Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

Met 12.9 ltr V8 , + 1000 pk en geen traction control :eek:

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

Traction controll is alleen voor incompetente figuren, motorisch gestoorden of voor die enkele keer dat er sneeuw ligt en je BMW rijdt :trollface:

:roflol: die gebruikte t inderdaad niet op de sneeuw

Lekker Rambo! Dat is allemaal lekker spul. :D

Traction controll is alleen voor incompetente figuren, motorisch gestoorden of voor die enkele keer dat er sneeuw ligt en je BMW rijdt :trollface:

Klopt helemaal . Maar ik ben toch blij dat ik het heb . Lekker met een gerust hart cruisen met cruisecontrol tegen een mooie snelheid terwijl het hard aan het regenen is ^^:D

Klopt helemaal . Maar ik ben toch blij dat ik het heb . Lekker met een gerust hart cruisen met cruisecontrol tegen een mooie snelheid terwijl het hard aan het regenen is ^^:D

Oh ja als veiligheidsfeature is t wel handig maar dan gebruik je t niet echt behalve in een nood geval. Maar dan erken ik inderdaad ook liever mijn incapabelheid in dat specifieke moment dan tegen een boom aan belanden.

Ben overigens wel eens zijwaarts over de snelweg gegaan toen ik met 140 door een bocht reed (80 advies snelheid) en een glad stuk weg trof. Gelukkig kan ik met een auto om gaan anders was ik de vangrail in gegaan :roflol:

Enige 3 ongelukjes waren: achteruit tegen een boom, klein tikje, geen schade (was donker en geen lampen dus zag geen drol). Half van de weg af geramd door een stel Duitsers die midden op de weg wilde rijden toen ik aan t inhalen was, schade: stuur inrichting compleet ontwricht, auto totalloss, auto van de Duitse (politie agent) complete zijkant bekrast en ingedeukt en de steunbalk was compleet ontwricht doordat die in mijn velg gehapt had (hun auto was 3 dagen oud :roflol:) en een keer ben ik achterop iemand gereden toen het spek glad was, mevrouw ging vol in de ankers 10 meter voor een rotonde terwijl er niets aan kwam, helaas was t glad dus tikte er net tegen aan, geen schade. Vrouw probeerde paar weken later wel opeens schade te claimen, helaas voor haar was de schade in de vorm van een paaltje en niet in de vorm van de voorkant van mijn auto.

Oh ja als veiligheidsfeature is t wel handig maar dan gebruik je t niet echt behalve in een nood geval. Maar dan erken ik inderdaad ook liever mijn incapabelheid in dat specifieke moment dan tegen een boom aan belanden.

Ben overigens wel eens zijwaarts over de snelweg gegaan toen ik met 140 door een bocht reed (80 advies snelheid) en een glad stuk weg trof. Gelukkig kan ik met een auto om gaan anders was ik de vangrail in gegaan :roflol:

Enige 3 ongelukjes waren: achteruit tegen een boom, klein tikje, geen schade (was donker en geen lampen dus zag geen drol). Half van de weg af geramd door een stel Duitsers die midden op de weg wilde rijden toen ik aan t inhalen was, schade: stuur inrichting compleet ontwricht, auto totalloss, auto van de Duitse (politie agent) complete zijkant bekrast en ingedeukt en de steunbalk was compleet ontwricht doordat die in mijn velg gehapt had (hun auto was 3 dagen oud :roflol:) en een keer ben ik achterop iemand gereden toen het spek glad was, mevrouw ging vol in de ankers 10 meter voor een rotonde terwijl er niets aan kwam, helaas was t glad dus tikte er net tegen aan, geen schade. Vrouw probeerde paar weken later wel opeens schade te claimen, helaas voor haar was de schade in de vorm van een paaltje en niet in de vorm van de voorkant van mijn auto.

Fantastisch, wat een fantasie! Geweldig om te lezen, ga zo door!

Fantastisch, wat een fantasie! Geweldig om te lezen, ga zo door!

:roflol: T enige wat ik denk na zulke opmerkingen is hoe k*t jouw leven wel niet moet zijn omdat mijn leven nou niet echt speciaal is in mijn ogen.

En in tegenstelling tot jou heb ik geen enkele drang om mezelf te bewijzen en zie ik t alleen maar als complimentje dat t toch wel boeiend is.

Wat een onzin, leef jij in een fantasiewereld, of zit je 24/7 aan de drugs ?

Edit: als jij denkt met 140 dwars over de snelweg te kunnen en dan niet tegen de vangrail komen vind ik dat knap.

Iedereen zal me wel weer voor gek verklaren.. Maar hier een paar Miata's:

10769865264_cc98ec87ef_b.jpg

image_zps380926ff.jpg

MdDdoIs.jpg

10006304065_9e0615638a_b.jpg

10254922886_0ef2a29a66_b.jpg

IMG_4555_zps054b6229.jpg

8224730749_f92cd00c21_o.jpg

9658039109_51ac302093_b.jpg

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LVy3SYgNwhw

i_came.jpg

Wat kost zo'n nieuwe A8?

A8 vind ik sowieso te lomp, doe mij voor 140k maar een nieuwe RS4 Avant. :D

Of dat van bas, hnnngg.

leuke wagen, die avant.

maar vind het model van de A5 Coupé het mooste in het audi assortiment, daar gaat m'n keus altijd naar ;)

Terug
Naar boven