Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

quote anders alles :roflol:

Hahaha dat was ook mijn eerste gedachte.

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

Baas der bazige bazen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

die lambo, damn

Vind de murcielago nog steeds dikker dan de aventador

Dit dus:

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

die lambo, damn

Vind de murcielago nog steeds dikker dan de aventador

Ja zo vind ik het ook nog wel dik, origineel niet veel aan.

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------

Moet zeggen dat ik die brede bandjes en ontzettende verlaging echt gruwelijk lelijk blijf vinden :roflol:

Die lambo is gewoon compleet verkracht in looks en rijkwaliteit

Daarom zeg ik ook, ieder zijn ding.

Ben zelf meer van function > form, maar vind wagens die geslammed zijn ook wel dik.
Mijn vorige miata was bijvoorbeeld slammed en had er Rota flashbacks onder zitten, de golf nu gaat er puur om hoe die functioneert.

Wat een gezeur, als je andere dingen mooi vind post dan gewoon zelf foto's!

---------- Toegevoegd om 00:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:41 ----------

---------- Toegevoegd om 00:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:45 ----------

---------- Toegevoegd om 00:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:48 ----------

---------- Toegevoegd om 00:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:49 ----------

---------- Toegevoegd om 00:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:49 ----------

---------- Toegevoegd om 00:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:50 ----------

---------- Toegevoegd om 00:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:50 ----------

---------- Toegevoegd om 00:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:51 ----------

100_2460.jpg

Kim+Kardashian+Kim+Kardashian+Hits+Hair+Salon+W1QGgbXbJ5Tl.jpg

FGT-rear-3-4.jpg

Deze legende mag niet ontbreken. Na al die jaren is deze kont nog niet overtroffen door een andere auto imo.

Dit is toch veel mooier dan zo'n lelijke amerikaan:

zo een bouwen, lijkt me echt kicken'

maar je wordt volgens mij ook meteen van de weg geplukt hier :D

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

Dit is toch veel mooier dan zo'n lelijke amerikaan:

ben het zowiezo met je eens, (buiten een ekte hotrod voor de baddass look.) enkel de oldskool Fastback's en SS'en zijn wel appetijtelijk ;).

:heart: :heart: :heart:

G klasse blijft ook een prachtwagen :D

---------- Post added at 10:32 ---------- Previous post was at 10:30 ----------

zo een bouwen, lijkt me echt kicken'

maar je wordt volgens mij ook meteen van de weg geplukt hier :D

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

ben het zowiezo met je eens, (buiten een ekte hotrod voor de baddass look.) enkel de oldskool Fastback's en SS'en zijn wel appetijtelijk ;).

Hier mag je er inderdaad niet mee rijden helaas.. :(
Dat staat ook nog op mijn verlanglijstje!

---------- Post added at 10:39 ---------- Previous post was at 10:32 ----------

Zo'n BMW kan imo nooit opboksen tegen zoiets:

140azk2.jpg

BMW is een prachtige wagen, maar niks bijzonders.

een ouwe kever is ook niks bijzonders of er moet een dikke Porsche motor inliggen.. maar dan gaat m'n aandacht meer naar het blok tov. het chassis..

Haha is puur smaak.
Laten we maar gewoon foto's posten want dit begint een beetje op een natty-niet natty discussie te lijken. :o

Ja dat zijn dikke apparaten! :D

Moest toen ik 17 was een keer zo'n ding weg rijden op de zaak, had nog niet eens een rijbewijs. :roflol:
Scheet hem wel tbh.

EDIT: was niet 2014 model natuurlijk.

Op t dorp rijden er ook 2 rond met een nieuwe a8, 1 een diesel en de andere een w12L

Prachtige auto's

Terug
Naar boven