- Waardering
- 12.701
Ze kenne lulle wa ze wille, maar Mercedes ken het wel hoor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ze kenne lulle wa ze wille, maar Mercedes ken het wel hoor![]()
Toch gaat mijn hart vaker sneller kloppen van dat blauw/witte rondje dan van een ster als ik eerlijk ben.
Mercedes vind ik top! Luxe, gedistingeerd en sportief, mijn E klasse echt mijn fijnste auto tot op heden.
zaken als widescreen cockpit, comand e.d. Loopt bmw nog echt een generatie achter.
). Ik kijk puur naar hoe het er uit ziet en wat het met mijn gevoel doet. Als ik bijvoorbeeld de neus van een BMW zie en de neus van een Mercedes dan vind ik de BMW er vaak veel woester uit zien. Uiteraard is jouw E klasse ook een gruwelijke bak hoor, ik kan er alleen maar van dromen maar zal het nooit kunnen betalen (misschien samen met de bank maar das tegen mijn principes) Maar in vergelijking met waar ik in rijd is bijna alles wat nieuw is sportiever en woester zeker als je kijkt naar Mercedes en Bmw 
Ook mooi!
ook mooi! En 185 is wel fijn idd.Dit is mijn scheur ijzer... Moet zeggen dat ie met z'n 185pk 5cilinder diesel nog erg goed kan mee komen met het moderne spul![]()
In het nieuwe jaar eens nadenken over een nieuwe leasebak. Mijn contract loopt af en ergens rond oktober moet er een nieuwe zijn, dus ergens rond juni bestellen. Ik vind het maar lastig.
budget is best hoog, dus alleen een q8 of s8, de echt dure wagens kunnen niet. Echter ik wil ook niet krom liggen voor de bijtelling.
Dus electrisch? Tesla s? etron, Ford Mustang e, Jaguar epace? Of toch een v60 hybride? Een bmw 5?
De auto moet praktisch zijn qua ruimte, we zijn met 4 personen en we willen op vakantie kunnen. Ik vind het maar lastig.

Zeker. Werk er hard voor, maar zeker, luxe. Wat zou jij kiezen, elektrisch met alle nadelen maar lagere bijtelling, of hybride?
Dan vallen veel auto’s toch af. Wil je een station, SUB, of toch een sedan en is een (bijv) 3-serie groot genoeg of niet?De auto moet praktisch zijn qua ruimte, we zijn met 4 personen en we willen op vakantie kunnen. Ik vind het maar lastig.