AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Ik hoop dat PSA de bovenhand heeft. Amerikanen verneuken namelijk alles. Lancia maakte ooit prachtige wagens: Petrolicious: Lancia. Om nog maar te zwijgen van dat rebadging geneuzel.

Ik ben benieuwd wat ze van plan zijn met elk merk.

P.S. Ik blijf het jammer vinden dat Daimler AG of BMW AG destijds Opel niet op de kop hebben getikt. Ik vind het helemaal niets dat een bedrijf zoveel merken onder hun hoede hebben.​

Ik hoop dat PSA de bovenhand heeft. Amerikanen verneuken namelijk alles. Lancia maakte ooit prachtige wagens: Petrolicious: Lancia. Om nog maar te zwijgen van dat rebadging geneuzel.

Ik ben benieuwd wat ze van plan zijn met elk merk.

P.S. Ik blijf het jammer vinden dat Daimler AG of BMW AG destijds Opel niet op de kop hebben getikt. Ik vind het helemaal niets dat een bedrijf zoveel merken onder hun hoede hebben.​

+1

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.004
Zal vast een talento op de markt komen die lijkt op de nieuwe vivaro/expert/jumpy.

IMG-20191219-WA0001.jpg
IMG-20191219-WA0002.jpg
IMG-20191219-WA0003.jpg
IMG-20191219-WA0004.jpg
IMG-20191219-WA0005.jpg
IMG-20191219-WA0006.jpg

• #13.013

Koning van de bouwplaats?

De Dodge Ram heeft toch de transporter 4motion (tdi helemaal in het rood) van de troon gestoten?

:thinking:

• #13.014
Zag net een reclame van Ford. Wat een verschrikkelijk ding :eek:

• #13.015

ja of nee?

• #13.017
Die nieuwe tesla roadster is een van de weinige die ik wel niet onaardig vind. Zal ook wel komen door de acceleratie. 0-naar petje 1.8 seconden toch ofzo?

Ja het is allemaal leuk die snelheid alleen totaal geen beleving. De audi e-tron vind ik nog het ‘mooist’ van alle evs

• #13.019
Tesla
Roadster
De snelste auto ter wereld, met een acceleratie, actieradius en prestaties die alle records verbreken.

• s
    0-100 km/u
    • +400km/u
  • Topsnelheid
  • 1000km
    Bereik

Voor reserveringen van een Roadster van de Founder-serie is een aanbetaling van € 4.000 per creditcard en een aanvullende betaling met overschrijving van € 211.000 binnen 10 dagen vereist. Reserveringen zijn pas definitief nadat de betaling met overschrijving is ontvangen.

Denk dat deze wel wat beleving gaat geven haha

+400km/u man man man dat ding stijgt op haha

Die actieradius moeten ze nog maar zien, viel bij de Taycan ook tegen..

Ik hoor liever een V8 grommen

Terug
Naar boven