Welke bolide heb jij, @Schwarzeneggertje?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben te cool voor een auto en heb motors:
Huh, dan heb je dus een C1 rijbewijs nodig om dat te mogen rijden?
Geen idee. Ding is zo zwaar vanwege de enorme Ultium-batterij lees ik op topgearHuh, dan heb je dus een C1 rijbewijs nodig om dat te mogen rijden?
"Met rijbewijs B mag je auto van maximaal 3500 kg ( kan ook een busje zijn), scooter, bromfiets, snoerfiets, brommobiel en een tractor rijden. Je mag ook een aanhanger of een oplegger rijden alleen als het niet meer dan 750 kg is. Auto en aanhanger samen mag niet meer dan 3500 kg zijn."Geen idee. Ding is zo zwaar vanwege de enorme Ultium-batterij lees ik op topgear

Zorgt wel voor een stukje exclusiviteit, dat kan met zo'n auto maar zo de bedoeling zijn?"Met rijbewijs B mag je auto van maximaal 3500 kg ( kan ook een busje zijn), scooter, bromfiets, snoerfiets, brommobiel en een tractor rijden. Je mag ook een aanhanger of een oplegger rijden alleen als het niet meer dan 750 kg is. Auto en aanhanger samen mag niet meer dan 3500 kg zijn."
Heftig, moet je dus een mini vrachtwagen / grote camper rijbewijs gaan halen om een personenauto te mogen rijden![]()
Klinkt aannemelijkerDacht dat er ontheffing was voor b met ev's die wat zwaarder zijn. Moet je een klein cursusje volgen.

Krijgt die neus niet een hele gekke verhouding als daar een kenteken op zit? Dat verkracht het hele lijnenspel?![]()
Krankzinnige prijs Lucid Air voor Nederland bekend
De krankzinnige prijs van de Lucid Air is bekend. Zijn makers willen er graag meer dan twee ton voor hebben. Duurder dan de duurste Taycan.www.autoblog.nl
Dat belooft nog wat te worden!