 'nooit meer teruggeven dat rijbewijs!!!!'.

Niks mis met even een stukje blazen, jammer voor hem dat hij gepakt is. denk dat het overgrote deel die zoiets doet wel kan sturen en over het juiste materiaal beschikt om het redelijk veilig te doen.

Kunnen sturen wil ik niet perse zeggen, maar hier in de buurt heb je een paar km rechte snelweg, dan een flauwe bocht en weer een paar km rechte snelweg, zonder op of af rit. Dus als er niets en niemand op de weg is behalve jij, dan is het daar echt wel veiliger dan zomaar op een circuit als een debiel gaan lopen blazen.

Ik heb een beetje een zwak voor Mitsubishi ik heb flink wat jaren in deze 1.6 gereden.
755789AB-CE32-4C03-86A5-3EB69188ED47.jpeg

Een maat van me had deze 1.8 met NOS en gesneden slicks :).
D8C45584-E466-48CB-AD87-20AFEAF63C71.jpeg

Toen dit model uitgebracht werd was ik geïnteresseerd in de 1.8, maar daar moest ik ruim een jaar op wachten, dus toen maar een Civic Type-R gekocht.
3C2B6B50-89A1-4493-9A3C-6B8459EAC409.jpeg

Ik heb het (als sedan) wel altijd een mooi model gevonden. Een Evo-X is me net iets te gortig, dus ik ben benieuwd hoe de Ralliart is.

Als toevoeging nog een mooi Mitsubishi model.
40D0D0D1-2FC8-4B38-9976-FD1D99538966.jpeg

De nieuwe Eclipse Cross gezien, gave bak.
De oude Eclipse was vroeger altijd prachtig natuurlijk.
Rij nog regelmatig in een oudere Galant, wel erg lage zit. Was misschien wel kenmerkend voor de Japanse sedans van 15 jaar geleden.

Wat vinden jullie van een Seat Ibiza Cupra uit 2012?
Kwam er een tegen, totaal geen auto waar ik normaal voor zou gaan zoeken maar automaat en 180 pk in een kleine wagen vind ik wel een leuke combi en maakt van een grijze muis toch een leuk wagentje.

Een 1.4 met 180pk lijkt mij echter niet heel betrouwbaar, ervaringen?

Vandaag flink wat wijzer geworden, op zich zou een Lancer Raliart een leuke vervanger zijn, hij rijd lekker, in Normal sportief maar prima voor een daily driver, in Sport gaat ie als de brandweer en schakelt de automaat al terug als je maar naar het gaspedaal kijkt. 4WD, 240 pk en een automaat met dubbele koppeling gaat best rap van zijn plek. De ruimte is ook meer dan voldoende, alleen de stoelen vielen best tegen, gewoon stoelen van de basic Lancer. Maar de echte domper was dat de papieren van beide auto’s niet klopten en dat ze niet van 2015 maar van 2009 waren. Het bleken uiteindeljk broers te zijn elk met een bedrijfje in het zelfde dorp. Het was gewoon te mooi om waar te zijn, ik heb nog even gekeken naar wat ze in Duitsland en België kosten en dan staan de daar voor meer te koop dan de twee exemplaren die ik hier gevonden heb.

Toen niet naar een Hyundai Genesis Coupe gekeken, maar langs de Toyota GT86 gereden waar ik eerder dit jaar naar heb gekeken. Ook hier een ritje in gemaak het is een leuke auto, maar ik snap dat iedereen zegt dat hij meer vermogen nodig heeft, 200pk uit een atmosferisch 2.0 was bij een Clio en zeker een Civic iets bijzonders. Bij de GT86 is het wel grappig maar niet bijzonder de motor reageert traag voor een atmosferisch blok en loopt erg rauw. Hij is luidruchtig, maar klinkt niet mooi en hoewel hij best fijne stoelen heeft doen ze toch onder voor de Recaro Sportster CS die ik nu heb.Hij schakelt en stuurt wel fijn, een beetje als en MX-5 of MR2 maar dan met een achterbankje en een vast dak. Als ik hem met gesloten beurs kon omruilen voor de Mini dan was het een lastige keuze geweest, maar 12k of meer bijleggen gaat me te ver.

Dus al met al ben ik er nu wel zo’n beetje uit, een Genesis Coupe gaat hem ook niet worden, zelfs de Amerikanen zijn niet heel positief over de handeling en de vesnellingsbak bak (zowel automaat als handbak). Misschien de Leon Cupra nog, of een oudere BMW met een 6 cilinder, maar ik heb er een hard hoofd in.

Het zal of regelmatig olie bijvullen blijven of een revisie en dan gelijk chippen naar 210pk.

63F1189E-0D36-4A7F-B3C6-615B6A7DD7D4.jpeg

C33CE3CF-426F-49DD-B7B7-CFEAA05A2AFB.jpeg

E24F71F7-76CE-4E95-8718-93D51CB7E554.jpeg

Laatst bewerkt:
Wat vinden jullie van een Seat Ibiza Cupra uit 2012?
Kwam er een tegen, totaal geen auto waar ik normaal voor zou gaan zoeken maar automaat en 180 pk in een kleine wagen vind ik wel een leuke combi en maakt van een grijze muis toch een leuk wagentje.

Een 1.4 met 180pk lijkt mij echter niet heel betrouwbaar, ervaringen?

Is wel een leuke auto ja, je kan ook kijken naar een Polo GTI, vind ik zelf net wat leuker.

Als je normaal met de auto omgaat, goed warm rijd, is 180pk uit een 1.4 geen rede tot bezorgdheid, maar bij dit soort auto’s is de kans oo een slecht exemplaar altijd aanwezig.

Is wel een leuke auto ja, je kan ook kijken naar een Polo GTI, vind ik zelf net wat leuker.

Als je normaal met de auto omgaat, goed warm rijd, is 180pk uit een 1.4 geen rede tot bezorgdheid, maar bij dit soort auto’s is de kans oo een slecht exemplaar altijd aanwezig.

Ja ik kom er nog geen tegen met 2 ton op de teller, dat is meestal een voorbode.

Terug
Naar boven