- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mcdonald's en KFC. Vooral op zoek gaan naar transvetten. En niet van die shakes nemen, daar word je misvormt van.
het zou erg fijn zijn als mensen niet zomaar voedsel posten maar ook de in de beginpost genoemde dingen.

dat is zowat al het voedsel, een groot deel van het voedsel is niet geschikt voor bb en er staat niet bij wat de voordelen voor bb zijn en tips en wanneer het het best is om in te nemen. de net genoemde dingen wil ik dus centraal op 1 plek (in dit topic dus) voor mensen die een schema willen maken zodat ze niet tussen al het voedsel moeten zoeken naar voedsel wat geschikt is voor bb.
dat is zowat al het voedsel, een groot deel van het voedsel is niet geschikt voor bb en er staat niet bij wat de voordelen voor bb zijn en tips en wanneer het het best is om in te nemen. de net genoemde dingen wil ik dus centraal op 1 plek (in dit topic dus) voor mensen die een schema willen maken zodat ze niet tussen al het voedsel moeten zoeken naar voedsel wat geschikt is voor bb.
maar dan hebben we nog geen tips (bijv noten bij de kwark) of het meer geschikt is voor bulk of cut, of er ook nadelen zijn etc. ik wil het zo compleet mogelijk hebben. en als iedereen nou gwn van 1 product alle info post dan kost dat voor iedereen niet zoveel moeite en hebben we gwn 1 grote collectie met al het voedsel met extra informatie. als ik alles zelf moet gaan doen dan gaat daar een beetje te veel tijd inzitten.ok maar nu kunnen leden gewoon de naam van het voedsel posten en kan jij mooi je beginpost aanpassen met de juiste voedingswaarden
makreel uit blik is ook wel goed, beter te eten dan tonijn.
Iets minder eiwit en meer vet dan tonijn, mar dan heb je wel je omega's binnen:
EIWIT:20 gram
KH:0
VET:17 gram