MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Die actieradius moeten ze nog maar zien, viel bij de Taycan ook tegen..

Ik hoor liever een V8 grommen

Dit dus. Niets is gaat boven het geluid van een atmosferische V8 met een mooi uitlaatsysteem.

Paar weken terug sprintte een tesla voor me neus weg bij het stoplicht. Gruwelijk snel, maar geluidloos. :windup: Wtf

Give me Mustang ‘68 Fastback.......

Dit dus. Niets is gaat boven het geluid van een atmosferische V8 met een mooi uitlaatsysteem.

Paar weken terug sprintte een tesla voor me neus weg bij het stoplicht. Gruwelijk snel, maar geluidloos. :windup: Wtf

Ik rij zelf een Tesla model 3 performance. Hij is echt ongelofelijk snel, niet normaal. Maar ik geef je gelijk dat ik zeker wel het geluid mis.
Daarentegen rijdt hij super goed en bevalt hij prima.

Ik rij zelf een Tesla model 3 performance. Hij is echt ongelofelijk snel, niet normaal. Maar ik geef je gelijk dat ik zeker wel het geluid mis.
Daarentegen rijdt hij super goed en bevalt hij prima.

We kunnen er niet meer omheen, diesel- en benzinemotoren sterven een langzame dood. Ik ben benieuwd wat de toekomst ons gaat brengen en of we (ik) dat nog meemaken.

Wat prijs betreft is elektrisch rijden voor de particulier nu ook niet meer duurder dan benzine. Een collega van mij gaat een e-Golf leasen en dat is ongeveer even duur als een vergelijkbaar benzine model.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #13.031
Ben van plan nieuw bussie te kopen. Welk smoeltje vinden jullie mooier? Proace, jumpy, expert of de nieuwe vivaro?

Ik neig zelf naar de proace ( toyota)

Zojuist op de valreep nog een Peugeot Expert in Gris Platinum besteld.

Voorraadmodelletje. Zal er binnenkort wel zijn.

Heeft toch wel het mooiste bekkie van zn broertjes en zusjes.

inb4 transporter of vito geneuzel

Nog maaf ff een pica van mijn bakkie
C32872D9-1A72-45B7-AA08-FD937D8A8203.jpeg
28CD5D77-612E-44FE-8053-8594B939C698.jpeg
E2A4F75B-148E-4969-8908-0F2E796F6904.jpeg

Thnx!

Ik wist niet dat je taxi chauffeur was.

Terug
Naar boven