XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Ik ben te cool voor een auto en heb motors:
1650378251530.png

En een Husqvarna 701 enduro die ik ga inruilen voor een Moto Guzzi V85TT

Christian is de minst behaarde Viking aller tijden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.865
Gisteren in een hip overdekt winkelcentrum waren er winkels waar ze mg's en polestars verkopen

Geen idee. Ding is zo zwaar vanwege de enorme Ultium-batterij lees ik op topgear
"Met rijbewijs B mag je auto van maximaal 3500 kg ( kan ook een busje zijn), scooter, bromfiets, snoerfiets, brommobiel en een tractor rijden. Je mag ook een aanhanger of een oplegger rijden alleen als het niet meer dan 750 kg is. Auto en aanhanger samen mag niet meer dan 3500 kg zijn."

Heftig, moet je dus een mini vrachtwagen / grote camper rijbewijs gaan halen om een personenauto te mogen rijden :roflol:

• #18.871
Dacht dat er ontheffing was voor b met ev's die wat zwaarder zijn. Moet je een klein cursusje volgen.

"Met rijbewijs B mag je auto van maximaal 3500 kg ( kan ook een busje zijn), scooter, bromfiets, snoerfiets, brommobiel en een tractor rijden. Je mag ook een aanhanger of een oplegger rijden alleen als het niet meer dan 750 kg is. Auto en aanhanger samen mag niet meer dan 3500 kg zijn."

Heftig, moet je dus een mini vrachtwagen / grote camper rijbewijs gaan halen om een personenauto te mogen rijden :roflol:
Zorgt wel voor een stukje exclusiviteit, dat kan met zo'n auto maar zo de bedoeling zijn?

Dacht dat er ontheffing was voor b met ev's die wat zwaarder zijn. Moet je een klein cursusje volgen.
Klinkt aannemelijker

Laatst 2 golf 8 gti’tjes gezien en die dingen vond ik op foto niet zo hard uitzien maar in het echt vind ik ze toch wel mooi uitzien.

En morgen ga ik mijn golf 7 laten faceliften.
Virtuele dashboard ombouw met voor en achter koplampen met dynamische knipperverlichting.

In de toekomst spielberg velgen montage :yes:

Bijlagen

• 7AE74385-AEA5-4FBB-962A-13F233B2ECEC.png
    7AE74385-AEA5-4FBB-962A-13F233B2ECEC.png
    210 KB · Weergaven: 52
  • 0CD2554A-30A9-4CF2-B4BD-82E567B85AB7.png
    0CD2554A-30A9-4CF2-B4BD-82E567B85AB7.png
    632,6 KB · Weergaven: 50
Laatst bewerkt:
Zo, voor die prijs hadden ze hun cockpit mogen houden van mij. :o (lijkt me wel handig om de GPS daar te hebben)

• #18.877
Toch heerlijk dat er zoveel onbetaalbare groene wagens zijn. :o

• #18.880
Dat is met elke auto :o

Terug
Naar boven