Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.661

chingy-right-thurr.gif

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.662

oddly satisfying

En wat heeft dit met wagens te maken? Start je niet beter een AMA Topic?

En wat heeft dit met wagens te maken? Start je niet beter een AMA Topic?
Alles. Toen een dronken werknemer over de kop was geslagen en ik, eenmaal ter plaatse, de mannen wegjoeg die de wagen weer op de wielen wilden zetten, verbaasde ik de menigte door de bougies er eerst uit te draaien om zo de olie uit de verbrandingsruimtes te laten lopen. 'Knowing without seeing'

Heeft iemand enige idee waar hij het over heeft?

Waar is EricR wanneer je hem nodig hebt?

Alles. Toen een dronken werknemer over de kop was geslagen en ik, eenmaal ter plaatse, de mannen wegjoeg die de wagen weer op de wielen wilden zetten, verbaasde ik de menigte door de bougies er eerst uit te draaien om zo de olie uit de verbrandingsruimtes te laten lopen. 'Knowing without seeing'
Hoe kreeg je de motorkap open?

Ik heb de keuze uit een Renault Clio (weet niet welk model) en een Mazda 2 SkyActiv-G 90 GT-M. Bouwjaren ook nog onbekend. Zal vanaf bouwjaar 2015 zijn.

Voorkeur gaat uit naar de Mazda 2 als ik de opties bekijk. Iemand ervaring met deze auto's?

Die heb ik gehad 320CE sportline 1993

Ik heb de keuze uit een Renault Clio (weet niet welk model) en een Mazda 2 SkyActiv-G 90 GT-M. Bouwjaren ook nog onbekend. Zal vanaf bouwjaar 2015 zijn.

Voorkeur gaat uit naar de Mazda 2 als ik de opties bekijk. Iemand ervaring met deze auto's?
Hoe kun je moeten kiezen uit auto's zonder exact te weten welke auto's 't zijn?

Vind zelf de laatste Mazda 2 wel leuk. Zeker als ie helemaal full option is, een HUD enzo zijn leuke gadgets.

Terug
Naar boven