XXL Nutrition

Het bestel-in-UK-ervaringen topic

Iemand ervaring met http://www.cheap-supplements.co.uk/ ?

Gisteren Diamond Labs ECA 30+ (Ephedrine) 60 Caps en SK Sports Leather Weight Lifting Gloves with Wraparound Wrist Support en Dymatize Elite Whey Protein Special (2 x 2.25 kg, Chocolate Fudge & Cafe Mocha) besteld, site gaat vandaag plat... Moet ik ongerust zijn? :(

1ste maal besteld en lijkt goed te zijn. Pakket ligt klaar bij de post. Morgen ga ik het halen en als alles er is was dit goede ervaring met predator nutrition.

Iemand ervaring met http://www.cheap-supplements.co.uk/ ?

Gisteren Diamond Labs ECA 30+ (Ephedrine) 60 Caps en SK Sports Leather Weight Lifting Gloves with Wraparound Wrist Support en Dymatize Elite Whey Protein Special (2 x 2.25 kg, Chocolate Fudge & Cafe Mocha) besteld, site gaat vandaag plat... Moet ik ongerust zijn? :(

Site is terug online! :D

Nogmaals, iemand ervaringen? :D

1ste maal besteld en lijkt goed te zijn. Pakket ligt klaar bij de post. Morgen ga ik het halen en als alles er is was dit goede ervaring met predator nutrition.

Wat heb je besteld?

@blazing. Heb bij predator nutrition 2 potjes mdrol en wat support producten gekocht. Besteld de 7de en ligt sinds vandaag bericht gehad dat het bij de post ligt aangezien ik niet thuis was. Denk dat het bij mij iets langer geduurd heeft omdat ik met overschrijving gewerkt heb. En niet online betaald heb.

blazing die site wat ji opnoemt is gewoon goed , veel mensen op deze forum b estelen daar ook no worries

@ horn wanneer begin je met je drol en hoeveel mg

@patmuscle. Beginnen in november met 10mg en als het goed gaat tot 30mg

Vandaag mijn pakketje gaan afhalen. Zeer discreet verpakt. In kartonnen doos. Nergens de vermelding van Predator Nutrition. Enkel een algemeen afzenderadres.
Het doosje rammelde wel een beetje door de inhoud:D:laugh:

@Blazing: Mag ik je vragen wat de verzendkosten juist zijn?

Ben namelijk ook van Vlaanderen en zie het ook wel zitten eens iets te bestellen hier :D

Weer top service van predator nutrition
Zaterdag besteld en ondanks de feestdag (in belgië) van maandag toch vandaag netjes geleverd.
Gratis sample van een fatburner en whey plus een gratis shakebeker. Top

Iemand die nog ergens een UK webshop weet waar ze de ECA stack van Diamond Labs verkopen? Zie dat ze bij musclecharge en powermyself ze niet meer verkopen :( (althans voorlopig niet in stock).

Powermyself gaat ze niet meer verkopen van wat ik van hen begrepen heb.
Was er ook al benieuwd naar en kreeg dit mailtje terug:

Hi

Yeah, we had to stop selling it due to the Ephedrine content.

We have a few good alternatives though so let me know when you want to
place another order.

Glad you got your ECA.

Chris

Predatornutrition

4 weken terug een bestelling gedaan en was 5 dagen naderand binnen met 2 samples.
2 weken terug een grote bestelling gedaan en kreeg enorm veel samples en stuff. Ook een shaker gehad bij de laatste bestelling

Ebay waarschijnlijk.

Hier hebben ze hem ook nog maar de prijs is al fel gestegen:
www.leanmachines.co.uk/.../diamond-labs-eca-30-60-caps/

Maar als je gewoon even zoekt op google weet je zelf meer.
Geloof me, heb me gisteren de pl**ris gezocht op google an veel UK supplement webshops maar kon niks vinden. Wou gewoon even bevestiging hebben ze overal uit de handel zijn genomen, dus bedankt voor de reacties :)

EDIT: Ah je link deed het niet maar ik heb ze ook gevonden op leanmachines, 50 pond is inderdaad een zieke prijsstijging vergeleken met de 20-30 pond wat ze eerst kostten. Damn, ff zien wat ik ga doen dan.

Powermyself gaat ze niet meer verkopen van wat ik van hen begrepen heb.
Was er ook al benieuwd naar en kreeg dit mailtje terug:

Nu moeten ze er opeens wel mee stoppen omdat er Ephedrine in zit? Maffe shit en die "good alternative" zullen dan wel geen ECA stacks zijn, hoef ik me tijd niet aan te verspillen.

Laatst bewerkt:
en die "good alternative" zullen dan wel geen ECA stacks zijn, hoef ik me tijd niet aan te verspillen.

Ja het zal absoluut een mindere werking hebben echter helemaal zonder nut zou ik niet willen zeggen (ook omdat hier meerdere eph-free alternatieven als goed gerievewed worden), maar volgens hun:

We have a couple new products called:

Hi-Tech ECA Xtreme
Black China Labs EPH Hardcore
Sports One Jacked Up
or SAN Tight Xtreme is excellent.

I don't think they'll be as strong as the original EPH's but you'll
probably be seeing more of these types of fat burners from now on.

Thanks again

[Link niet meer beschikbaar]

Iemand hier ervaring mee? :)

Nu moeten ze er opeens wel mee stoppen omdat er Ephedrine in zit? Maffe shit en die "good alternative" zullen dan wel geen ECA stacks zijn, hoef ik me tijd niet aan te verspillen.

Die 'alternativieven' zijn ephedra-producten op basis ma ma huang of sida cordfolia. Merk je zeker meer van als andere fatburners die ze in de benelux verkopen. Maar niet te vergelijken met een eca-stack.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven