MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Niet gekeken maar zal zeer wss Ford zijn. Heb zoveel video's gekeken laatste tijd dat dit bijna te voorspellen is.

Ja, de titel verraadt het natuurlijk ook al een beetje. Daarnaast zijn de meeste autojournalisten het bijna altijd met elkaar eens wat dit soort vergelijkingen betreft. Maar ik denk dat als luxe(uitstraling) niet belangrijk voor je is en je een praktische auto wilt hebben dat er geen leukere auto te koop is als je een handbal prefereert. Wel mag het voor mij iets minder opzichtig, maar in het zwart valt het nog mee.

Ik laat het je morgen weten, hij heeft een Cup onderstel, de gewenste Recaro Sportster CS stoelen, 19 inch velgen is getuned naar 300 pk (ik weet niet of ik daar heel blij mee ben).

Waarschijnlijk zal ik morgen zeggen dat hij te sportief/hard geveerd is voor mijn smaak. :D

• Like
Waarderingen: Vonk
Open for bets ladies & gentlemen

@Roethof je had gelijk, zo is hij al veel beter.

09CFD88B-D7A8-400A-BE7F-373C19C23B58.png

Normaal willen mensen hun auto verlagen, ik dus verhogen. Ik wil van mijn BMW E90 320D een off-road versie van maken. Zoals de Bentley op de foto. Weet iemand hoe je zo iets in godnaams doet? Tips zijn zeer welkom!

s-l1600.jpg

Wat vinden jullie van een Seat Ibiza Cupra uit 2012?
Kwam er een tegen, totaal geen auto waar ik normaal voor zou gaan zoeken maar automaat en 180 pk in een kleine wagen vind ik wel een leuke combi en maakt van een grijze muis toch een leuk wagentje.

Een 1.4 met 180pk lijkt mij echter niet heel betrouwbaar, ervaringen?

Blok staat zeer slecht bekend. In de onderhoudshistorie checken of de ketting en spanrollen vervangen zijn is een must.

Nee, daar had ik geen tijd meer voor.

Gisteren stelde mijn vrouw me de vraag waarom ik perse achterdeuren wilde hebben aangezien de mini ook geen echte achterdeuren heeft en ik nu toch ook naar een coupe ben wezen kijken. Daar kon ik eigenlijk geen goed antwoord meer opgeven, ik had verwacht dat het met twee lopende kinderen super onhandig zou zijn om geen achterdeuren te hebben maar eigenlijk valt dat me nu reuze mee. Dus ik ga eens gek doen en kijken of ik binnenkort een proefrit kan maken in een Renault Megane RS Trophy met een cup chasis en Recaro's als dat ook niet mijn voorkeur heeft boven de Mini dan heeft verder zoeken echt geen zin.

Megane RS!!! Veel leuker zal je het niet snel vinden.

Deze dude. :roflol:

Na de V12 uit de S600, nu een W12

Goede keuze.

Laatst bewerkt:
Ben je gvd meer dan een uur onderweg om naar een auto te gaan kijken (en telefonisch had ik ook aangegeven dat ik een proefrit wilde maken), mag je geen ritje maken omdat ze geen interesse hebben om de Mini in te ruilen. :fire:

Ben je gvd meer dan een uur onderweg om naar een auto te gaan kijken (en telefonisch had ik ook aangegeven dat ik een proefrit wilde maken), mag je geen ritje maken omdat ze geen interesse hebben om de Mini in te ruilen. :fire:
Dat snap ik wel.

• Like
Waarderingen: Bubs
:roflol:

Wie wil er nou een Mini :roflol:

Stelletje kloothommels, die Megane is hun privé auto die ze weg willen doen en ze willen er aan standaard gezinsauto voor terug. Zet dat laatste er dan bij in je advertentie.

Beetje achterlijk inderdaad, een beetje autobedrijf ruilt zo'n beetje alles in en schuift direct door naar de handel als ze er zelf geen heil in zien. Inruilprijs is dan vaak wel om te janken.

Particulier verkopen geen optie?

Ik zou ook niet willen inruilen, zelf verkopen en aankopen is veelal aantrekkelijker. Wel minder praktisch, maar goed easy 2-3K verdiend toch?

Ik zou ook niet willen inruilen, zelf verkopen en aankopen is veelal aantrekkelijker. Wel minder praktisch, maar goed easy 2-3K verdiend toch?

Dan had je geen autobedrijf moeten worden :dunno:
Handelsprijs kan iedereen geven en dan direct doorschuiven.

Als particulier heb ik zelfs ook weleens wat ingeruild, maar dat heeft uiteraard niet de voorkeur.

Dan had je geen autobedrijf moeten worden :dunno:
Handelsprijs kan iedereen geven en dan direct doorschuiven.

Als particulier heb ik zelfs ook weleens wat ingeruild, maar dat heeft uiteraard niet de voorkeur.

Je begrijpt me verkeerd, ik zou mijn eigen auto liever verkopen zelf ipv in te ruilen :o

Inruilen idd alleen als het echt moet. Je kunt vast wel voor korte tijd een auto van iemand lenen als het echt moet.

Vreemd dat hij je Mini niet wil inruilen, zijn erg gewilde autootjes. Staan er zo veel kms op?

Terug
Naar boven