- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met `knowing without seeing` wist ik als ontwikkelingswerker in Afrika andere groepen domme mensen steeds weer te verbazen.
Alles. Toen een dronken werknemer over de kop was geslagen en ik, eenmaal ter plaatse, de mannen wegjoeg die de wagen weer op de wielen wilden zetten, verbaasde ik de menigte door de bougies er eerst uit te draaien om zo de olie uit de verbrandingsruimtes te laten lopen. 'Knowing without seeing'En wat heeft dit met wagens te maken? Start je niet beter een AMA Topic?
Alles. Toen een dronken werknemer over de kop was geslagen en ik, eenmaal ter plaatse, de mannen wegjoeg die de wagen weer op de wielen wilden zetten, verbaasde ik de menigte door de bougies er eerst uit te draaien om zo de olie uit de verbrandingsruimtes te laten lopen. 'Knowing without seeing'
Denk dat jij ze had laten begaan en dan pogingen doen om te starten.
clueless
Hoe kreeg je de motorkap open?Alles. Toen een dronken werknemer over de kop was geslagen en ik, eenmaal ter plaatse, de mannen wegjoeg die de wagen weer op de wielen wilden zetten, verbaasde ik de menigte door de bougies er eerst uit te draaien om zo de olie uit de verbrandingsruimtes te laten lopen. 'Knowing without seeing'
2 extra deuren.

Sta die kinderen gewoon af ter adoptie.
Hoe kun je moeten kiezen uit auto's zonder exact te weten welke auto's 't zijn?Ik heb de keuze uit een Renault Clio (weet niet welk model) en een Mazda 2 SkyActiv-G 90 GT-M. Bouwjaren ook nog onbekend. Zal vanaf bouwjaar 2015 zijn.
Voorkeur gaat uit naar de Mazda 2 als ik de opties bekijk. Iemand ervaring met deze auto's?
Man wat een prachtig ding.