Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Waarom hangen bij audis de nummerborden altijd scheef?
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom hangen bij audis de nummerborden altijd scheef?
![]()
Kinderen passen toch ook gewoon in die auto?met moeten ook kinderen mee.....leuke auto wel. Zou dan liever een station hebben. Niet echt goedkoop mbt bijtelling trouwens Zomaar 750€ netto per maand.
En daar dan 100 mee moeten rijden, ik denk dat de boetes hoger zijn dan de bijtelling ...

Jazeker, ik bedoel ook met vakantiebagage eh...
Gezien, inderdaad lijkt hij ruim.. Voorlopig denk ik nog aan de for mustang e first of een andere premium edition....scheelt me 400 (e) per maand aan bijtelling.In een 6 GT zeker, hij denkt waarschijnlijk aan een 6 Coupé.
Ik weet niet in hoeverre die 6 GT verschilt van een 5 GT, maar je hebt achterin bij een 5 GT ook echt álle ruimte. Je kunt er superveel in kwijt.
Nu heb ik niet het idee dat mijn bovenlichaam kort is, maar met mijn 1m95 heb ik zowel voor- als achterin zat hoofdruimte in die van mij (F07-model)?Hoofdruimte in de eerste 5GT (waren er meerdere?) vond ik tegenvallen, maar voor kinderen is het ruim zat. Bagageruimte is wel redelijk ruim ja.
Valt op he als je er op let.
Zag hem voorbij komen op instagram.Valt op he als je er op let.
Wel niet onaardig kleurtje trouwens

Van de kerstman chemical guys wax gekregen.
Zo stond de dame er bij een dag later in de ochtenddauw.![]()
Alfa Giulietta.Wat zouden jullie halen voor +/- 20k wat lekker rap is en niet teveel kms?
Vind die niet zo mooi eigenlijk
180pk+