Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.041
Lijkt wel een 5 serie

En dan zijn er mensen die zo’n SUV zinloos vinden.
2BE8E3FC-75E9-470C-934C-AABC3C1C50A7.jpeg

Er passen er 4 rechtop in en dan is er nog ruimte voor kleine zooi.

Bedankt voor je inbreng, doen we niets mee.

Ik houd de Moto Guzzi’s en Speedtriples wel extra in de gaten. ;)
Nee, natuurlijk doen jullie er niets mee, anders had je zo´n onding niet gekocht. Levensgevaarlijk voor andere verkeersdeelnemers behalve de inzittenden, supervervuilend en veel te groot. Voor de antisociale mens in een tijdperk dat dit niet meer kan.

Nee, natuurlijk doen jullie er niets mee, anders had je zo´n onding niet gekocht. Levensgevaarlijk voor andere verkeersdeelnemers behalve de inzittenden, supervervuilend en veel te groot. Voor de antisociale mens in een tijdperk dat dit niet meer kan.
Toertochtjes met de motor brengen meer onnodige risico’s met zich mee en zijn meer onnodig vervuilend omdat het geen nuttige reisbewegingen zijn.

Iemand ervaring met dashcams plaatsen in een auto? Ik had er vroeger een die ik wat provisorisch had gemonteerd met de stroomkabel hangend voor het raam aan een 10000 mAh powerbank. Elke dag wisselde ik die powerbank om zodat er 24/7 gefilmd werd. Kan zoiets met die accu's van tegenwoordig niet prima op de accu van een auto zelf gekoppeld worden zonder dat ie na een dag leeggetrokken is? Ik wil zowel voor als achter er eentje hebben die altijd filmt.

Dit is hem dus geworden. Zeer tevreden mee, rijdt ook een pak zuiniger (denk zo'n 20%) dan die 535i GT die ik hiervoor had :roflol:
1658149778565.png

Mooie bak man! Rijd vast mega comfortabel!
Waarom wil je 24/7 filmen eigenlijk?

Mooie bak man! Rijd vast mega comfortabel!
Waarom wil je 24/7 filmen eigenlijk?
Rijdt echt geweldig. Ik kwam er gisteren ook achter dat zelfs de ruitenwissers geluidloos zijn :roflol:

Maar is dus omdat ik in een parkeergarage sta waar een stel natte tosti's ook parkeert. Mijn vorige auto's zijn daar al tenminste 4 keer goed geraakt, waarvan 2 keer met >1000 euro reparatiekosten.

Mag hopen dat er een geavanceerd volgsysteem in zit, voor wat het waard is natuurlijk. Maar staan die beelden dan ook 24/7 op de cloud? Anders rijden ze met beelden en al weg :dunno:
Er zit GPS-tracking op ja, maar daar hoef ik het niet voor nee :o

• Like
Waarderingen: Vonk
Rijdt echt geweldig. Ik kwam er gisteren ook achter dat zelfs de ruitenwissers geluidloos zijn :roflol:

Maar is dus omdat ik in een parkeergarage sta waar een stel natte tosti's ook parkeert. Mijn vorige auto's zijn daar al tenminste 4 keer goed geraakt, waarvan 2 keer met >1000 euro reparatiekosten.

Er zit GPS-tracking op ja, maar daar hoef ik het niet voor nee :o

Haha fijn he die geluidloze wissers, totdat de rubbers hard worden :p

Ja dan zou ik ook wel willen filmen. Als je een vaste plek hebt kun je ook overwegen om gewoon een camera in de garage op te hangen ergens wellicht? Wellicht iets om te overwegen, al kan ik me indenken dat dit weer andere uitdagingen met zich meebrengt.

Haha fijn he die geluidloze wissers, totdat de rubbers hard worden :p

Ja dan zou ik ook wel willen filmen. Als je een vaste plek hebt kun je ook overwegen om gewoon een camera in de garage op te hangen ergens wellicht? Wellicht iets om te overwegen, al kan ik me indenken dat dit weer andere uitdagingen met zich meebrengt.
Helaas geen vaste plek, maar misschien kan ik mezelf als voldoende mentaal uitgedaagd voordoen om dat voor elkaar te krijgen bij de gemeente. Al ligt de drempel voor retardisme waarschijnlijk vrij hoog hier, van de week reed iemand achteruit op de rotonde om z'n gemiste afslag te halen. De parkeergarage is niet de ruimste, maar ook met een vrij lange auto zoals de mijne kan ik zonder steken inparkeren. Toch zie ik veel van die gebakjes meerdere keren steken om in de vakken te komen, en zo nu en dan heb ik live mogen bewonderen hoe ze andere auto's aantikken terwijl ze dat aan het doen zijn.

• Haha
Helaas geen vaste plek, maar misschien kan ik mezelf als voldoende mentaal uitgedaagd voordoen om dat voor elkaar te krijgen bij de gemeente. Al ligt de drempel voor retardisme waarschijnlijk vrij hoog hier, van de week reed iemand achteruit op de rotonde om z'n gemiste afslag te halen. De parkeergarage is niet de ruimste, maar ook met een vrij lange auto zoals de mijne kan ik zonder steken inparkeren. Toch zie ik veel van die gebakjes meerdere keren steken om in de vakken te komen, en zo nu en dan heb ik live mogen bewonderen hoe ze andere auto's aantikken terwijl ze dat aan het doen zijn.

Misschien kun je iemand van DBB vragen zich voor te doen als jou :roflol: Krijg je meteen een blauwe rolstoelkaart :haha:

• Haha
Toertochtjes met de motor brengen meer onnodige risico’s met zich mee en zijn meer onnodig vervuilend omdat het geen nuttige reisbewegingen zijn.
Als jij in zo'n monsterlijk voertuig stapt voer je nuttige reisbewegingen uit. Risico's voor derden bedoelde ik natuurlijk. Weapon of choice voor megalomane narcisten als Schwarzenegger.

Als jij in zo'n monsterlijk voertuig stapt voer je nuttige reisbewegingen uit. Risico's voor derden bedoelde ik natuurlijk. Weapon of choice voor megalomane narcisten als Schwarzenegger.
Hoeveel gevaarlijker is een SUV nou in vergelijking met een MPV of staton met een gelijkwaardige laadcapaciteit?

Hoeveel gevaarlijker is een SUV nou in vergelijking met een MPV of staton met een gelijkwaardige laadcapaciteit?
Voor andere weggebruikers is het verschil echt behoorlijk hoor.
Ongelukkig met voetgangers en SUVs zijn 60% dodelijker dan met stations of sedans.

Was net een uurtje in Italie en meteen deze parel 😍
Screenshot_20220723-152943_Gallery.jpg

Terug
Naar boven