- Waardering
- 12.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar dan heb je wel al bijna een dikke bak hè @DeeJay1.Prijzen nieuwe Opel Corsa
Hahahahhaahha 26k voor een opel corsa
Ze zijn echt helemaal gek geworden tegenwoordig.
![]()
Yesss, klassebak
Zou wel blij zijn als ik dat kon betalen dus ja prima waggieMaar dan heb je wel al bijna een dikke bak hè @DeeJay1.
De Corsa van nu is wel zo groot als de Astra van enkele jaren terug.Prijzen nieuwe Opel Corsa
Hahahahhaahha 26k voor een opel corsa
Ze zijn echt helemaal gek geworden tegenwoordig.
![]()
De Corsa van nu is wel zo groot als de Astra van enkele jaren terug.
nog steeds veel geld

Mijn moeder wil een Dacia Dokker kopen. Ik ben de wanhoop nabij.![]()
Ja, inderdaad! Zo kan ze bijvoorbeeld mijn penisvergroting bekostigen. In ieder geval, nu is haar oog op een Ibiza gevallen. (voorlaatste generatie)je kunt je geld ook op andere manieren verspillen inderdaad.
Welke omgeving woon jij, hier rijdt er namelijk ook zo'n gastZag vandaag een 'brute M3'
Keken we naar kentekencheck was het een 316D
Kan eerdaags foto van maken.
Als Grote Waal je iets zegtWelke omgeving woon jij, hier rijdt er namelijk ook zo'n gast
Oh nope, hebben we het niet over dezelfde. Hier rijd ook zo'n pipo met een 316, m3 kit, logo etc. Wel triest eig
Op mijnes staan ook M tekens maar is een 'm-pakket'. Is toch anders. Deze had ook 4 uitlaten, skirts, diffusers, spoilers, rookkleurige lichten. Donkerbruin alleen geen uitgeklopte wielkasten. Mn passagier zag het door de kleurOh nope, hebben we het niet over dezelfde. Hier rijd ook zo'n pipo met een 316, m3 kit, logo etc. Wel triest eig
Ja m pakket teken is idd anders. Ik had het over deze:Op mijnes staan ook M tekens maar is een 'm-pakket'. Is toch anders. Deze had ook 4 uitlaten, skirts, diffusers, spoilers, rookkleurige lichten. Donkerbruin alleen geen uitgeklopte wielkasten. Mn passagier zag het door de kleur