Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Oh nope, hebben we het niet over dezelfde. Hier rijd ook zo'n pipo met een 316, m3 kit, logo etc. Wel triest eig
De fascinatie die sommigen hebben met de letter M is bizar. Ik heb sowieso een hekel aan badges en aanverwanten.
Deze had ook 4 uitlaten, skirts, diffusers, spoilers, rookkleurige lichten. Donkerbruin alleen geen uitgeklopte wielkasten. Mn passagier zag het door de kleur
Zo'n uitlaat bij een wagen die maar te herprogrammeren is tot 190 pk. Dat is toch ietwat excessief. :o
Wat ik wel grappig vind is gasten die een m135i rijden en dan 116d erop zetten ofz, omgekeerd effect haha.
Je moet wel erg je best doen om een M Performance wagen te camoufleren. Misschien is het nu anders, want ik volg het momenteel niet echt. M Peformance wagens hebben (of hadden) een andere bumper in vergelijking met het M Pakket. (geen mistlampen) Dan heb je ook nog de (lelijke) grijze spiegelkappen.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Apw
De fascinatie die sommigen hebben met de letter M is bizar. Ik heb sowieso een hekel badges en aanverwanten

nou ,ik zou heel graag in een auto rijden met deze badge hoor
1604170843560.png

• Like
Waarderingen: Apw
1604171039829.png
deze zou ook wel mogen

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.867
Mansory is leuk als je in Monaco woont of Dubai om je een beetje te onderscheiden. Hou er zelf ook wel van.

nou deze zou ook wel mogen
1604171311072.png

speciaal voor onze kutbelg :wave:

Gaat het hier nog steeds over auto's?

Vandaag een X5 proberen bij te houden waarvan ik wist dat hij los zou gaan eens de weg vrij was. Aan 160 km/u had hij al een metertje of 75 voorsprong. :hahaha:

"Koop Artikel"

Wat? :mad:

Ow, nu plots wel een filmpje :thinking:

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.878
20201108_174540.jpg

Ga je er nog iets aan veranderen?

Terug
Naar boven