XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Dit was laatst mijn uber
30F56556-071B-4589-BA40-8F01188A4979.jpeg
AC2AFE8E-00D0-47B9-83B4-7C9F9DF09115.jpeg
83E8EC39-BEA1-4A66-8D14-6FE247ECE90D.jpeg
4A8B12A2-A584-4848-ACED-C025CCAA0DFC.jpeg

Ze kenne lulle wa ze wille, maar Mercedes ken het wel hoor :heart:

Dan rij je wel in stijl :-)

Mercedes vind ik top! Luxe, gedistingeerd en sportief, mijn E klasse echt mijn fijnste auto tot op heden.

Mercedes vind ik top! Luxe, gedistingeerd en sportief, mijn E klasse echt mijn fijnste auto tot op heden.

Over smaak valt niet te twisten hé.... Ik vind juist BMW er vaak sportiever uit zien dan een Mercedes (binnen dezelfde klasse wel te verstaan, een AMG is natuurlijk sportiever dan een standaard 3 serie)

Zou de E niet willen ruilen met een 5, zaken als widescreen cockpit, comand e.d. Loopt bmw nog echt een generatie achter. Zijn mooie auto’s hoor, hiervoor ook 5 en 3 gereden, maar Mercedes is toch nog weer wat aggresiever.

zaken als widescreen cockpit, comand e.d. Loopt bmw nog echt een generatie achter.

Die zaken ken ik niet eens, moet het zelf doen met een V70 van meer dan 10 jaar oud(wel een edition sport, dat dan weer wel :p ). Ik kijk puur naar hoe het er uit ziet en wat het met mijn gevoel doet. Als ik bijvoorbeeld de neus van een BMW zie en de neus van een Mercedes dan vind ik de BMW er vaak veel woester uit zien. Uiteraard is jouw E klasse ook een gruwelijke bak hoor, ik kan er alleen maar van dromen maar zal het nooit kunnen betalen (misschien samen met de bank maar das tegen mijn principes) Maar in vergelijking met waar ik in rijd is bijna alles wat nieuw is sportiever en woester zeker als je kijkt naar Mercedes en Bmw :roflol:

Alles oo zijn tijd, mijn eerste auto was een Peugeot 205 1.2 accent, daarna XS, 307, 407, mercedes C, BMW 5, BMW 3 Touring, Audi A3 sportsback, Mercedes E coupe en nu E sedan.
ik heb sinds de A3 geen lease meer en koop nu mijn auto's gewoon, ga er niet voor lenen

Dit is mijn scheur ijzer... Moet zeggen dat ie met z'n 185pk 5cilinder diesel nog erg goed kan mee komen met het moderne spul :p

Bijlagen

• IMG-20190617-WA0000.jpeg
    IMG-20190617-WA0000.jpeg
    241,2 KB · Weergaven: 51
Ik zal maar geen foto’s van mijn auto posten, wil geen oudjaarsavond van jullie verpesten :roflol: (hij is spuuglelijk)

The booming global tire market is worth billions - but this comes at a high price, both to humans and the environment. Over 50 million car tires are sold each year in Germany alone. But where does the natural rubber for them come from?

The biggest producer of natural rubber for tires is Thailand. More than four million tonnes of rubber are harvested annually in plantations there. And demand for rubber is ever growing - because ever more tires are needed. But the labor conditions in Southeast Asia are harsh - with working days of up to 12 hours and very low wages. In addition, toxic herbicides banned in Europe are used to fight weeds on the plantations. After the harvest, the ‘white gold’ rubber is sold to brokers, who, in turn, sell it on. German tire manufacturers, like Continental, for example, are keen to stress that they use "natural commodities conscientiously.” But many car drivers don’t give a second thought about where the rubber in their tires comes from - and why we don’t recycle used tires more effectively.

Zoals een groot filosoof ooit zei:

"Mothafucka!" —Anthony "Tony" Soprano

In het nieuwe jaar eens nadenken over een nieuwe leasebak. Mijn contract loopt af en ergens rond oktober moet er een nieuwe zijn, dus ergens rond juni bestellen. Ik vind het maar lastig.

budget is best hoog, dus alleen een q8 of s8, de echt dure wagens kunnen niet. Echter ik wil ook niet krom liggen voor de bijtelling.

Dus electrisch? Tesla s? etron, Ford Mustang e, Jaguar epace? Of toch een v60 hybride? Een bmw 5?

De auto moet praktisch zijn qua ruimte, we zijn met 4 personen en we willen op vakantie kunnen. Ik vind het maar lastig.

In het nieuwe jaar eens nadenken over een nieuwe leasebak. Mijn contract loopt af en ergens rond oktober moet er een nieuwe zijn, dus ergens rond juni bestellen. Ik vind het maar lastig.

budget is best hoog, dus alleen een q8 of s8, de echt dure wagens kunnen niet. Echter ik wil ook niet krom liggen voor de bijtelling.

Dus electrisch? Tesla s? etron, Ford Mustang e, Jaguar epace? Of toch een v60 hybride? Een bmw 5?

De auto moet praktisch zijn qua ruimte, we zijn met 4 personen en we willen op vakantie kunnen. Ik vind het maar lastig.

Luxe problemen noem ik het :rolleyes:

Terug
Naar boven