AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Een Focus ST is ook een prima keuze ja.
 
180PK doet niet zo heel veel op auto's van 1600+ kg, maar dat is om even lekker te zeuren :D

Focus ST-2 of met veel geluk een ST-3? Hoor ik veel goede verhalen over, zullen er wellicht wel wat te koop staan aangezien het nieuwe model niet heel lang geleden geïntroduceerd is.
Dan is het ook niet lekker rap toch? :rolleyes:

Z’n ST3 oogt wel echt gaaf, alleen moet dan nog wel geld bij denk ik. Die heb je niet voor dat geld
 
Dan is het ook niet lekker rap toch? :rolleyes:

Z’n ST3 oogt wel echt gaaf, alleen moet dan nog wel geld bij denk ik. Die heb je niet voor dat geld

Rap is een subjectief te interpreteren iets. Als je uit een 0.9 3-cilinder komt met 55pk dan is een 1.3 turbo met 168pk erg rap denk ik :)

Eigenlijk wil je gewoon een scheurijzer? Er zijn ook wel leuke oudere BMW 135i te vinden met weinig km voor leuke prijsjes. Dat is toch ook dik 300PK en zijn er in sedan, hatchback en cabrio te vinden.
 
Gulietta met de 1.8T kan je voor €400 naar 230PK chippen bij Squadra.
Mijn neef heeft het zelfde blok in de 159 liggen, gaat best rap.

0-100 in tegen de 7 seconden, al je zo snel kan schakelen want je moet wel naar de 3 daarvoor.


Maar dat moet je dat natuurlijk wel een mooie auto vinden.
 
Z’n ST3 oogt wel echt gaaf, alleen moet dan nog wel geld bij denk ik. Die heb je niet voor dat geld
Die zijn prima te koop voor dat bedrag als zijn 5 a 6 jaar oud zijn.
 
20k voor een auto vind ik echt bizar. Heb straks 211pk in een oud corsaatje voor minder dan 2k :)
 
Focus en Fiesta ST ook altijd een mooie auto gevonden.
Valt ook erg goed te chippen als je meer power wilt.

20k voor een auto vind ik echt bizar. Heb straks 211pk in een oud corsaatje voor minder dan 2k :)

Vertel..

Is wel een verschil tussen een getunede corsa uit 2001, met een turbo er op geschroeft die misschien nog 30.000KM kan en een moderne auto uit 2013 met vergelijkbaar vermogen maar 10x meer opties, die 2x veiliger is en nog prima 200.000KM mee kan.
 
Veiligheid en opties heb je wel een punt :D maar qua fun :cool:

Heb er eigenlijk 2 straks met een 3L V6, corsas komen uit mid jaren 80. :gek:
 
Rap is een subjectief te interpreteren iets. Als je uit een 0.9 3-cilinder komt met 55pk dan is een 1.3 turbo met 168pk erg rap denk ik :)

Eigenlijk wil je gewoon een scheurijzer? Er zijn ook wel leuke oudere BMW 135i te vinden met weinig km voor leuke prijsjes. Dat is toch ook dik 300PK en zijn er in sedan, hatchback en cabrio te vinden.
Ja, eigenlijk wel. Iets vergelijkbaars met een golf gti, het liefst wil ik gewoon een audi s3 maar dan moet er nog wel 6 a 7k bij wil je een redelijk exemplaar.

z'n 135i valt nog wel tegen qua prijs. hebben allemaal dan minimaal 150.000+ gelopen. weet niet of ik dat aandurf met z'n type auto.
Die zijn prima te koop voor dat bedrag als zijn 5 a 6 jaar oud zijn.
moet dan nog wel twee jaar wachten :p

20k voor een auto vind ik echt bizar. Heb straks 211pk in een oud corsaatje voor minder dan 2k :)
Lijkt me niet fijn rijden met nat wegdek :p

Als ik zelf zou kunnen sleutelen aan een auto had ik eerder een auto gekocht met meer kms
 
Net weer twee nieuwe voorbandjes onder de auto laten zetten, kon ook geen kwaad, de oude waren wel erg ver versleten :p
 
180PK doet niet zo heel veel op auto's van 1600+ kg, maar dat is om even lekker te zeuren :D

Mwa, mijn V70 heeft een 185PK diesel met dik 400Nm koppel, trekt prima hoor en laat veel (veelal modernere) auto's achter zich :p
 
Mwa, mijn V70 heeft een 185PK diesel met dik 400Nm koppel, trekt prima hoor en laat veel (veelal modernere) auto's achter zich :p

Ja, maar ik denk dat hij privé een benzine zoekt en ik ken geen benzine auto's met zulk koppel ten opzichte van de PK's :)
 
Ja, eigenlijk wel. Iets vergelijkbaars met een golf gti, het liefst wil ik gewoon een audi s3 maar dan moet er nog wel 6 a 7k bij wil je een redelijk exemplaar.

z'n 135i valt nog wel tegen qua prijs. hebben allemaal dan minimaal 150.000+ gelopen. weet niet of ik dat aandurf met z'n type auto.

moet dan nog wel twee jaar wachten :p


Lijkt me niet fijn rijden met nat wegdek :p

Als ik zelf zou kunnen sleutelen aan een auto had ik eerder een auto gekocht met meer kms

Is wel een oudje, maar dan heb je wel een met weinig km's; (is wel import dus weet niet hoeveel waarde die km-stand heeft eerlijk gezegd :roflol: )

https://www.autoscout24.nl/aanbod/b...753f217-e59f-4533-9c9b-e560b36d1b1b?cldtidx=9

Leuk ding voor in de zomer ook :thumbs:
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Ze mag bijna terug naar huis komen :D!
IMG-20200109-WA0021.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven