AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Dorp hiernaast staat een wat oudere S8 W12 6.0L (450PK), en eentje uit 2013 volgens mij met 520pk. Echt nice
M'n buurman heeft sinds een maandje een A8 4.2TDI uit 2010. Zelfde voorkant als een R (S). Daarnaast heeft ie nog een 911 turbo uit 2006 (480 pk :eek:). En zijn schoonvader rijdt een 458 italia. Yes jelly :p

A8 vind ik sowieso te lomp, doe mij voor 140k maar een nieuwe RS4 Avant. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of dat van bas, hnnngg.

in 2014 komt toch de r7 uit? Die staat dan zowiezo boven alle andere audi's op mijn verlanglijstje :p

Inb4 jij droomt ook want alles boven 5k kostende auto's hebben DBBers nooit irl aangeraakt

Dorp hiernaast staat een wat oudere S8 W12 6.0L (450PK), en eentje uit 2013 volgens mij met 520pk. Echt nice
M'n buurman heeft sinds een maandje een A8 4.2TDI uit 2010. Zelfde voorkant als een R (S). Daarnaast heeft ie nog een 911 turbo uit 2006 (480 pk :eek:). En zijn schoonvader rijdt een 458 Italia. Yes jelly :p

heeft ie ook een dochter ofniet, kieskeurig ben ik nu niet meer dus vrijwel alles is goed.

Laatst bewerkt:
Heb die auto's nooit aangeraakt idd :p Stiekem hoop ik nog een keer te rijden in zijn porsche

Een vriend van mij woonde naast iemand met een RS4. Hij mocht hem dan wel eens 'wassen', ritje naar het wassen zelf duurde dan een uurtje of twee:D

Gewoon chill tegen 'm doen en een keer over beginnen, die kerel kan dat alleen maar mooi vinden.

:roflol: T enige wat ik denk na zulke opmerkingen is hoe k*t jouw leven wel niet moet zijn omdat mijn leven nou niet echt speciaal is in mijn ogen.

En in tegenstelling tot jou heb ik geen enkele drang om mezelf te bewijzen en zie ik t alleen maar als complimentje dat t toch wel boeiend is.

Och och voel je toch niet zo aangevallen, ik kraak je verhalen niet af. Het zorgt voor entertainment, voor vermaak. Zoals er vroeger iemand bij een vuur folklore verhalen vertelde, zo vervul jij die rol hier op dit forum. En ik zeg ga zo door, je bent er goed in! Ik lees het met plezier. Of het de waarheid is, dat laten we maar in het midden.

Maar om meteen te beweren dat ik een k*t leven heb omdat ik niet als een volleerde Schumacher over de weg raas, dat is wel erg kortzichtig. Ik ben echter wel iemand die van het landschap geniet tijdens het autorijden, er is dus een grote kans dat je mij inhaalt mochten we ons op de dezelfde wegen bewegen. Ik ben namelijk niet zo van de capriolen en snelheid, maar hey ieder zijn ding!

Och och voel je toch niet zo aangevallen, ik kraak je verhalen niet af. Het zorgt voor entertainment, voor vermaak. Zoals er vroeger iemand bij een vuur folklore verhalen vertelde, zo vervul jij die rol hier op dit forum. En ik zeg ga zo door, je bent er goed in! Ik lees het met plezier. Of het de waarheid is, dat laten we maar in het midden.

Maar om meteen te beweren dat ik een k*t leven heb omdat ik niet als een volleerde Schumacher over de weg raas, dat is wel erg kortzichtig. Ik ben echter wel iemand die van het landschap geniet tijdens het autorijden, er is dus een grote kans dat je mij inhaalt mochten we ons op de dezelfde wegen bewegen. Ik ben namelijk niet zo van de capriolen en snelheid, maar hey ieder zijn ding!

Ik typte t gewoon kort op, ligt uiteraard genuanceerder.

Ik haal overigens alleen mensen in die 60 rijden waar je 80 mag, als we hard rijden is dat op wegen waar zeer zelden iemand rijdt. Ik ben een fan van hard rijden, niet anderen in gevaar brengen :o

2qi1su9.jpg

---------- Post added at 19:40 ---------- Previous post was at 19:32 ----------

10rmvfc.jpg

---------- Post added at 19:41 ---------- Previous post was at 19:40 ----------

2dm57yd.jpg

---------- Post added at 19:41 ---------- Previous post was at 19:41 ----------

219e5nt.jpg

Porsche 918 spyder, 887PK hybride, sprint van 2,6 sec 0-100

313j4uh.png

qn8cxf.png

Nadeel van die audi a4 en a5 is dat ze er groter uitzien dan ze zijn. Het valt me altijd vies tegen wanneer ik erin zit.
Ik moet de stoel goed schuin zetten anders raak ik het plafond.
Vond het wel jammer, vind a5 een mooi model.

Nadeel van die audi a4 en a5 is dat ze er groter uitzien dan ze zijn. Het valt me altijd vies tegen wanneer ik erin zit.

De nieuwe A4 is een stuk ruimer dan de oudere series :o

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

313j4uh.png

qn8cxf.png

.2 sneller dan een Nissan :o

De nieuwe A4 is een stuk ruimer dan de oudere series :o

---------- Toegevoegd om 20:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

.2 sneller dan een Nissan :o

Als we dan toch gaan muggenziften, 0.1 sec al twijfel ik toch of beide wagen de pk's volledig op de grond krijgen..
Hoedan ook beide zijn dikke wagens!

heeft ie ook een dochter ofniet, kieskeurig ben ik nu niet meer dus vrijwel alles is goed.

Haha hij heeft een dochter, maar je moet nog iets van 15 jaar wachten eer het legaal is :p

Een vriend van mij woonde naast iemand met een RS4. Hij mocht hem dan wel eens 'wassen', ritje naar het wassen zelf duurde dan een uurtje of twee:D

Gewoon chill tegen 'm doen en een keer over beginnen, die kerel kan dat alleen maar mooi vinden.

Haha ja true. Hij verkoopt sinds een tijdje ook whey, dus maak al regelmatig praatje met hem over fitness etc. Een keer naast hem in zijn porsche is ook prima :p

313j4uh.png

qn8cxf.png

Nice man! Wilde hem nog opzoeken maar vergeet het steeds, nu niet meer nodig dus ;)
Die nieuwe corvette ziet er ook ziek uit

Achterin een A4 is echt heel krap. Avant is al erg krap, bij een coupe moet je je benen inklappen

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

Apart, mijn oom kon prima in mijn auto zitten, misschien zijn sportstoelen lager? :shrug:

5 serie moet je wel vergelijken met Audi a6 :p
Klopt dat hebben we ook gedaan. Mijn vrouw wilde per se een dakraam en geloof het of niet maar bij een a6 raak ik het dakraam (in normale stand, geen lig stand) en bij een 5-serie niet. :roflol:

Wij gebruiken de auto ook als gezinswagen dus kun je niet altijd de stoel heel royaal instellen. Zou ik zonder gezin een A4 of A5 rijden zou het wel kunnen.

Klopt dat hebben we ook gedaan. Mijn vrouw wilde per se een dakraam en geloof het of niet maar bij een a6 raak ik het dakraam (in normale stand, geen lig stand) en bij een 5-serie niet. :roflol:

Wij gebruiken de auto ook als gezinswagen dus kun je niet altijd de stoel heel royaal instellen. Zou ik zonder gezin een A4 of A5 rijden zou het wel kunnen.

5 serie die jij hebt is een goede keuze geweest, prachtwagen! :thumbs:
Zou zo 1 ook wel als daily willen.

Heb je ook gekeken naar een A8 destijds?
Ik ben wel een paar centimeters kleiner maar heb voldoende ruimte in mijn S8 en eventuele passagiers heb ik er ook zeker niet over horen klagen :)

Terug
Naar boven