MuscleMeat

Het bestel-in-UK-ervaringen topic

Die black widow is met Ephedra dat werkt minder goed dan efedrine.
Zit in deze wel efedrine? staat alleen eph.
[Link niet meer beschikbaar]

Als je de normale vetverbranders gewend bent denk ik wel dat ephedra toch het gewenste effect heeft :)
Echte stim-junkies zullen het misschien inderdaad maar een slap afkooksel vinden. Ik ben er momenteel niet mee bezig -> bulker for life brada

Als je de normale vetverbranders gewend bent denk ik wel dat ephedra toch het gewenste effect heeft :)
Echte stim-junkies zullen het misschien inderdaad maar een slap afkooksel vinden. Ik ben er momenteel niet mee bezig -> bulker for life brada

Flink pak massa op je avat!

Kan niet echt veel ervaringen vinden van deze fatburner, xxx25 hd labs. Iemand nog een andere goede link van fatburner met efedrine en paypal betaal optie :P.

idd wil ook wat hebben met ephedrine, er waren ook wat van alri zonder ephedrine werken die ook goed (ben naam vergeten ervan)

[Link niet meer beschikbaar]
Allemachtig wat een prijzen allemaal.

Als iemand nog op zoek is naar een echte ECA stack en dan vooral de klassieker van Diamond Labs, er zijn een paar UK webshops die ze weer in stock hebben.

Musclecharge voor de creditcard mensen onder ons (25 pond): [Link niet meer beschikbaar]

t5fatburners voor mensen die geen creditcard hebben en met paypal moeten betalen (30 pond): [Link niet meer beschikbaar]

Nu is de t5fatburners.co.uk website een beetje shady en ik vertrouwde er eerst geen kloot van maar op de gok toch maar is besteld een maandje geleden. Me order is gewoon netjes aangekomen, wel in een shady envelop met me adres er handmatig opgeschreven en je kon de pilletjes horen rammelen als een gek. Maar goed zulke dingen moeten we maar voor lief nemen.

Zoals je kunt zien scheelt het je 5 pond per potje als je bij musclecharge besteld met creditcard, is toch ook zeker de moeite waard om ff een cc te fixen ;).

Ik ben in ieder geval zeker blij, heb 2 Diamond Labs onderweg van musclecharge (paar minuten geleden besteld met creditcard), zal wel weer posten als ik ze binnen heb en in wat voor staat.

Als je de prijzen ziet van al die supplementenfabrikanten denk je ach, het zal wel duur zijn om te maken. Als je dan bulkpowders.co.uk ziet denk je shit, het kan allemaal veel goedkoper. Totdat ik eens zelf op zoek ging naar de bottom-level suppliers, dus de echte grondstof fabrikanten. Nu realiseer ik me waarom deze markt zo extreem overcrowded is.

Als je de prijzen ziet van al die supplementenfabrikanten denk je ach, het zal wel duur zijn om te maken. Als je dan bulkpowders.co.uk ziet denk je shit, het kan allemaal veel goedkoper. Totdat ik eens zelf op zoek ging naar de bottom-level suppliers, dus de echte grondstof fabrikanten. Nu realiseer ik me waarom deze markt zo extreem overcrowded is.
Inderdaad, vooral in Amerika is het erg. Moordende concurrentie en de grote merken zoals BSN en Muscletech vragen bespottelijke prijzen voor producten waar de werking van te betwijfelen valt.

Waarom is die ECA 30+ Diamond Labs opeens zo moeilijk te vinden en op sommige sites opeens veel duurder dan voorheen?

Ik heb die vorige week besteld en keurig binnengekregen (ECA 30+ daimond labs) 23 pond voor 60 Caps

En waar?

Nog ergens diamond labs eca te krijgen waar ze wel in stock zijn?

Deze week is mijn bestelling van extremesupplements.co.uk mooi binnengekomen.
Dinsdag na de feestdagen besteld, dinsdag erop binnen - niet slecht!

Terug
Naar boven