De nieuwe M3/M4 staat 200 kg te zwaar.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De nieuwe M3/M4 staat 200 kg te zwaar.

Ook dat klopt niet helemaal, je mist koppel omdat je niet in het juiste toerengebied zit. Als je een tussensprintje doet en er voordat er gasgegeven mag worden in de juiste versnelling zit dan gaat dat prima. In de praktijk moet je met een hoogtoerig atmosferisch blok dus eerst terugschakelen omdat er anders echt helemaal niets gebeurt. Een turboblok met een vlakke koppelkromme zou idealiter ook het beste op tijd teruggeschakeld kunnen hebben, maar die komt er gewoon beter mee weg om lomp het gas in te drukken, die verliest er in verhouding minder mee.Van 0-100 misschien niet, maar als je al aan het rijden bent en dan eens gek wil doen moet je met de S (of een andere n/a VTEC Honda) regelmatig het onderspit delven. Dan mis je echt koppel om van 70-... te gaan bijvoorbeeld. Vanaf nul heb ik wel al menig (VAG) man zijn ego gekrenkt, zowel met de S als met de Civic vroeger.
300+. Al is dat niet realistisch. Met alle elektronica, veiligheidsmaatregelen kan je dat niet meer vergelijken.
Vloeken in de kerk als M5 liefhebber maar als ik er de middelen voor heb zou ik een m550 nemen en 50 ruggen in mn zak houden
"ItS a FlYiNg ChIcKeN"
wtf?
Van 0-100 misschien niet, maar als je al aan het rijden bent en dan eens gek wil doen moet je met de S (of een andere n/a VTEC Honda) regelmatig het onderspit delven. Dan mis je echt koppel om van 70-... te gaan bijvoorbeeld. Vanaf nul heb ik wel al menig (VAG) man zijn ego gekrenkt, zowel met de S als met de Civic vroeger.

Verstandig. Als je zuks wil rijden en ook gebruiken waar het voor dient moet je een hoop f**k you money hebben, helemaal met meerdere. Uiteindelijk, end of the day, is het ook maar een auto.Vloeken in de kerk maar ik zal alle ruggen boven de 20k voor een auto in de zak houden.
(Er vanuit gaande dat ik de loterij nooit zal winnen en het buskruit nooit opnieuw uit zal vinden.)
Verstandig. Als je zuks wil rijden en ook gebruiken waar het voor dient moet je een hoop f**k you money hebben, helemaal met meerdere. Uiteindelijk, end of the day, is het ook maar een auto.
Kan je het geld door de plee spoelen zonder in te leveren, een risico te lopen of het te voelen? Dan kan je het wel besteden aan een auto. Dat bedoelde ik met f**k you money.Ik bedoelde eigenlijk dat ik droom van zo'n 10 klassiekers á 20k in mijn loods.
Nee, auto's zijn leuk maar je kan onder de 20k genoeg lol hebben en alles went zo snel, komt geen eind aan zo'n hobby.
Maar stel je erft eens een zak geld, enkel de hypotheek er mee aflossen is ook maar voor saaie lullen.
In 2014 crashte de BMW M5 (F90) Ring-Taxi boven aan de beroemde Brünnchen-bocht. Toeschouwers meldden destijds dat de M5-bestuurder de Porsche 911 GT3 (997) wilde voorblijven en zo zijn eigen grens te boven ging. De F90 crashte dat jaar nog eens op een andere plek – maar dan minder hard. Oh, en het jaar ervoor ook al. Hopelijk laat BMW zich niet ontmoedigen door deze beelden.
8 serie daalt wel astronomisch in prijs zelfde als die x7Hier in GER kopen vader en zoon telkens een dikke testwagen van BMW van 1 á 2 jaar.
Zoon nu een 8-serie voor iets van 80k die nieuw in NL 200k zou moeten zijn. Of het helemaal klopt geen idee.
Wat voor klassiekers koop je zoal voor 20k? Meeste wat ik tegenkom is er toch wel flink bovenIk bedoelde eigenlijk dat ik droom van zo'n 10 klassiekers á 20k in mijn loods.![]()
Wat voor klassiekers koop je zoal voor 20k? Meeste wat ik tegenkom is er toch wel flink boven
Mijn klassiekerbeeld is sws wel een beetje uit de richting hoor, een vriend (van het gezin) spaart oude packardsDat was flauwekul op de opmerking nooit meer dan 20k uit te geven voor een auto.
Maar als klassiekers zou mijn interesse uitgaan naar Corvette C3, C5, Pontiac Firebird jaren '70 en oudere Japanners. Voor velen geen klassieker te noemen (maar wel dik betalen voor een VW dat destijds 0,0 voorstelde) , maar scheelt mij mooi in de prijs. Genoeg onder de 20k wat dat betreft.