MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Welkom in Nederland. Het is heel sneu. Ik heb dit nu al zo vaak gezien of meegemaakt dat je nauwelijks meer van toeval kunt spreken. Ik snap niet goed wat hierachter schuilgaat maar het is in- en intriest.
ik heb ooit een man op lft betrapt die mijn wielen aan het poetsen was , leuke gedachte alleen zat de doek vol met zand en heeft hij een nieuwe set oz wielen mogen afrekenen .mensen denken gewoon niet na

Mooi spul.

Laatst bewerkt:
Zie veel dikke bakken langskomen hier. Zijn er ook mensen hier met hobby auto's? :cool:

Zie veel dikke bakken langskomen hier. Zijn er ook mensen hier met hobby auto's? :cool:

Work in progress :D.

S2k1.jpeg

S2k2.jpeg

Al drie weken niets gehoord van de carrossier, dus ben super benieuwd hoe het er intussen mee is...

Ik wilde je al bijna taggen :D heb wel wat voorbij zien komen in je topics.

Leuke JDM bak, wel een duur geintje om alles te laten doen :tanden: Zag dat je in Essen was, dat is meer VAG toch?

• Haha
Waarderingen: Bubs
Ik wilde je al bijna taggen :D heb wel wat voorbij zien komen in je topics.

Leuke JDM bak, wel een duur geintje om alles te laten doen :tanden: Zag dat je in Essen was, dat is meer VAG toch?

:o Thanks! Niet goedkoop inderdaad, maar die mens heeft pakken ervaring en ik vertrouw blindelings op zijn kennis en werk.
Liever ineens wat meer betalen, dan binnen een jaar spijt te hebben...
De Japanse stukken die erop komen zijn ook best duur, dus het moet wel met liefde en zorg behandeld worden :p.

Essen Motorshow is vanalles en nog wat: JDM, VAG, classic cars, luxe auto's, sportwagens, rally, tractor pulling, drift shows,...
Deze keer écht op tijd vanuit het hotel vertrokken (aangekomen daar om 9u30) en voor het eerst in drie jaar niet moeten rennen om de laatste twee hallen voor 18u gedaan te hebben :roflol:.
Onze voorkeur gaat dan wel naar JDM, maar andere merken kunnen we ook appreciëren als het een propere build/auto is hoor :).
De McLaren P1 bvb. mogen ze altijd voor mijn deur komen afzetten, evenals een RWB Porsche :p. Nee, ik ben niet kieskeurig :engel:.

1576052917627.png

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bonk
Van Essen gesproken, deze is ook gedaan bij de carrossier waar de S2000 nu staat (body work, niet de paint job :)).

1576052710657.png

1576052735632.png

• Sad
Hopelijk is de pasvorm van die set een beetje goed voor dat geld!

Ik moet echt eens naar Essen, maar ik wil eigenlijk ook een keer in mijn leven naar SEMA :eyes:

Ik heb zelf wat oudere bakjes, 80's Corsa A's. Leuk om grotere blokken in te leggen, heb nu een 3.0L V6 in de planning, en gister per ongeluk nog een zelfde ombouw gekocht voor mijn andere corsa :no:

Hoop oprecht dat jij jouw S2K niet zo gaat mishandelen, wat een gedrocht! :janken:

Dat is de mijne hierboven :roflol:. Komt wel terug in het origineel kleur, geen airbrush ofzo ;).
De exemplaren met weinig km's en algemene goede staat, die moeten inderdaad origineel blijven.

Die van mij heeft intussen 155k km op de teller en had beginnend roest aan de wielkasten.
Ik dacht: let's go crazy :).

Ik moet echt eens naar Essen, maar ik wil eigenlijk ook een keer in mijn leven naar SEMA :eyes:

Ik heb zelf wat oudere bakjes, 80's Corsa A's. Leuk om grotere blokken in te leggen, heb nu een 3.0L V6 in de planning, en gister per ongeluk nog een zelfde ombouw gekocht voor mijn andere corsa :no:

Achterbumper en motorkap passen bijna als OEM, voorbumper was iets minder aan de lichten.
Dat wordt allemaal aangepast natuurlijk zodat het perfect fitment wordt :).
SEMA staat bij ons ook nog op de planning, ooit...
Essen moet je zeker eens doen, echt dik de moeite!

So, leuke swaps! Zal ook niet goedkoop zijn :D.
Honda blokken worden ook nog vaak in oudere auto's gelegd, vooral bij Mini's zijn de K20's populair.

Ja de lak is wel ernstig haha

:roflol:
Eens hij weer volledig oranje is zal het er inderdaad al stukken beter uitzien :P.

Ik had het eigenlijk over de lak van die dodge, verschrikkelijk. Ik heb zelf ook een aantal autos strak gemaakt, dus ik weet welke stadiums jouw auto doorgaat :D

Die ombouwen van mij zijn best goed betaalbaar, zolang je het meeste zelf kan doen en met een paar lastige klusjes wat hulp krijgt. Opel onderdelen zijn niet overpriced zoals bij vw's dus dat scheelt al heel veel.

• Haha

Nice, doel om ermee te racen?

Gave kapperswagens, knutsel je zelf veel?

Niet meer, te weinig tijd en zo.
de M3 gaat het veld ruimen van het voorjaar, de BoxsterS gebruik ik met name voor De Nordschleife en andere uitjes.

Dat is de mijne hierboven :roflol:. Komt wel terug in het origineel kleur, geen airbrush ofzo ;).
De exemplaren met weinig km's en algemene goede staat, die moeten inderdaad origineel blijven.

Die van mij heeft intussen 155k km op de teller en had beginnend roest aan de wielkasten.
Ik dacht: let's go crazy :).

Doelde op de Challenger Bubsje, hoop alleen dat je jouw S2K niet zo gaat verkrachten. Kan JDM waarderen hoor, maar gebruik alleen origineel JDM parts. Heb niet voor niets zelf ook menig Impreza's en Evo's versleten :p

• Like
Nee niet om te racen, vind ik leuk om te bouwen en het is gewoon debiel om een V6 in een klein corsatje van 800kg te gooien. :o Dat maakt het gaaf.

Straks kan ik heel hard rechtdoor, maar door het gewicht in de neus is circuit niet echt geweldig. Als ik circuit zou willen rijden zou ik eerder voor een c20xe gaat of een c20ne turbo :) Klinkt trouwens ook wel goed, better not change my mind again :roflol:

Mind you het is gelukkig een moderne auto met (uitsluitend) keyless entry. Het plastic kapje wat ze hebben afgebroken zat op de plaats waar normaal je slot zou zitten. Verder gelukkig geen schade, maar een raar idee is het wel.

Terug
Naar boven