AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Je hebt gemist dat hij een Tesla heeft vastgemaakt aan een ander idioot project van hem, de Mars raket? Megalomanie van het zuiverste water.
Niks mis mee , hij weet voor mekaar te krijgen wat Nasa heeft opgegeven .of soms niet gezien dat zijn raketten ook weer kunnen landen ? .
Typisch linkse m.o om succesvolle mannen te bestempelen met termen die een negatieve betekenis hebben . En daarbij is het een engineer de man is hardwired om technische vraagstukken op te lossen niet om sympathie te kweken ,dat is pr een hele andere tak van sport .
Ik sluit niet uit dat hij een psychopaat is , volgens mij stelde Noam chomsky dat grote bedrijven per definitie zich gedragen als psychopaten .

Als het aan mij lag had ik jou aan die raket vastgemaakt. Maar dat had vast weer niet ethisch geweest.
Maak een poll op dbb , ik denk dat je verrast zult zijn over hoeveel mensen het wel ethisch zullen vinden . Ik mag opa wel maar af en toe is het een linkse lamlul

Niks mis mee , hij weet voor mekaar te krijgen wat Nasa heeft opgegeven .of soms niet gezien dat zijn raketten ook weer kunnen landen ? .
Typisch linkse m.o om succesvolle mannen te bestempelen met termen die een negatieve betekenis hebben . En daarbij is het een engineer de man is hardwired om technische vraagstukken op te lossen niet om sympathie te kweken ,dat is pr een hele andere tak van sport .
Ik sluit niet uit dat hij een psychopaat is , volgens mij stelde Noam chomsky dat grote bedrijven per definitie zich gedragen als psychopaten .
Het is niet mogelijk om lang in de ruimte te overleven, zelfs niet met AAS en HGH. Elon Musk is een gevaarlijke idioot. Chomsky is ook een idioot, linguïstiek en filologie zijn geen wetenschappen; psychiatrie ook niet trouwens.

Iemand met de achternaam Popper zou ik al niet lezen.

Ik kreeg net een vreselijk bericht te horen.

De boekenkast van @Schwarzeneggertje is platgebrand. Beide boeken waren niet meer te reden. De echte horror is echter dat hij ze nog niet had ingekleurd.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven