MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Prijzen nieuwe Opel Corsa

Hahahahhaahha 26k voor een opel corsa

Ze zijn echt helemaal gek geworden tegenwoordig.

E80E74F5-58DA-4B4C-81EE-312777597D0B.gif
Maar dan heb je wel al bijna een dikke bak hè @DeeJay1.

Toch knap hoe Opel altijd auto's maakt die zo min mogelijk opvallen. Model is zo groot geworden dat ze het beter een andere naam kunnen geven.
Nu betaald niemand 26k voor een Corsa, had het een nieuwe naam gekregen had men niet beter geweten.
Al hebben we het zelf in onze hoofd geprent dat een auto talloze nutteloze opties moet hebben want daar kicken we op.
Zelfs de kleinste modellen van een goedkoop merk moet "rijk uitgerust" zijn anders tel je niet mee, daar hangt dus een prijskaartje aan.
Ik heb helemaal niks met al die nutteloze opties, maar mijn vriendin eist nu voortaan bij een auto lederen bekleding en stoelverwarming, zodra je een optie gewend bent willen de meesten niet meer zonder.

Een Honda Civic is tegenwoordig ook bijna een Accord te noemen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.851
Handige wagens als 2de wagentje. Handig voor naar de werf, de hond of met de fiets er op uit!

• #15.853
Zag vandaag een 'brute M3'

Keken we naar kentekencheck was het een 316D

Kan eerdaags foto van maken.

• Like
Waarderingen: Apw
  • #15.856
je zal maar met je 316D naast een picanto staan bij een stoplicht en je boekt m er niet uit :emo: Niet dat ik mee zou doen maar voor de petjes en jongeren

• #15.858
Oh nope, hebben we het niet over dezelfde. Hier rijd ook zo'n pipo met een 316, m3 kit, logo etc. Wel triest eig
Op mijnes staan ook M tekens maar is een 'm-pakket'. Is toch anders. Deze had ook 4 uitlaten, skirts, diffusers, spoilers, rookkleurige lichten. Donkerbruin alleen geen uitgeklopte wielkasten. Mn passagier zag het door de kleur

• Like
Op mijnes staan ook M tekens maar is een 'm-pakket'. Is toch anders. Deze had ook 4 uitlaten, skirts, diffusers, spoilers, rookkleurige lichten. Donkerbruin alleen geen uitgeklopte wielkasten. Mn passagier zag het door de kleur
Ja m pakket teken is idd anders. Ik had het over deze:
Deze had idd ook de skirts, lichten etc. Gewoon 1 op 1 m3, wel leuk idd bij het stoplicht als ie naast je staat.
Wat ik wel grappig vind is gasten die een m135i rijden en dan 116d erop zetten ofz, omgekeerd effect haha

• #15.860
ja, als ie er blij mee is en aandacht er mee genereert vind ik het prima. maar is toch beetje jezelf verloochenen/ Vooral turken rijden volgens mij met nep M's. Alles voor de beeldvorming he

• Like
Terug
Naar boven