MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Welk verdwenen model auto zien jullie graag weer terug keren in een modern jasje?
Als Honda en Jappen fan hoop ik op een terug keer van de Prelude. De CR-Z was een leuke poging maar niet geslaagd, de NSX redelijk maar zal jdenk ik niet zo iconisch worden als de originele, zoals dat nog vele malen meer geld voor de nieuwe Supra wat beter de naam Celica had kunnen krijgen.

• Like
Waarderingen: Bubs
NSX-R (2002). De S800 is een leuke.

edit.
ook leuk.

Laatst bewerkt:
Welk verdwenen model auto zien jullie graag weer terug keren in een modern jasje?
Als Honda en Jappen fan hoop ik op een terug keer van de Prelude. De CR-Z was een leuke poging maar niet geslaagd, de NSX redelijk maar zal jdenk ik niet zo iconisch worden als de originele, zoals dat nog vele malen meer geld voor de nieuwe Supra wat beter de naam Celica had kunnen krijgen.

Zolang ze met hun pollen van de S2000 blijven, ben ik blij.
Ik vrees dat het dezelfde kant als de Supra zou uitgaan, en bovendien mogen ze er toch geen echte VTEC motor meer in leggen dus is het leukste er al vanaf.
De nieuwe NSX vind ik best geslaagd, alleen is hij belachelijk duur en zal het daardoor alleen al geen icoon worden zoals de voorganger.
Zelf zou ik al blij zijn als ze niet alle leuke nieuwe dingen voor zichzelf zouden houden, maar ook in Europa zouden verkopen :).

McLarren Senna @Autoworld gisteren.
Stonden nog andere leuke dingen (zoals een McLaren F1, Jaguar XJ220, Jaguar concept 7 en 8,...) maar daar nam ik geen foto's van :o.
WP_20191215_14_15_55_Pro.jpg

Wat vond je ervan? Ik hoor weleens negatieve geluiden maar in de regel van mensen die er nooit een in het echt hebben gezien. Ik vind 'm echt dik.

Speciaal met het blauw-verniste carbon, daar moet je wel voor zijn denk ik.
Maar overall is het, vind ik, een erg mooi design! Ik ben fan :).
Stukken mooier dan de 720S alleszins!

Zie ik net nog dit voorbijkomen :grumble:. Geen productiemodel, wel om de 20ste verjaardag van de S2000 te vieren.

Ben toch best benieuwd wat Honda Access ervan gemaakt heeft... Fingers crossed dat het niet helemaal f*cked up is.

Ik krijg een SMS dat onze auto gestolen is, maar mijn vrouw rijdt er nu gewoon in rond, dus ik bel het call centre, geef door dat de auto niet gestolen is en buiten het kenteken hoef ik niets te melden. :thinking:

Ik krijg een SMS dat onze auto gestolen is, maar mijn vrouw rijdt er nu gewoon in rond, dus ik bel het call centre, geef door dat de auto niet gestolen is en buiten het kenteken hoef ik niets te melden. :thinking:
Belt je vrouw over een uur: hey Steks, ik kan de auto niet meer vinden op de parkeerplaats.

Telnr staat geregistreerd? Ik sta als contactpersoon bij iemand zijn huisalarm en dan moet ik wel een persoonlijke code doorgeven voordat politie/ beveiliging actie onderneemt maar mijn nr staat wel als bekend geregistreerd.

Ja, ik belde met de telefoon waar ik het smsje op ontvangen heb , maar toch had ik iets meer identificatie verwacht.

Illuminati.

• Like
Waarderingen: Apw
BMW M3 (E30)
BMW M3 (E36)
BMW M5 (E39)

Mercedes 190 2.3 16V cossworth
Mercedes E500 (W124)
Mercedes E55 AMG (W210)
Mercedes C36, C43, C32 AMG
Mercedes S klasse (W140)

VW Golf II GTI
VW Golf II G60
VW Golf III VR6

Renault Clio Williams

Auto’s waar mijn hartje sneller van gaat kloppen.... :heart: :bmwm:

• Like
Waarderingen: Apw
Zie ik net nog dit voorbijkomen :grumble:. Geen productiemodel, wel om de 20ste verjaardag van de S2000 te vieren.

Ben toch best benieuwd wat Honda Access ervan gemaakt heeft... Fingers crossed dat het niet helemaal f*cked up is.

Blijf het toch vreemd vinden waarom hier niet "gewoon" een opvolger van is gekomen. Zonder de cijfers te kennen kan ik mij niet voorstellen dat hier te weinig exemplaren van verkocht zijn.
Natuurlijk is het merk wel flink verandert na de sportievere jaren '80 en vooral '90.

Op een gegeven moment hadden ze in de jaren '90 maar liefst 5 sportieve coupe's in het aanbod; accord, legend en civic coupe en daarnaast nog de Prelude en Integra dat is bizar.

• Like
Waarderingen: Bubs
Officieel akkoord: Peugeot en Fiat Chrysler fuseren
De Frans-Duitse autobouwer PSA (Peugeot, Citroën, Opel) en het Italiaans-Amerikaanse Fiat Chrysler gaan fuseren tot de op drie na grootste autogroep ter wereld. Beide bedrijven hebben daartoe een bindend akkoord ondertekend, zo lieten ze weten.

De fusie was al eerder aangekondigd en werd vandaag officieel bezegeld. De mededingingsautoriteiten moeten wel nog groen licht geven.

De nieuwe fusiegroep is goed voor de verkoop van 8,7 miljoen auto’s per jaar. Enkel Volkswagen, Toyota en Renault-Nissan verkopen nog meer wagens. De nieuwe groep telt ook meer dan 400.000 personeelsleden.

PSA heeft de merken Peugeot, DS, Citroën en Opel in portefeuille. Fiat Chrysler is bekend van de merken Fiat, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Jeep, Ram, Lancia en Maserati.

Aan het hoofd komt PSA-CEO Carlos Tavares. Voorzitter wordt John Elkann, nu voorzitter van Fiat Chrysler.
  • Peugeot
  • Citroën
  • DS
  • Opel
  • Fiat
  • Alfa Romeo
  • Chrysler
  • Dodge
  • Jeep
  • Ram
  • Lancia
  • Maserati
12 Merken :fluit:

Officieel akkoord: Peugeot en Fiat Chrysler fuseren

• Peugeot
  • Citroën
  • DS
  • Opel
  • Fiat
  • Alfa Romeo
  • Chrysler
  • Dodge
  • Jeep
  • Ram
  • Lancia
  • Maserati
12 Merken :fluit:

ben benieuwd hoeveel er over blijven, een aantal van die merken draaien niet echt lekker.
zal mij niets verbazen als ze er een paar opheffen.

Terug
Naar boven