AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.082
60k heb je een gruwelijke bmw met net de kop er af.

Doe mij dan maar een Maserati GranTourismo.
Als die crypto's nou beetje goed gaan zie ik mijzelf hier wel in rijden met een paar jaar. Op z'n minst wanneer ik aan het slapen ben :roflol:.

Vriend van me is nu bezig met zijn 5e huis te kopen. Een ruime villa met zwembad en garage. Wilt volgend jaar een Ferrari halen. Mirin.

Hij is makelaar/huisjesmelker (zonder papieren lol). Heeft meer werk dan ie aankan, vroeg gister nog of ik iets in die tak wilde doen om hem te ontlasten. Mogelijkheden :cool:. Wie weet.

Laatst bewerkt:
Als die crypto's nou beetje goed gaan zie ik mijzelf hier wel in rijden met een paar jaar. Op z'n minst wanneer ik aan het slapen ben :roflol:.

Vriend van me is nu bezig met zijn 5e huis te kopen. Een ruime villa met zwembad en garage. Wilt volgend jaar een Ferrari halen. Mirin.

Hij is makelaar/huisjesmelker (zonder papieren lol). Heeft meer werk dan ie aankan, vroeg gister nog of ik iets in die tak wilde doen om hem te ontlasten. Mogelijkheden :cool:. Wie weet.
Lekker veel diepgang ook.

Wel tevreden over mijn verzekeraar interpolis.
Ik kreeg na mijn schadeverzoek mijn eigen risico meteen op eerste dag 300€ eigen risico gestort op mijn rekening. Vervangend vervoer was ook geregeld.

Wel grappig dat zo’n kleine schade 750€ heeft gekost. Niet mijn schuld maar wel bij de tegenpartij en wordt ook bij zijn verzekeraar geclaimd

Bijlagen

• 735586F7-3BDB-4C70-B611-7EEF510FE1FE.jpeg
    735586F7-3BDB-4C70-B611-7EEF510FE1FE.jpeg
    101,2 KB · Weergaven: 58
  • 291CCC99-B891-4075-A594-1300AEB476C4.png
    291CCC99-B891-4075-A594-1300AEB476C4.png
    636,1 KB · Weergaven: 57
Achterlijke stad.

Nu zijn het nog de boeren, straks komen ze voor autobezitters (rekeningrijden gaat er komen), mensen die vlees eten, etc.
Inderdaad, auto's horen niet in steden. Het beste is net als die Spaanse stad met enkele uitzonderingen alle auto's de stad uit.

Al zitten er in Amsterdam waarschijnlijk weer heel andere motieven achter en is leefbaarheid maar een excuus.

Pontevedra is het licht in de duisternis!
Ja, maar daar wonen nog geen 100k mensen. Hoeveel kantoorpikken moeten er dagelijks naartoe vervoerd worden?

Het mag van mij trouwens wel meer belast worden om onzinnige reisbewegingen met de auto te ontmoedigen.

Achterlijke stad.

Nu zijn het nog de boeren, straks komen ze voor autobezitters (rekeningrijden gaat er komen), mensen die vlees eten, etc.
Op festivals is al geen vlees of vis maaltijd meer te krijgen. Ze zullen t echt door je strot duwen de ' duurzaamheid'.

Achterlijke stad.

In Utrecht zijn ze al meerdere nieuwe woonwijken aan het ontwikkelen die helemaal autoloos zijn, grote verbindingswegen worden ineens stadsboulevards of ze knippen de verbindingsweg gewoon op.
GL zwaait daar met de scepter he :shrug:

grote verbindingswegen worden ineens stadsboulevards
Heeee. Dat doen die GL homo's dus overal :roflol: Hier hebben ze ook een paar grote wegen afgesloten, fiets zones van gemaakt, niks voor in de plaats bedacht, werd ene grote t*fus zooi en nu zijn ze die wegen een beetje half open aan het gooien maar toch weer niet helemaal.

In Utrecht zijn ze al meerdere nieuwe woonwijken aan het ontwikkelen die helemaal autoloos zijn, grote verbindingswegen worden ineens stadsboulevards of ze knippen de verbindingsweg gewoon op.
GL zwaait daar met de scepter he :shrug:
In Utrecht kon je toch al niet van N naar Z, of van O naar W dwars door de stad?

Na twee maanden gisteren eindelijk tijd om een offerte te laten maken om de schade te repareren.

Meerwerk voor het spuiten van een spiegelkap en het uitdeuken van een deur is maar €190. :thumb:

Terug
Naar boven