AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Voor andere weggebruikers is het verschil echt behoorlijk hoor.
Ongelukkig met voetgangers en SUVs zijn 60% dodelijker dan met stations of sedans.
Een sedan heeft al nooit een gelijke laadcapaciteit en wat stations betreft moet je ook echt aan de grootste versies denken.

F5DEA532-D7BA-4FAB-AA4B-CA7C50023AC2.jpeg

nog even doorsparen om mijn mk7 gti om te ruilen naar een 7.5 R van 2020 en daarna customizen want standaard zien ze er te “gewoon” uit. Zie foto als voorbeeld plaatje

Heb er 3. Maar in het verre verleden maakte ik zelf kneesliders die ik met duct tape aan mijn benen bevestigde.
Nadat ik twee motoren heb afgeschreven op het circuit waag ik me niet meer aan knee slides (zeker niet op de openbare weg) mijn leven en motoren zijn mij dierbaar .af en toe een wheelie op de r1 of wr en veel gekker word het tegenwoordig niet .

Nadat ik twee motoren heb afgeschreven op het circuit waag ik me niet meer aan knee slides (zeker niet op de openbare weg) mijn leven en motoren zijn mij dierbaar .af en toe een wheelie op de r1 of wr en veel gekker word het tegenwoordig niet .
De huidige supersportbanden zoals Pirelli Supercorsa SP en Corsa 2 en 4; en bv. Bridgestone R11 en S22 maken elbow down op de openbare weg mogelijk.

Geloof ik graag ,vraag is of je het moet willen
Vallen op circuit is erg waarschijnlijk. Op de straat ben je niet echt aan het racen, het wordt wel eens poseren genoemd. Je gaat dan niet maximaal de bocht inremmen, maximale hellingshoek erdoor en dan zo vroeg en hard mogelijk accelereren, niet alles in 1 bocht. In de praktijk vind ik dat veel minder gevaarlijk. Ben de laatste 10 jaar of zo dan ook niet meer gevallen.

F5DEA532-D7BA-4FAB-AA4B-CA7C50023AC2.jpeg

nog even doorsparen om mijn mk7 gti om te ruilen naar een 7.5 R van 2020 en daarna customizen want standaard zien ze er te “gewoon” uit. Zie foto als voorbeeld plaatje

Iedere pauper henkie/ali/mo rijdt hiermee. Je trekt hier ook de verkeerde aandacht mee.

2018 rs6 of 2018 e63 amg? Lastig.. beide prijsklasse 80-90k

1426BC87-ED1F-4FE2-BED8-F7C6134B534E.png

Niet verkeerd @ak

• Heart
Waarderingen: AK
Heb dinsdag mijn 2016 SLK 55 AMG verkocht, dat was mooie auto voor jou.
(62K, als dat je budget is als beveiliger) staan er nog paar op autoscout.

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.080
Wat is er met die prijzen gebeurd haha

Terug
Naar boven