- Waardering
- 27.774
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Soms betere investering dan BTC. 😉
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Soms betere investering dan BTC. 😉
Als die crypto's nou beetje goed gaan zie ik mijzelf hier wel in rijden met een paar jaar. Op z'n minst wanneer ik aan het slapen benDoe mij dan maar een Maserati GranTourismo.
Occasion / Tweedehands Auto Kopen - AutoTrack
Beter geïnformeerd de juiste auto kopen? Bekijk ons ruime aanbod en lees onze tips. Ontdek de voordelen en het gemak van AutoTrack.www.autotrack.nl
.
. Wie weet.Lekker veel diepgang ook.Als die crypto's nou beetje goed gaan zie ik mijzelf hier wel in rijden met een paar jaar. Op z'n minst wanneer ik aan het slapen ben.
Vriend van me is nu bezig met zijn 5e huis te kopen. Een ruime villa met zwembad en garage. Wilt volgend jaar een Ferrari halen. Mirin.
Hij is makelaar/huisjesmelker (zonder papieren lol). Heeft meer werk dan ie aankan, vroeg gister nog of ik iets in die tak wilde doen om hem te ontlasten. Mogelijkheden. Wie weet.
Mijn verhaal, makelaar/huisjesmelker, beide? Of?
Achterlijke stad.![]()
Gemeente hoopt Amsterdammers met 'experiment' te overtuigen auto weg te doen
Gemeente hoopt Amsterdammers met 'experiment' te overtuigen auto weg te doenwww.nhnieuws.nl
Rekeningrijden is er toch al door?Achterlijke stad.
Nu zijn het nog de boeren, straks komen ze voor autobezitters (rekeningrijden gaat er komen), mensen die vlees eten, etc.
Ja maar is er nog niet. Vanaf 2030 willen ze dat dacht ik invoeren.
Inderdaad, auto's horen niet in steden. Het beste is net als die Spaanse stad met enkele uitzonderingen alle auto's de stad uit.Achterlijke stad.
Nu zijn het nog de boeren, straks komen ze voor autobezitters (rekeningrijden gaat er komen), mensen die vlees eten, etc.
hetero´sAchterlijke stad.
Dus iedereen die in de binnenstad werkt maar daar niet woont moet maar met het OV?Inderdaad, auto's horen niet in steden. Het beste is net als die Spaanse stad met enkele uitzonderingen alle auto's de stad uit.
Pontevedra is het licht in de duisternis!Dus iedereen die in de binnenstad werkt maar daar niet woont moet maar met het OV?
Ja, maar daar wonen nog geen 100k mensen. Hoeveel kantoorpikken moeten er dagelijks naartoe vervoerd worden?
Op festivals is al geen vlees of vis maaltijd meer te krijgen. Ze zullen t echt door je strot duwen de ' duurzaamheid'.Achterlijke stad.
In Utrecht zijn ze al meerdere nieuwe woonwijken aan het ontwikkelen die helemaal autoloos zijn, grote verbindingswegen worden ineens stadsboulevards of ze knippen de verbindingsweg gewoon op.Achterlijke stad.

Heeee. Dat doen die GL homo's dus overalgrote verbindingswegen worden ineens stadsboulevards
Hier hebben ze ook een paar grote wegen afgesloten, fiets zones van gemaakt, niks voor in de plaats bedacht, werd ene grote t*fus zooi en nu zijn ze die wegen een beetje half open aan het gooien maar toch weer niet helemaal.In Utrecht kon je toch al niet van N naar Z, of van O naar W dwars door de stad?In Utrecht zijn ze al meerdere nieuwe woonwijken aan het ontwikkelen die helemaal autoloos zijn, grote verbindingswegen worden ineens stadsboulevards of ze knippen de verbindingsweg gewoon op.
GL zwaait daar met de scepter he![]()