AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Waarom hangen bij audis de nummerborden altijd scheef?

:thinking:
86E9FD44-76D9-4FE0-BDE1-6192F974E431.jpeg

met moeten ook kinderen mee.....leuke auto wel. Zou dan liever een station hebben. Niet echt goedkoop mbt bijtelling trouwens Zomaar 750€ netto per maand.

En daar dan 100 mee moeten rijden, ik denk dat de boetes hoger zijn dan de bijtelling ...
Kinderen passen toch ook gewoon in die auto? :D

In een 6 GT zeker, hij denkt waarschijnlijk aan een 6 Coupé.

In een 6 GT zeker, hij denkt waarschijnlijk aan een 6 Coupé.
Gezien, inderdaad lijkt hij ruim.. Voorlopig denk ik nog aan de for mustang e first of een andere premium edition....scheelt me 400 (e) per maand aan bijtelling.

Hoofdruimte in de eerste 5GT (waren er meerdere?) vond ik tegenvallen, maar voor kinderen is het ruim zat. Bagageruimte is wel redelijk ruim ja.

Hoofdruimte in de eerste 5GT (waren er meerdere?) vond ik tegenvallen, maar voor kinderen is het ruim zat. Bagageruimte is wel redelijk ruim ja.
Nu heb ik niet het idee dat mijn bovenlichaam kort is, maar met mijn 1m95 heb ik zowel voor- als achterin zat hoofdruimte in die van mij (F07-model)?

Ok, dan was het misschien een X6 die tegenviel, jaren terug heb op dezelfde dag achterin die 2 auto’s gezeten.

Van de kerstman chemical guys wax gekregen.
Zo stond de dame er bij een dag later in de ochtenddauw.
IMG_20191227_121921_105.jpg

Van de kerstman chemical guys wax gekregen.
Zo stond de dame er bij een dag later in de ochtenddauw.
IMG_20191227_121921_105.jpg

Ik heb mijn auto laten behandelen met Modesta glascoating. Velgen, lak, interieur en ramen. Wat fantastisch is dat.
Hij glanst echt super mooi en er blijft geen vuil aan vastzitten waardoor schoonmaken echt super easy is.

Wat zouden jullie halen voor +/- 20k wat lekker rap is en niet teveel kms?

Wat is lekker rap? Dat is best een breed begrip :)

Vind die niet zo mooi eigenlijk
180pk+

180PK doet niet zo heel veel op auto's van 1600+ kg, maar dat is om even lekker te zeuren :D

Focus ST-2 of met veel geluk een ST-3? Hoor ik veel goede verhalen over, zullen er wellicht wel wat te koop staan aangezien het nieuwe model niet heel lang geleden geïntroduceerd is.

Terug
Naar boven