- Waardering
- 23.878
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Ik krijg al een zweetreet bij de gedachtezonder stoelverwarming heb ik in de winter een koude reet![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik krijg al een zweetreet bij de gedachtezonder stoelverwarming heb ik in de winter een koude reet![]()

Gebruik het ook niet hoor, was geintje. Had pas de auto van maat van mij opgehaald bij de garage en stond die ook aan. was amper de straat uit, en bij de verkeerslichten maar ff gezocht waar ik het uit kon zetten
Met leer is het in de winter wel een prettige optie vind ik zelf. Je hoeft m ook niet voluit te zetten.
Hebben het hier ook, vrouw zet het constant aan (zelfs in zomer) en vanzelfsprekend vertikt ze het die uit te zetten.Met leer is het in de winter wel een prettige optie vind ik zelf. Je hoeft m ook niet voluit te zetten.

Ik had ook zo'n vrouw, midden in de zomer de kachel aanHebben het hier ook, vrouw zet het constant aan (zelfs in zomer) en vanzelfsprekend vertikt ze het die uit te zetten.
Ze zouden het moeten verbieden![]()

lekker warm is lekkerHebben het hier ook, vrouw zet het constant aan (zelfs in zomer) en vanzelfsprekend vertikt ze het die uit te zetten.
Ze zouden het moeten verbieden![]()

Dat lucht wel op toch.Onpopulaire mening maar ik vind stoelverwarming echt helemaal niks. Die warmte bekruipt je zo'n manier alsof je in je broek plast.
Dus die staat nooit aan ?Ik zet de passagierszetel aan in de zomer wanneer er een vrouw naast mij zit.
Wel handig als je eten afhaalt 🙈
I've got hoes in different area codes.
Zo'n precies instelbare stoel met verwarming is ideaal bij rugklachten. Verder de stoel verwarming ook niet aan, kost brandstof.Onpopulaire mening maar ik vind stoelverwarming echt helemaal niks. Die warmte bekruipt je zo'n manier alsof je in je broek plast.
Oververhitting van je scrotum is ook niet fijnOnpopulaire mening maar ik vind stoelverwarming echt helemaal niks. Die warmte bekruipt je zo'n manier alsof je in je broek plast.
Ik vind stoelverwarming dus zo ongelofelijk smerig voelen. Krijg je zo'n branderige zweetnaad van.Onpopulaire mening maar ik vind stoelverwarming echt helemaal niks. Die warmte bekruipt je zo'n manier alsof je in je broek plast.
Dan moet je hem eerder uitzetten.Ik vind stoelverwarming dus zo ongelofelijk smerig voelen. Krijg je zo'n branderige zweetnaad van.
Veel vrachtwagens hebben die functie ook maar zelfs op stand 1 van de 3 vind ik het meteen een naar gevoel aan je reet geven.
Ik zet hem ook maar hooguit een minuutje op de laagste stand aan, net genoeg on de echte kou uit de stoel te halen.Veel vrachtwagens hebben die functie ook maar zelfs op stand 1 van de 3 vind ik het meteen een naar gevoel aan je reet geven.
Nee dat is slecht voor mn zaad